Hotel Magda

GriekenlandKretaHeraklion

9.8FenomenaalScore uit 67 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

67 Reviews over Magda

• 10Ine15-09-2022

Geweldig

Een heel knus hotel met heel vriendelijk personeel.De eigenaar was een Nederlandse gaf heel veel advies .Heel veel activiteiten de hele dag door .Hadden een nieuw en oud gedeelte we hadden een kamer op het oude gedeelte maar zag er goed uit hele grote kamers.Avonds heerlijk rustig. Zou er beslist willen terug komen.Strand de weg over maar het was geen drukken weg.Klein en toch groot

• 9Eten
  • 10Nellie24-10-2019

Mooi hotel, dichtbij het strand. Vriendelijk personeel. Het eten is heerlijk en heel veel uitgebreid.

• 9Peter23-10-2019

Gewoon doen!

Super gezellig familiehotel, met lekker buffet. Is gewoon een super all inclusive aanbod. En er is ook iemand die Nederlands....😉 Kortom een aanrader!!!

• 9Zwembad
  • 10Anna23-10-2019

Wij komen weer terug!

Warm ontvangst, vriendelijk personeel. lekker eten, fijne bedden en schoon hotel, animatie voor de kids en vriendelijk personeel. Een goed All inclusieve formule!

• 9ELZBIETA02-06-2018

WSPANIAŁY RELAKS

super obsługa, wyżywienie , stosunek do klientów, przeszkadzali zbyt głośni Francuzi

• 9Zwembad
  • 10GREGOIRE29-10-2017

De super vacances

Nous avons passé une excellente semaine. Merci à tout le personnel. C'était parfait. Le personnel de l'accueil pour sa disponibilité et ses bons conseils pour les visites, le personnel de la restauration et bien sûr l'équipe d'animation qui nous a présentée des spectacles de qualité, et qui était toujours présente et disponible. Un hôtel de qualité, très propre, des chambres agréables. Une cuisine variée nous n'avions jamais vu des buffets aussi abondants. Tout était parfait. Encore merci

• 7Ivonne17-08-2017

Nooit meer!!

Deze reis via Touroperator geboekt maar wat ze vergeten waren te vertellen is dat dit geheel franstalig is. ( behalve de eigenaresse die is Nederlands ) Het is een franstalig concern namelijk club jumbo. ( club jumbo is ontstaan om alle fransen bij elkaar te zetten omdat die geen andere talen spreken dan Frans zei de reisleiding ter plaatse!! ) Nergens staat aangegeven dat het voor de fransen is en als je een klacht neer legt bij de touroperator daarover zegt deze, jammer dan er word nou eenmaal niet overal nederlands gesproken! ( nee ben niet dom, maar engels zou wel erg leuk zijn! ) Spreek en versta je Frans dan is het er erg leuk ( vind dit ook meer een minpunt voor de reisorganisatie's dan voor het hotel want die is wel goed maar de reisorganisatie's moeten dit gewoon duidelijk vermelden zodat het hotel geen slechte naam krijgt ) Mijn dochter en ik hebben ons enorm verlaten gevoeld daar omdat we niets begrepen van alles wat er gezegd en gedaan werd daar en een ander hotel kon de touroperator niet voor ons regelen zeiden ze. Coctails maar beperkt en allen aangemaakt met spuitwater, echt niet lekker. Eten was goed maar iedere dag stond er hetzelfde qua pasta en zoute vis, alleen wisselde het vlees af en toe. Kamers schoon en mooi, bedden uitstekend. Ligging is midden in een wijkje aan de weg en daar wil je als vrouw zijnde niet lopen in het donker.

• 7Eten
    • 8Kamers
    • 7Zwembad
  • 10Hannie17-06-2017

Het was super!! Heel vriendelijk personeel je voelt je erg welkom, eten super goed en veel keus, zeer schone kamer, en erg relax.

• 5Lynette en Alexander13-01-2016

Franstalig is de hoofd moot en de rest kijkt maar

Soms zoek je wel eens iets waarvan je denkt ik wil snel op vakantie en dit lijkt het. Als jonge twintigers op vakantie begin oktober komen we in een Frans all inclusief resort terecht. Helaas viel dit ons tegen. We kregen een sleutel en konden onze eigen kamer zoeken. Ook moest er voor een kluisje bijbetaald worden. Ze hebben een binnenzwembad maar dit was de totale tijd dat wij er waren dicht en lokte niet uit om een duik te nemen. Tevens was deze ruimte niet onderhouden en vies. Het was allemaal een beetje oud bollig. We kregen een kamer met een stukke en vervuilde airco. Hij is gerepareerd maar fijn werken deed hij nog niet. Onze kamer zat boven het restaurant/receptie. Ook al geen aanrader want word je ‘s ochtend je bed uit gejaagd door de herrie. Toen hadden we hoop op het animatie team maar deze spraken alleen Frans net als de receptie met een uiterst onvriendelijke dame. Sjoelen was één van de hoofd activiteiten van de animatie.. Aan de bar kon je van alles bestellen maar wat is ons tot op de dag van vandaag nog een raadsel. Het bar personeel kon niet goed in het Engels vertellen wat de drank was. Cocktails waren niet inbegrepen maar dat stond nergens. Rustig was het zeer zeker met een gemiddelde leeftijd van 65plus. Wat wel een topper was is het eten. Niet al te luxe maar wel erg lekker en iedereen dag iets anders. Ook was je kamer iedereen dag weer goed schoongemaakt.

In het dorpje is niet veel te beleven op het grote Aquarium na.

We zouden zeker niet terug keren en raden het hotel aan voor oudere Frans talige vakantiegangers. Gelukkig zat het weer wel mee en konden we een auto huren via de reisorganisatie.

• 8Eten
    • 4Kamers
    • 4Zwembad
  • 9Filip & Annick05-09-2015

Heel goed hotel.

Dit hotel wordt uitgebaat door een familie waar vader nog steeds met plezier de planten water geeft. Beide zonen runnen het hotel en ééntje daarvan is gehuwd met een Nerderlandse. De bediening was voor ons top, het eten uitstekend. Aan de bar twee leuke diensters,vriendelijk. De kamers zijn proper en er wordt dan ook alles gedaan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Veel Fransen,ok, maar dat is voor ons Belgen geen probleem. Auto huren?? Ga naar het strand, dan rechts, naast een winkeltje is een verhuurbedrijf.

• 8Zwembad

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)