Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Les Hérolles

Vakantie in Les Hérolles

vakantie Les Hérolles

Reviews over Les Hérolles

• 6Ben02-09-2014

Lekker landelijk

Er is in de omgeving niet veel te beleven. Het is gewoon een heel landelijke en daarmee mooie omgeving.

augustus 2014

• 3Remkes04-01-2014

saai

ligt in de middle of nowhere en niets te beleven.

januari 2014

• 6Lotje30-07-2013

Franse platteland zonder vertier

Niet veel te doen hier. Supermarkt ligt op 25 min. rijden. Leuk meertje in Chaillac. Verder weinig te doen met kleine kinderen bij slecht weer.

juli 2013

• 8Robert ten Ham02-02-2012

Les Herolles: het leven staat stil!

Deze omgeving biedt natuur, landbouwers en vooral rust. Er is geen uitgaansleven en cultuur is ook ver te zoeken. Maar daarvoor ga je ook niet naar deze regio.

Gereisd met partner in september 2011

• 4Maria20-09-2011

vakantie werk is af te raden

We zijn daar geweest en heb met het personeel gesproken, er is verders ook niets te doen in de hele omgeving is kilometers NIEMAND en NIKS!!! Personeel heeft kost en inwoning, dwz dat ze de restjes op mogen eten van ons, anders kregen ze wéér stokbrood met hagelsag. Inwoning bestond uit een pubtentje ver achteraf zonder verlichting of zo,. .. wij vonden ze personeel onvriendelijk! Dominatie gastheer, vriendelijke gastvrouw, mooi zwembad, heerlijke massage's. Prijs kwaliteit van het eten is zeer slecht, veel te duur voor wat je krijgt, vooral voor de kinderen. Voor al ons drinken (bijv. aan de bar) krijgen we nadien de peperdure rekening gepresenteerd wat ons ook tegenviel. Helaas was het ook niet toegestaan om zelf drinken mee te nemen, dus we waren ook vaak in onze tent. Té Warm bij mooi weer, te koud bij slecht weer. Ze hadden de entourage goed op orde! Het is geen plek om er voor de 2e keer naar toe te gaan of aan je familie of vrienden aan te bevelen helaas.

januari 2011

• 8Edith03-09-2009

leven als god in frankrijk

dat kun je hier. als je van rust en liefde houd ben je hier op t goede adres

Gereisd met partner in september 2009

• 9daelemans02-09-2009

gezellige sfeer in prachtig domaine

Er heerst een gezellige sfeer binnen het prachtige domaine , mooi zwembad omgeven door een oase van bloemen, erg vriendelijke familie waar je onmiddelijk een thuis gevoel krijgt, gezelligheid aan tafel met de andere gasten en voor de kids is er een zeer goede opvang door vriendelijke kinderoppassen, wij gaan zeker terug een echte aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 1A. de K.06-08-2009

Niemand gezien..

De plaats Les Herolles is heel erg stil. Wij hebben er in 2 weken tijd niemand op straat gezien. Verder is er niets te doen. Geen restaurants, geen winkels of iets.

augustus 2009

• 10Roald18-08-2008

Geweldig genoten

Wij hebben afgelopen week geweldig genoten in één van de mooiste chambre d'otes van Frankrijk. Gastvrij, geweldige kamers met luxe bedden en geweldig sanitair. Een absolute aanrader voor mensen die rust willen hebben. Kinderen kunnen heerlijk spelen, zwemmen en trapolinespringen. Uitgaan zit er in dit gehucht niet bij, maar als het goed is kun je volop genieten op Domaine de La Porte.

Gereisd met familie in augustus 2008