8.6FantastischScore uit 174 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.6

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Rethymno Residence Aqua Park & Spa

Ontsnap naar Rethymno Residence Aqua Park & Spa, een oase van plezier en ontspanning. Dit hotel, dicht bij het strand en met spectaculaire zwembaden, belooft een onvergetelijke vakantie. Of je nu komt voor de zon, de zee of het zwembadplezier, hier vind je het allemaal. Duik in het avontuur!

De Ligging

Rethymno Residence Aqua Park & Spa is ideaal gelegen voor liefhebbers van zon, zee en zand. Slechts 150 meter scheiden je van het prachtige strand, terwijl het bruisende centrum van Rethymno op slechts 6 km ligt, makkelijk bereikbaar voor een dagje uit of avondje uit. Voor vakantiegangers die graag de omgeving verkennen, bieden de nabijgelegen bushalte (50 m) en de beschikbare autoverhuuropties volop mogelijkheden. De luchthavens N.Kazantzakis (HER) en I.Daskalogiannis (CHQ) liggen respectievelijk 70 km en 68 km van het hotel, wat zorgt voor een vlotte aankomst en vertrek.

Het hotel en de faciliteiten

Rethymno Residence Aqua Park & Spa verwelkomt vakantiegangers met een scala aan faciliteiten en diensten ontworpen voor ultieme ontspanning en vermaak. Het hotel pronkt met drie zoetwaterzwembaden zonder kinderzwembad, waar je kunt zwemmen of relaxen op de beschikbare ligbedden. Aan het strand en bij het zwembad zijn parasols verkrijgbaar, tegen betaling op het strand. De aanwezigheid van een fitnesscentrum betekent dat je ook tijdens je vakantie fit kunt blijven, terwijl het spa- en wellnesscentrum, tegen betaling, de perfecte plek is voor diepe ontspanning. Voor gezinnen biedt het hotel een kinderbad en andere kindvriendelijke activiteiten. De 24-uurs receptie, WiFi in het hele gebouw, en parkeergelegenheid op het terrein zorgen voor gemak en connectiviteit gedurende je verblijf.

Eten en drinken

In Rethymno Residence Aqua Park & Spa wordt elke maaltijd een belevenis. Het hotel biedt een all-inclusive optie waarbij ontbijt, lunch en diner in buffetvorm zijn inbegrepen, evenals een selectie van lokale alcoholische en niet-alcoholische dranken. Voor wie houdt van diverse keukens, biedt het buffetrestaurant 'Worldcuisine Main Restaurant' een mix van Griekse, Internationale, Mediterrane, en Mexicaanse gerechten, compleet met show-cooking. Het horecagedeelte wordt aangevuld met drie bars, waaronder een lobbybar, zwembadbar en een snackbar, waar je kunt genieten van verfrissende drankjes en lichte snacks.

Goed om te weten

Voor vakantiegangers die afhankelijk zijn van een rolstoel, biedt Rethymno Residence Aqua Park & Spa deels rolstoeltoegankelijke badkamers en barrièrevrije toegangen. Houd er rekening mee dat voor bepaalde faciliteiten zoals de kluis en minibar in de kamer een toeslag kan gelden. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

• Airconditioning

7125 Adelianos Campos, 74100

Website

Wat zeggen bezoekers over

8.6FantastischScore uit 174 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Prijs/kwaliteit
  • 8.2
  • 9.1
  • 9.1
    Hygiëne

Prima hotel met goede prijs kwaliteit verhouding
Door Loet op 24-08-2021
Gereisd met oudere kinderen

Wij zijn een week in Rethymno Residence geweest. Ik begrijp absoluut de negatieve reacties niet. Kamers zijn prima. Bedden uitstekend en worden iedere dag schoongemaakt + nieuwe handdoeken. Airco werkt perfect. Er zijn diverse zwembaden en die worden ook iedere morgen volledig schoongemaakt. Animatieteam doet zijn best om iedereen te vermaken. Ligbedden genoeg voor iedereen. Iedere dag wisselende buffetten met "live cooking" en voor ieder wat wils. Eten wordt constant aangevuld. All inclusive concept eindigt om 22:45. Dat vonden wij wel jammer. Maar het is een echt familie hotel en dat voorkomt dat mensen tot laat in de nacht doordrinken. Het strand ligt op 200 meter. Daarvoor moet je door de tuin van een ander hotel. Ligbedden op het strand kun je zo gebruiken, als je maar 1 drankje nuttigt. Je kunt Griekse 4 sterren niet vergelijken met Nederlandse 4 sterren. Maar dit hotel is zeker geen onvoldoende waard.

