St. Parthem

vakanties St. Parthem

Reviews over St. Parthem

• 8Rob Kivits20-02-2017

Idilisch Frans bergplaatsje

Echt Frans bergdorpje, gelegen aan de rivier de Lot, een snel stromende rivier waar goed in te zwemmen valt, erg zuiver. Het dorpje ligt vlak bij de camping La Plaine, vandaar uit goed te voet te bereiken. Aantal dorpse restaurantjes en er zijn regelmatig leuke markten, braderieën te bezichtigen en je kan er een helikoptervlucht maken over het dal! Er is helaas geen grote supermarkt te vinden, maar op een 15 minuten rijden kom je er genoeg tegen. Echt nog een stukje oud Frankrijk. Prachtig. Ik ga er weer graag naar toe!

augustus 2015

• 10Bert en Gerd van der vaart09-07-2015

Super mooie campeer omgeving

Leida en Ruut , ga zo door en onze waardering voor jullie gast vrijheid

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Jannie Kolthof14-10-2014

mooi dorpje

Verder in St. Parthem weinig te doen, behalve de weekmarkt op woensdagavond in juli en augustus, heel gezellig met regionale produkten.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8lexvdijl13-10-2014

Klein maar fijn.

Klein dorp maar je proeft het verleden als je doorheen loopt.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Mirjam van Zuijdam18-08-2014

St. Parthem is mooi, camping heeft facelift nodig.

De camping is mooi gelegen maar voor mensen met honden loop je aan de weg of 1 pad naar het dorp. Voor mensen met kinderen raden we aan dat ze zich gedragen! Als je naar de camping gaat hoop op droog weer want bij te veel regen ineens loopt hij op grote delen echt vol! We hebben het gezellig gemaakt op onze plek met schitterend uitzicht op het riviertje met de spelende kinderen op luchtbedden en banden. Over de douches en sanitair, het gebouw kunnen ze beter platleggen en opnieuw opbouwen want er klopt niks van en schoon te maken valt er niet. Het is gewoon oude meuk. Te weinig douches, als ze het doen, te weinig WC's en vies.

juli 2014

• 8Dehuizer12-08-2014

Dorp met hart voor de gasten.

Dorp heeft geen voorzieningen. Wel worden er op woensdagavonden een soort markt gehouden waar je streekgerechten kunt kopen en gezamelijk opeten. Op een zaterdag nog een sportieve wedstrijd geweest tussen Nederlandse en Franse kinderen.

juli 2014

• 9S.Ploeger30-09-2013

Geweldig

Prachtige omgeving we zijn nog lang niet uitgegeken, we komen danook graag weer terug. Op de camping is voor de jeugd ook van alles te ontdekken. En is is altijd wel wat te doen.

juli 2013

• 8Braeckman Johan17-08-2013

ok

genoeg plaatsen in de omgeving om te bezoeken

juli 2013

• 8Familie Groenenberg13-11-2012

Authentiek dorpje

In de herfst zeer rustig. In de zomermaanden worden er leuke marktjes georganiseerd, dat gaan we komende zomer zeker bekijken!

oktober 2012