Vakantie in Rouzède

vakanties Rouzède

Reviews over Rouzède

• 10Julia28-04-2017

Wat een rust, heerlijk!

Heerlijke omgeving, veel natuur, groen, meertje, plaatsen om te vissen, buiten, volop mogelijkheden om te sporten, fijn zand strand in de buurt, fietsen, wandelen, mountainbiken, golfen, verscholen restaurants met top keuken en mooie chateaus en tuinen. Ideaal vertrekpunt om de Dordogne en Charente te verkennen, veel plaatsen rondom dit punt te vinden mocht je de drukte op willen zoeken. Maar voor ons niet, waar vind je dit nog, een plaatsje met zoveel rust. Onbetaalbaar!

Gereisd met partner in april 2017

• 7Agnes03-09-2014

Mooie, zeer rustige omgeving

Het landschap is prachtig en leent zich prima voor een wandeling of fietstocht. Het is weinig toeristisch en voor kinderen is er weinig te doen.

augustus 2014

• 9Tom Hampton15-04-2014

peacefull

Ideal location for peace tranquillity and good weather.

Gereisd met partner in april 2014

• 8Lisette Smit07-08-2013

Glooiend en rustiek

Glooiend Vincent van Gogh landschap, typisch Frans met een paar schitterende plaatsjes als Brantome. We vonden de meren niet interessant, wel veel andere leuke excursies gedaan zoals het kasteel in La Rouchaufoud, Cognac (Meukow rondleiding gedaan, een aanrader, bijzonder goede gids), Angouleme, etc.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Kees en Tonny Meeuwisse07-10-2012

piepklein lief dorpje

Rouzede is piepklein dorpje waar de vlaggen bij de "Mairie" trots hangen te wapperen. Het deed mij denken aan de Louis de Funes films van vroeger. Heel nostalgisch en sfeervol.

Gereisd met partner in september 2012