Eppe-Sauvage

Vakantie in Eppe-Sauvage

vakanties Eppe-Sauvage

Reviews over Eppe-Sauvage

• 8Sandra24-02-2017

Landelijk en ontspannen. Mooie natuur.

Lekker om te fietsen/wielrennen, paardrijden, wandelen, vissen. Hier en daar zijn kastelen te bezoeken. Of bezoek een boerderij waar plaatselijke specialiteiten worden gemaakt (geitenkaas, bier etc). In het plaatsje Maubeuge is een dierentuin.

december 2016

• 5PeterPT18-05-2014

Niet voor herhaling vatbaar

Troosteloos deel van Frankrijk. Volgens mij is Val Joly een kunstmatig project dat vooral draait op subsidie. In het hoogseizoen waarschijnlijk best aardig. Maar als het stil is in voor en naseizoen heb je medelijden met de mensen die hier wonen.

mei 2014

• 6Astrid29-04-2014

Niet veel aan

Wel mooi meer dichtbij, met restaurant

Gereisd met partner in april 2014

• 6Thea22-09-2013

Mooie omgeving

Het dorpje is erg klein. Wat verder rijden in Beaumont is alweer meer vertier en richting Belgie ook wel meer dingen te vinden. Als je komt voor rust is het met slecht weer prima te doen. Als het geen weer is om te watersporten blijft een bezoekje aan het aquarium op het park en het mooie zwembad over.

september 2013

• 6J.Stobbe23-08-2012

nooit meer

Er zijn dichter bij ook mooie omgevingen, hoef op deze manier niet naar Frankrijk te gaan. Als je geen Frans spreekt doen zij ook geen enkele moeite om je te woord te staan in een andere taal. Maar als zij deze kant opkomen verwachten zij wel dat jij dat doet.

Gereisd met partner in juni 2012

• 3Marian070719-08-2012

Voor ons NOOIT WEER

Als je houd van op het park verblijven en niet graag elders kijkt is er hier van alles te doen, zoals waterfietsen, zwemmen (NIET IN MEER), surfen enz. Hiervoor kun je unit kopen, allen bij de grote receptie. Voor ons was dit niet het juiste park. Buiten park om was er vrijwel niets en de sfeer vond ik door de arrogantie van de fransen, niet gezellig

juli 2012

• 5M Willemsen18-08-2012

zeer rustig

er is niets te doen, alleen rust in frans landschap

augustus 2012

• 8Veerle17-07-2012

Zeer rustige omgeving.

In de directe omgeving is er weinig te beleven. Enkel met een goeie stafkaart kan je mooie wandelingen maken in het natuurpark.

juli 2012

• 8Fam. Dekker, ede09-05-2011

Veel verschillende activiteiten, goede accomodatie

Activiteiten deelname met puntenstelsel (100 punten voor 93 euro) ook voor de streekmusea, voor ieder wat wils: watersporter, zwembad, manege, minigolf, boomparcours!!!, fietsen, wandelen, dorpen bekijken, dierenparken. Genoeg te doen voor volle week. We gaan zeker nog een keer terug. Zes persoon huis ruim voor 4-5 personen. En netjes.

mei 2011