Bed & Breakfast Tisza Lodge

HongarijeHongarijeTiszaderzs

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Tisza Lodge voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 179 reviews

Meer bed & breakfast info

182 Reviews over Tisza Lodge

• 10Fam. de Kraker15-08-2019

Onuitputbaar enthousiasme!

Voor de tweede keer een oprechte warme ontvangst gekregen. Anita en Patrick zijn na zovele jaren nog even enthousiast om ervoor te zorgen dat we niets tekort kwamen aan het ontbijt, comfort, gezelligheid, avondeten tot nodige uitleg over de nieuwigheden. Er waren weer voldoende nieuwe bezienswaardigheden en uitdagingen voor ons. De gemeenschap doet er alles aan om het toerisme bloeiende te krijgen. En het blijft tenslotte een prachtige omgeving voor natuurliefhebbers. Wij komen in ieder geval opnieuw terug.

• 10Familie Vyvey17-11-2018

ideale vakantie...het kan niet beter !

Wij gingen nooit 2 x naar dezelfde bestemming op vakantie... tot we in Tisza Lodge terechtkwamen en er sindsdien al 8 keer verbleven, met en zonder onze volwassen kinderen. Bij Anita en Patrick logeren is verblijven bij mensen die er hun levensmotto van gemaakt hebben om mensen te verwennen, en daar slagen ze in met vlag en wimpel. Naast hun mooie en perfect onderhouden B&B, doen ze er echt alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Anita verzorgt je als geeneen en weet met kleine attenties te tonen dat ze je aanwezigheid op prijs stelt. Patrick is een “Naturalis Born “ marketeer die zijn streek kent als geen ander, en die zowel de restaurants als de toeristische trekpleisters kan aanraden en in vlekkeloos Hongaars in jouw plaats de reservaties verzorgt - ook voor massage en schoonheidsspecialiste. Reken daarbij nog een hele warme en leuke sfeer en daarbij rust en een prachtige natuur... zeg nu zelf, wat wil een mens nog meer.

• 10Vanessa G.16-11-2018

Fantastische B&B!

Wat een fantastische B&B is dit! Je voelt je meteen welkom bij Patrick en Anita, geen moeite is hen te veel om ervoor te zorgen dat hun gasten tevreden zijn! Heel mooi huis met prachtige tuin én een gloednieuw klein zwembad (wisten we nog niet toen we boekten) Heel goed en gevarieerd ontbijt. Je komt hier helemaal tot rust en de omgeving heeft heel wat te bieden. We komen zeker terug!

• 10hugo en suzan28-10-2018

Thuiskomen !

Dit is hét perfecte vakantie adresje indien je: - de fascinerende natuur (de poesta, het Tiszameer, enz.) en rust kan smaken - graag logeert in een kraaknette B&B met prachtige tuin en relaxatie-bad - graag geniet van een uitgebreid ontbijt met zelfgebakken brood, huisgemaakte confituren, cake, verse fruitsla, enz...

De uitbaters zorgen voor: - vele tips voor leuke trips (ook fietsverhuur), - een Hongaarse avond, - een zeer verzorgde BBQ, - een boottocht op het Tiszameer bij zonsondergang, - een leuke sfeer en gezellige avonden …

• 10Charles Thys21-10-2018

Voor de 5 de maal daar dit jaar, niet de laatste !

Je kan hier gaan voor de rust, de mooie natuur , de vogels vooral de trek van de kraanvogels eind september is fenomenaal. Er is veel om te beleven in de omgeving. De eigenaars Patrick & Anita zijn super toffe mensen. Elke ochtend een uitgebreid ontbijt met overheerlijke en eerlijke verse producten.

• 9Kamers
  • 10Connie Van Egdom15-10-2018

superfantastisch verblijf bij superlieve mensen

Ik heb niets negatiefs te melden. Alles is er 100 % in orde. Heb jij vragen, de antwoorden volgen snel. Wil je ergens naar toe, er worden verschillende alternatieven aangeboden. Een aanrader voor iedereen ! Superlieve, behulpzame en gastvrije mensen, die je verlof voor 100 % laten slagen. Wat moet een mens nog meer.

• 10Marc & Lia14-10-2018

Een thuis in Hongarije

Zelfs na al die bezoeken blijft het nog steeds super! Schitterende lokatie (met een prachtige en rustige tuin), lekker ontbijt (met zelfbereide produkten), prima kamers en fantastische gastvrouw en gastheer.

• 10Carl Vertommen12-10-2018

Ideale uitvalbasis voor vogelspotters!

Al is begin augustus misschien niet meteen het beste moment om vogels te spotten, Kwak, ralreiger, purperreiger, hop, scharrelaar, dwergaalscholver, bijeneter, roodpootvalk, ... allemaal binnen een straal van max 1uurtje rijden en meestal "in overvloed" aanwezig. Reserveren van boottochtjes, "tips en tricks", Patrick en Anita hebben een pak info ter plaatse en helpen je graag verder!

• 10Wouter & Cindy12-10-2018

Een fijne plek gerund door heel fijne mensen!

Wij zoeken graag de rust en de natuur op, maar dat mag gecombineerd wordt met comfort. Voor die combinatie is Tisza Lodge ideaal! Op de koop toe gerund door 2 fijne en gepassioneerde mensen, die je alle nodige info verschaffen! Absolute aanrader!

• 10Carry en Tommy12-10-2018

Alles is er TOP!

Het voelt elke keer opnieuw een beetje als thuiskomen! Ook onze dochters (12 en 14) vinden het er geweldig!

Bed & Breakfast Tisza Lodge info

• BarsNiet beschikbaar
  • RestaurantsNiet beschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar