Annecy (Haute Savoie)

Vakantie in Annecy (Haute Savoie)

vakanties Annecy (Haute Savoie)

Reviews over Annecy (Haute Savoie)

• 9Rosanne Los16-11-2018

Intens mooi!

Annecy was prachtig! Ik ben er heen gegaan op advies van anderen en het was echt intens mooi. Het mooie meer van Annecy is adembenemend, waar je heerlijk veel ruimte hebt om lekker te picknicken of gezellig met vrienden te zitten. Je kan een waterfiets huren en zelf het meer op gaan en genieten van het uitzicht van de prachtige bergen. Je kan je daarnaast ook heerlijk vermaken in het oude stadscentrum waar het lijkt alsof de tijd even heeft stil gestaan. In het centrum kan je heerlijk eten bij de vele restaurantjes langs de grachtjes. Vooral in de lente en zomer vind ik het prachtig om er te zijn met alle bloemen die in bloei zijn. Ik ben echt verliefd geworden op Annecy en ben dus ook na de eerste keer dat ik er was, nog een paar keer heen geweest. Ik heb mijn vrienden en familie mee genomen naar deze stad, en zij zijn er ook vol van. Annecy is zeker een must-go als je naar Frankrijk gaat!

Alleen gereisd in juni 2017

• 8Marit S01-09-2018

Absoluut leuk voor een keer.

Annecy, leuk standje! Voor parkeren: Galerie Lafayette !! Je moet dan wel een stukje lopen maar geloof mij. Het is de prijs waard! Het meer zelf, neem waterschoenen mee. Wij vonden het 'strand' bij Duingt wel fijn om te zitten! Leuk om te bezoeken als je oudere kinderen hebt (vanaf 8 jaar sowieso) Fort Tamie. Hier kan je klimmen etc. Wij kwamen er bij toeval terecht. Gorges du Fier ook leuk, stiekem had ik er meer van verwacht. De Grotte & Cascade de seythenex is zeker een aanrader! Niet eens de grot maar de gids was echt super leuk! Ze kon zelfs een paar zinnen Nederlands! De rodelbaan hogerop bij de grot hebben wij ivm de drukte niet bezocht. Maar misschien is het in de ochtend rustiger! Col de la forclaz is ook leuk om heen te gaan. Dan zie je de parasailers springen. Voor een leuke wandeling met kleinere kinderen is Reserve Naturelle bout du annecy een aanrader! Neem je fiets mee want het fietspad zag er ook interessant uit!

augustus 2018

• 8Mazé14-08-2018

Très beau site, vieille ville exceptionnelle

Entre lac, montagne et campagne, on peut rester sur place sans s’ennuyer un seul instant

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8laurent maes23-04-2018

Agréable weekend

Annecy est une ville agréable chargée d'histoire.

• 5Stranden

Gereisd met partner in januari 2018

• 8Wil&Els11-09-2017

fantastische omgeving

alles wel heel duur opopassen waar je gaat eten en drinken

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Marnic10-06-2017

Annecy op een druilerige dag

Wij waren in Annecy op een druiligere dag. Dat neemt niet weg dat het dan nog de moeite waard blijft. Je hebt het meer, je hebt de oude stad met de smalle straatjes en het kasteel.

juli 2012

• 10Ibu05-09-2016

Voor herhaling vatbaar

Annecy is bekend om zijn bergen en water recreactie. In de zomer is de temperratuur om te zoenen, familie uitjes mogelijk, verschillende accommodaties aanwezig.

• 5Stranden

juli 2016

• 7Sofieenwim09-08-2016

Mooi meer, heel druk.

Stad is wel mooi. Mooi kasteel. Mooie wandeling door de stad. Druk. Markt doorheen heel de stad. Ook vervuilde plekjes in de stad naast de hele mooie plekjes. Park vlak bij meer wordt heel druk bezocht bij mooi weer.

juli 2016

• 8theo23068008-05-2016

Mooi stadje

Erg mooi vestingstadje aan het meer. Schitterende ligging aan het meer met de bergen op de achtergrond. Middeleeuwse gebouwen en bruggetjes. Erg toeristisch en druk. Stadje is leuk om een dag rond te slenteren. Aan het meer zijn meerdere mooi aangelegde ligweiden.

Alleen gereisd in augustus 2015

• 9ronald21-07-2015

supermooi

mooie stad om te shoppen, slenteren, terrasje te pikken, lekker te eten of op het strand te liggen / in het meer te zwemmen..

Ook het park is heel mooi (en koel) om lekker doorheen te wandelen naar de haven.

Op het water ook genoeg vertier met boodjes, waterfietsen enz..

• 9Stranden

januari 2015