Pradons (Ardeche)

Vakantie in Pradons (Ardeche)

vakanties Pradons (Ardeche)

Reviews over Pradons (Ardeche)

• 8Martijn04-09-2020

Leuk dorpje

Pradons is een heel klein dorpje in de zuid Ardeche. Van hieruit is alles goed aan te rijden in de Ardeche. Ruoms is een naastgelegen plaats waar men terecht kan voor uitgebreide boodschappen. In Pradons is zelf niks te doen maar zoals gezegd van kunnen er vanuit Pradons wel leuke uitstapjes worden gemaakt. Er is een ( kleine) supermarkt met benzinepomp aanwezig en er is ook een leuk restaurantje ( Le Roadster) waar je lekker kan eten.

augustus 2020

• 9Marjan Moras04-07-2019

Fijne, rustige camping!

Wij hebben het heerlijk gehad op deze fijne kleinschalige camping! Ontzettend vriendelijke eigenaren, een gemoedelijke sfeer, fijn zwembad en alles schoon en goed onderhouden. Een heerlijk strandje ‘ in de achtertuin’ en fijn kunnen zwemmen in de Ardeche. Mooie stadjes vlakbij. Je kunt goed eten in het restaurant tegen een redelijke prijs. Wij komen er graag nog eens terug

Gereisd met partner in juni 2019

• 9MC05-06-2019

Omgeving geweldig mooi!

Camping Coudoulets perfect! Plaatsje weinig te doen maar wel Spar op loop/fietsafstand. Ruoms is 2,5 km fietsen over mooi fietspad!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Yvan23-02-2017

Bele région

Les gorges, Balazuc, Banne

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9A van Bergeijk12-12-2016

Prachtig!

Schitterende omgeving! Overal mogelijkheid om te kanoën, een route rijden langs de Ardeche is echt prachtig! ook hebben we grotten bekeken wat met de kinderen ook erg leuk was om te doen.

juli 2015

• 9willy.naert12-11-2016

centraal gelegen voor de streek

rustig dorpje ,je vindt er alles om mooie vakantie te maken

Gereisd met partner in september 2016

• 8annemie25-06-2016

gewoon goed

Reoms is een gezellig dorpje, met de fiets 10 min van Pradons en de camping .

juni 2016

• 8Laura25-09-2015

Kleiner Ort, für Zugreisende nicht gut geeignet

Der Ort Pradons ist sehr klein, man findet aber einen Supermarkt und einige Restaurants. Ein Nachtleben existiert soweit ich das beurteilen kann nicht, es gibt aber ein naheliegendes Restaurant mit Live-Musik. In den umgebenden Orten gibt es meines Wissens nach einige Sehenwürdigkeiten wie Grotten und Höhlenmalerei, außerdem sportliche Angobte wie Kanufahren und Klettern. Die Atmosphäre ist ruhig, allerdings ist die Gegend auch von Autos bestimmt, die durch die Serpentinen rasen. Mit dem Bus ist Pradons vom Bahnhof Montelimar gut zu erreichen, allerdings fährt der Bus nur wenige Male am Tag und die Verständigung mit den Busfahrern ist (mit mittelmäßigen Französischkenntnissen) so gut wie unmöglich. Zum Glück sind Mitreisende oder Anwohner fast immer hilfsbereiter als das Buspersonal.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8familie Derksen10-09-2015

mooie omgeving

veel mogelijkheden....een rijke omgeving

september 2015

• 4Cee09-09-2015

Weinig te beleven

Onsympathiek volk op de marktkramen! Probeer je een hoedje en koop je die niet? Meteen een lange lip, afdingen ho maar dat ziet men als n beledeging. Koop geen nougat wij werden echt volkomen voor paal gezet. Wij dachten ff paar stukjes nougat te kopen op de Markt schandalig moest maar liefst 80 euro afrekenen voor bijna 1 kilo. Waar ze je ook mee foppen echt waanzin! Wederom onze neus vol van Frankrijk bah :-(

Gereisd met partner in september 2015

10 van de 81 reviews gezien