Camping Domaine Le Pommier

FrankrijkRhône - AlpsVilleneuve-de-Berg (Ardèche)

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine Le Pommier voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 2592 reviews

• Speeltuin
  • Zwembad
  • Huisdieren toegestaan
Meer camping info

Campsite Domaine Le Pommier in de Rhône-Alpes heeft een prachtige ligging tussen de rivier Ardèche en de Rhône in. In het grote waterpark spetteren de kids, terwijl de ouders baantjes trekken in het wedstrijdbad. De camping is erg groot en na de overname meer gericht op Fransen. Vlakbij Montélimar waar je de lekkerste nougat proeft.

2667 Reviews over Domaine Le Pommier

• 9R Jansen08-05-2022

Wat een leuke camping voor de meivakantie

Erg leuke camping. De huisjes staan allemaal geweldig. Goed over nagedacht. Vele nieuwe huisjes nu!! Werkelijk prachtig. Waterpark is geweldig. Helemaal top!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Robert07-05-2022

Mooie camping, zeker een aanrader!

Mooie camping en een leuke omgeving, voldoende te doen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Jasper07-05-2022

Topcamping

Wij zijn met ons gezin in de meivakantie naar Le Pommier geweest. We verbleven in een chalet. De camping heeft aardige hoogteverschillen, maar dat is goed voor de kuiten😁 De camping is schoon, netjes aangelegd en goed bijgehouden. Voldoende activiteiten voor de kinderen, het aquapark is fantastisch met super leuke glijbanen. Het supermarktje met bakkertje op de camping zijn ook fijn. Verder was er een goed restaurant en pizza afhaal op de camping. In het hoogseizoen komen er meerdere restaurants bij, die waren in de meivakantie nog niet open of nog niet af. Enig minpunt waren de matrassen in ons chalet, de binnenvering was duidelijk voelbaar en daardoor niet comfortabel. Voor ons is deze camping voor herhaling vatbaar (in de meivakantie), hoe de camping in het hoogseizoen is weten wij niet.

• 8Krista04-01-2022

Prachtig uitzicht en gaaf waterpark

• Uitzicht vd accomodatie, ligging camping
    • Waterpark en animatie + treintje voor gemak
    • hygiene op het park
    • luidruchtige animatie rond mindernacht
    • 7Staat v/h sanitair
  • 7m van vught25-09-2021

zeker doen met tieners!

We hadden een stacaravan van Vacansoleil. Ondanks dat het een hele grote camping is, staan deze caravans zeer centraal en dicht bij het zwembad en supermarkt. Heerlijk. De kids hebben zich vermaakt in het zwembad, maar in het bad zonder glijbanen mocht echt werkelijk niets. Nog geen bal mocht mee het water in. Animatie was te veel gericht op de fransen, niemand deed moeite Engels te praten, waardoor onze kids snel afhaakten. Een zeer geslaagd uitje is zwemmen bij Pont 'd Arc. Zeker doen!

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Zwembad
  • 8R. Boere14-09-2021

Top vakantie gehad op Le Pommier in tent met kids!

Zeer heuvelachtige camping, gelukkig rijdt er in het hoofdseizoen een treintje waar je gelmakkelijk in en uit kunt stappen. Camping is zeer hygiënisch en ondanks de grootte zeer gemoedelijk. Aanrader deze camping!

• 6Eetgelegenheden
  • 7Inge07-09-2021

Prima voor een paar dagen maar geen 3 weken.

We hebben lastminute nog een weekje een Safaritent gehuurd. Die was echt super! Leuk om in te slapen en prima in orde. Wel zware borden trouwens, niet fijn om mee naar de afwas te lopen. Echter het sanitair bij de tenten vond ik prut. Snachts koelde het best af dus in de ochtend of avond wat fris en als je dan wil douchen waait de wind van alle kanten in je douchehok. Niet fijn dus! De douchekop zelf was prima maar het water ging steeds van koud naar heet. En bij de afwas amper warm water. Tot ik erachter kwam dat je warmer water hebt als je meerdere kranen aan zet. We waren er de eerste week van september en dat is daar echt al naseizoen. Het treintje reed dus niet meer. Niet tof op zo’n steile camping als je helemaal bovenaan zit. Zo is het ook niet tof om in de ochtend ‘even’ heen en weer te lopen voor een stokbrood. Het zwembad is goed verzorgd maar je mag er niks. Geen bal, zwemband en geen ijsje oid. En geen fijne ligbedden.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Zwembad
  • 7Roos06-09-2021

Heel erg leuke camping! Vooral het zwembad is leuk

Leuke camping, wel heel erg stijl maar er rijd een treintje over de camping dus dat maakt niet uit. Bij het restaurant moet je echt heel erg lang wachten op je eten. Verder is alles top!

• 2Eetgelegenheden
  • 8Nath730-08-2021

Mooie vakantie gehad!

Leuke vakantie gehad, veel te doen in de buurt. Op de camping is het berg-achtig, maar er loopt een treintje over de camping, ideaal. Zwembaden zijn echt top! En geen handdoekje leggen gelukkig. Wij zaten in een stacaravan, de bedden waren veel te klein. Tip: zit je er in hartje zomer, dan neem een caravan met airco. Wij vonden het erg jammer dat de avond shows allemaal in het Frans werden gesproken. Tevens sprak het personeel op de camping slecht Engels. De bediening in het restaurant was ook niet heel geweldig. De andere eetgelegenheden op de camping was niks mis mee. Maar al met al wel een hele mooie vakantie gehad!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Peter30-08-2021

Goede camping met fantastisch aquapark

Grote terras camping met flinke hoogte verschillen. Prachtig aquapark voor jonge kinderen en Tieners. Camping is goede uitvalsbasis voor de Ardeche. Wij hadden een rustige plek maar ver van het restaurant/ grote podium (15 min lopen) wat je ook met het treintje kan afleggen Deze rijdt tot 21 uur. Het restaurant is prima maar kleine kaart. Bij de bierbar aan de andere kant van de camping, bier en 2 foodtrucks met pizza's en Japanse afhaal. Personeel is vriendelijk en op het aquapark zijn ze niet beroerd je aan te spreken als je je niet aan de regels houdt (in mijn geval bril dragen op de glijbanen, onze jongste zoon werd niet toegelaten zonder ons). Een nette efficiënt ingerichte camping; toegang dmv kenteken herkenning, grote supermarkt op 500 m van de ingang van de camping, in en uitchecken snel. De WiFi is beroerd maar hier doen Ze niet moeilijk over: geld terug of de helft terug en genoegen nemen met wat je hebt

• 8Staat v/h sanitair

• WasmachineBeschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar