Bed & Breakfast La Mouline

• Kinderzwembad
  • Bubbelbad
  • Zwembad
Meer bed & breakfast info

La Mouline is een klein, verborgen paradijsje in het ZW van Frankrijk. We bevinden ons op de grens van de departementen Lot, Dordogne en Lot & Garonne in de buurt van Lauzerte. Komen jullie met de wagen, dan volgen jullie na Parijs richting Orléans, Limoges tot in Cahors. Via Montcuq en Lauzerte rijden we daarna via rustige wegen naar La Mouline. Bij aankomst met het vliegtuig op Toulouse - Blagnac, nemen jullie de ringweg rond Toulouse richting Bordeaux. We kiezen afrit Castelsarrazin om dan via Moissac en Lauzerte tot bij ons te rijden.

92 Reviews over La Mouline

• 10Carlos Debyser05-07-2021

SCHITTEREND!

La Mouline is thuiskomen in een mooie rustige streek (juni 2021). Luc en Tine zijn gewoon "hors categorie". Van het copieus ontbijt over de info voor daguitstappen tot het uitstekende diner. Alles lijkt voor hen normaal maar dit is een SUPER adresje!

• 10sylvie aerts24-09-2020

Rust, prachtige natuur en heerlijk slapen en eten

Luc en Tine zijn vriendelijke en behulpzame uitbaters, een prachtige rustige groene omgeving, heerlijk en ontbijt en diner. Zeer gezellige kamers en goede bedden (je hebt zelfs keuze uit 2 soorten hoofdkussens). Goede uitvalsbasis om allerlei activiteiten te doen (wij hadden onze Vespa's bij). Luc kent de buurt uit zijn duim en weet voor iedereen een leuke planning mee te geven indien gewenst. Wij hebben hier een fantastisch verblijf gehad en komen zeker graag terug!

• 9Penel21-09-2019

Kan niet beter

Alles was perfekt in orde , zeer goede keuken ,alle comfort in de kamers,zeer rustige ligging

• 8Zwembad
  • 10Rik Misseeuw15-09-2019

onvergetelijk

De beste locatie die we ooit aandeden. Vriendelijke uitbaters. Tine en Luc zijn TOP. Mooi, rustig, net, verzorgd, ... Lekker ontbijt, lekker avondmaal, met veel liefde klaargemaakt en opgediend ...

• 10Lorenzo en ilse27-08-2019

Prachtig,heerlijk,fantastisch

Prachtige en heel lieve mensen, mooi en rustig domein waar je kan genieten, heerlijk ontbijt en avondmaal. Heel goed geïnformeerd over de streek echt een aanrader komen zeker nog terug!!

• 10Natalie Houbrechts19-08-2019

Heerlijk

Net terug van onze 2e zomervakantie bij Luc en Tine. Culinair genieten, leuke uitstappen en fijne speelkameraadjes voor de kinderen. De service en vriendelijkheid zijn top. Wij keren zeker terug... :-)

• 10Tom Plets14-08-2019

Super, voor herhaling vatbaar!

Toplocatie. Luc en Tine zetten zich voor 100% in zodat de gasten ten volle kunnen genieten. Dagelijks tips voor uitstappen. Uitstekende, diverse maaltijden. Kwaliteit is een ster waard. Iedere morgen bij het ontbijt stelt Luc een ander eitje voor.

• 10Arkadi Colson29-07-2019

Heerlijke vakantie

De dag begint met een heerlijk uitgebreid ontbijt inclusief elke dag een heerlijk eitje op een andere manier. Met wat tips van Luc gingen we voormiddag steeds op pad richting een lokaal marktje of bezienswaardigheden. Namiddag vertoefden we aan het heerlijke zwembad, speelden wat pingpong, petank, in de hangmat luieren. Het was ook elke dag uitkijken naar de heerlijk avondmaal dat Luc steeds weer uit zijn hoed toverde samen gezellig met de andere gasten. Gewoon top vakantie gehad!

• 10Dries Declerck - Annelies Grymonprez22-07-2019

Zalige vakantie bij Luc en Tine

Het begint allemaal bij het warme onthaal van Luc en Tine. Je voelt je meteen op je gemak! En het genieten kan beginnen. Wij logeerden in de gite met 2 kleine kinderen. Alle comfort aanwezig met de authentieke sfeer! Elke avond tovert Luc een zalige driegangenmenu op tafel terwijl Tine de gasten soigneert dat ze niets te kort komen! Ook het ontbijt is volledig af en gevarieerd. Het eitje van de dag is een leuke verrassing telkens. Naast het lekker eten is het domein ook magnifiek gelegen tussen de vele zonnebloemen. Voor ieder wat wils! Een plons in het mooie zwembad of liever rusten in de hangmat onder de bomen, pingpongen, voetballen, petanquen,...

wij komen terug!

• 10Michel Louagie04-07-2019

Schitterend domein,prachtige mensen en eten is top

Uitstekende vakantie (20d) op een prachtig domein gehad wat hebben we gelachen en plezier gehad. Luc en Tine zijn warme fantastische lieve en gedreven mensen kennen de streek als hun broekzak en geven je met plezier iedere morgen tips bij het ontbijt.Verzorgde ruime kamers en gite's valt niets op aan te merken.Ontbijt en avondmaal zijn TOP. Chapeau Luc om ons 20 verschillende lekkere menu's te hebben geserveerd. We komen zeker nog terug! (heb nog een dame blanche tegoed....ik geef het maar mee zulle Luc)

• 9Kamers

• TafeltennisBeschikbaar (01)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (01)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (01)
  • DartsBeschikbaar (01)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (01)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (01)

Maaltijden