Vakantie in Vidauban

vakanties Vidauban

Reviews over Vidauban

• 8Helga05-09-2018

Genoten !!

We waren in Villa Blanch in Vidauban Een schitterende villa, licht,fris,mooie kamers allen met eigen douche en toilet. Grote keuken en een geweldig grote tuin met meerdere terrassen, BBQ en Pizzaoven. Voor de kids een volledige speelkamer een mooi zwembad, boomhut, tafeltennis en ook nog een jeu de boules baan.

Mooie omgeving. Schitterende natuur. Bezoek tips Taradeau/ taradel ( 15 minuten met auto)met een prachtig uitzichtpunt over de stad. Of op naar de zee Sainte Maxime of Saint Tropez. (Klein uurtje met auto) Port cogolin oftewel mini Venetië is ook zeer de moeite. En voor een dagje varen huur je in bv Quinson (wel 70 minuten met auto maar zeeeeeer de moeite) een boot om in du verdon te genieten van het water en midden door de bergen te varen.

Vidauban zelf is niet erg groot maar wel alles aanwezig. Goede bakker - supermarkt - pizzeria -tankstation enz.

Uitgaansleven stelt niet veel voor maar kwamen wij ook niet voor.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Dominique07-07-2018

Leuke vakantie

Eind juni geweest en een heel mooie vakantie gehad. Het was er nog niet druk. Ons huis was heel proper. Alles was voorzien ( op een koffiemachine na maar er was wel Senseo). Echter blijkt uit gesprekken met medereizigers dat niet alle huisjes proper en goed onderhouden waren. Het zwembad was top voor de kinderen. Ik vraag mij wel af of het zwembad buiten het seizoen warm genoeg zou zijn. Er is een klein winkeltje waar je vanaf midden juni lekker ontbijt kan kopen. Hoewel je enkel een snack kan eten op het domein heb ik niet echt meer gemist.

juni 2018

• 7Tom Vereecken09-01-2017

Klein Zuid-Frans dorpje

Zuid-Frans dorpje die niet de authentieke uitstraling heeft zoals anderen. Wel gezellig marktpleintje.

juli 2016

• 7jopecaje29-07-2015

_

rustig domein, afgelegen gebied niet echt in de natuur.

juli 2015

• 8Judith20-09-2014

Leuk, authentiek Frans dorp

Leuk, authentiek Frans dorp van redelijk formaat in de Provence. Leuke markt op zondagmorgen. In september weinig toeristen en dus met name locals. Kleine Spar supermarkt in het dorp, er net buiten een Intermarche. In de omgeving veel mooie wijngaarden en mooie natuur.

september 2014

• 7Leo15-09-2014

Dorpsplein is wel gezellig, verder niet

Het dorpsplein is wel relaxt om te zitten. Mooie terrasjes met een brasserie, bars en een goed restaurant. Verder vonden wij het dorp niet veel bijzonders. Niet echt een toeristenplek.

september 2014

• 4Christophe02-09-2014

niets te zien

buiten de activiteiten op zaterdag is er niets te zien

augustus 2014

• 8Dirk14-08-2014

Rustige stad niet te ver van de middellandse zee

In Vidauban is niet veel te beleven. Als je graag rustig zit is dit ok. Ook als je dit als utivalsbasis voor uitstappen naar de middellandse zee wil gebruiken. Je kan er ook mooi fietsen maar je moet er wel rekening mee houden dat nogal wat kleine wegen privé zijn en je dan ook niet overal door mag

juli 2014

• 5Vicky 07-08-2014

Mooie ligging!

Half uurtje rijden van de stranden. Gezellig klein stadje. Paar mooie winkels. Je kunt er gezellig ietss drinken.

juli 2014

• 8de rouw03-08-2014

Mooie omgeving

Vidauban zelf is een doorsnee frans dorp. Niet echt fantastisch. De omgeving is echter prachtig. Voldoende leuke plaatsn in de omgeving.

januari 2014

10 van de 56 reviews gezien