Nooit meer.
Door Maarten op 29-08-2020
Gereisd met oudere kinderen

Wij zijn hier twee weken geweest. De ligging is prima met wat winkels, restaurants en het strand op loopafstand. Het eten in het hotel was echt slecht. Veel te weinig keus en wat er was, was veel van het zelfde en van slechte kwaliteit. Kidscorner was gesloten en voor de kinderen die er toch voldoende waren, was er dan ook vrijwel geen aanbod in het eten. Het ontbijt was nog wel oké maar wel iedere dag hetzelfde. Bovendien was er veel te weinig personeel waardoor je zowel voor het eten als voor de drankjes altijd in de rij moest staan. In het hele hotel was de hele dag maar 1 bar open waar meestal ook maar 1 personeelslid stond waardoor je ook daar vrijwel altijd in de rij stond. Kamers zijn heel basic maar wel oké, maar de schoonmaak was maar 2 keer per week. Ook rond de zwembaden was nauwelijks schoonmaak. Dode insecten bleven er gewoon dagen achter elkaar liggen en prullenbakken zaten regelmatig helemaal vol. Nooit meer dus.

Leuk maar zeker geen topper
Door Richard en Aliene op 14-08-2020
Gereisd met jonge kinderen

Met onze kinderen van 14,11,9 en 6 jaar 8 dagen verbleven in het hotel. Vriendelijke medewerkers in het gehele hotel. Wij hadden een 3 kamer suite. In de eerste suite werkte de airco niet, meteen gemeld, monteur zou komen. Na 2 warme nachten en 3 meldingen kregen we van de manager een andere kamer aangeboden. Goed geregeld al geloven we niet dat er ooit een monteur is geweest. 3 grote zwembaden, waarvan 1 voor alleen volwassenen. Mooie glijbanen en idd liggen in de peuterbadje de tegeltjes los. Ontbijt goed maar geen variatie. Lunch en diner matig. Slechts 1 bar open met 1 medewerker. Schoonmaak en wisseling handdoeken op verzoek (corana werd genoemd als reden, dan volgens mij vaker schoonmaken). Frisdrank waterig, na 23 uur wel A producten tegen betaling. Binnenbad en spa faciliteiten gesloten. Animatie 's avonds 2x per week. Zeker geen slecht hotel maar zeker ook geen topper.

NOOIT MEER!!
Door Monique op 13-08-2020
Gereisd met vrienden

Eten superslecht!! Koud,smaakloos, weinig variatie. Elke dag buiten de deur gegeten! Drinken is waterig, het is all in maar koffie betalen🤨 geen kinderanimatie, tegels in het zwembad zitten los,mijn dochter had een flinke snee in haar teen! Oud appartement, vonken achter de wastafel, aangegeven dat dit erg gevaarlijk was, ze keken vd week wel even, toen we duidelijk maakte dat er kinderen in het appartement zaten ondernamen ze pas actie. Ligbedjes smorgens om u uur allemaal vol. Kortom voor ons nooit meer!!

Eten bar slecht!!!!
Door Robin op 12-08-2020
Gereisd met jonge kinderen

Het slechte avond eten gemeld werd niks aan gedaan was niet warm! Geen variatie! Alle dagen buiten de deur gegeten. Drinken waterig. Kinderen zijn mozaïek aan rapen in het kinderzwembad want die raken los. Wastafel hoop lawaai en onpracties. Douche heel klein en heel laag

Receptie en personeel zeer vriendelijk en behulpza
Door Rob op 23-07-2019
Gereisd met oudere kinderen

Wij waren hier 15 dgn. Het eten was vaak koud en het vlees vet. 11 dgn buiten de deur gegeten. In de stad en bij het super restaurant Lavantes voor het hotel Kamers werden goed schoongemaakt al bleven er soms wel wat haren achter van de schoonmaaksters. Ook wij kwamen s avonds laat aan. Waar ons werd meegedeeld dat er een storing was en wij de nacht moesten doorbrengen in een hotel aan de overkant. Ook wij kregen alle vier een massage aangeboden. Toen we de volgende dag terug kwamen kregen we een grote kamer met groot balkon. Echter stond de manager drie uur later met een poetsvrouw aan de deur. Of we als compensatie weer een andere kamer wilden. Hij liet ons twee kamers zien die dan nog wel ff snel schoongemaakt ( vandaar de poetsdame) moesten worden. Nee niet weer alles inpakken De douche was idd zeer klein en de wastafel levensgevaarlijk. Er was een lichtslang gemonteerd als sfeer verlichting die vast zat met een rol plakband .

Ook leuk voor jou

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.