Lezignan Corbieres

Vakantie in Lezignan Corbieres

vakanties Lezignan Corbieres

Reviews over Lezignan Corbieres

• 5DRAGON25-09-2015

Bon point de départ pour visiter la région

Proximité de la cité de Carcassonne, de la région des Corbières,et de la ville de Narbonne et ses plages.

Gereisd met partner in september 2015

• 7Henk07-07-2015

Doorsnee zuidfrans dorp

Doorsnee zuidfrans dorp wat de doorsnee Nederlander een vakantiegevoel heeft. Canal du midi, Carcasssone, Narbonne(plage) en Queribus goed te doen als dagtrip, de markt is 'swoensdags.

Gereisd met partner in juli 2015

• 5Coby en Arie van Rijn30-06-2015

Het viel tegen

We hadden ons er veel van voorgesteld maar Lezignan Corbieres is niet gezellig. Veel getoeter en gedoe om niks op straat

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Marlenekasper 25-09-2014

Commerces du centre appréciables

Un bémol pour la fréquentation de la piscine et les horaires.

augustus 2014

• 9Florentien Boerakker01-07-2013

Franser dan Frans

Nog niet overladen door toeristen, in Lezignan vind je nog de echte lokale bevolking, met hun stokbroodjes, mensen op straat met elkaar hele discussies houden etc. Eigenlijk een beetje "off the beaten path". Als je nog het echte Frankrijk zoekt, dan is Lezignan een goed dorp om te bezoeken en het ligt perfect qua locatie.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Henny03-12-2012

Centraal gelegen ECHT Frans wijndorp

Centrale locatie van Lézignan-Corbières is aan te raden voor het ontdekken van deze regio in de Languedoc. Typisch Frans dorp met een grote lokale bevolking die je door het dorp heen ziet lopen. Er zitten een aantal leuke restaurants (Coco Sweet is het beste, heel gezellig en hele goede prijzen.) leuke terrassen en een leuk park met speeltuin voor de kinderen. Dorp "leeft" iedere dag (zelfs toen we er geweest zijn in november) en je bent binnen 15 minuten in Narbonne, 25 in Carcassonne en 25 minuten op het strand aan de Middellandse zee. Je kunt zelfs wijngaarden lopend bezoeken en je merkt dat er "beweging" zit in het dorp, qua nieuwe winkeltjes etc. Veel panden kunnen echter wel een likje verf gebruiken (zoals in veel Franse dorpjes...) Zeker aan te raden als locatie voor een fijne vakantie in de Aude/katharen regio, dicht bij alles eigenlijk en een grote plus, overal gratis parkeren en een industrieterrein met alle grote winkels en zelfs McDonalds.

augustus 2012

• 6vickydegendt17-07-2012

verouderd dorp

het centrum van lezignan corbieres vonden wij niet veel soeps, je kan er wel je inkopen doen, alles is er voorhanden, maar het leeft niet echt, en oogt verouderd en onverzorgd. wel een aanrader, de markt op woensdag voormiddag!!

juli 2012

• 8C & D05-10-2009

Valt best mee!!

We waren er in de tweede helft van september bij goed weer. Een hoge terrassencamping waar iedereen helemaal beneden blijft, maar het loont de moeite om bij aankomst toch eens hoger op te gaan zien of er daar nog plek is. 's Nachts valt het geluid van de R.N. best mee. De boordstenen tussen wegenis en emplacementen vallen nogal stijl uit. Soms zelfs met een mover.

Gereisd met partner in oktober 2009