Playa del Inglés

hotels in Playa del Inglés

De meest prachtige hotels sieren de kustlijn van Playa del Inglés. Welk hotel je kiest, hangt af van wat jij en je reisgezelschap belangrijk vinden. Verblijf je liever nabij gezellige restaurants of wil je binnen no-time op het strand zijn? Reis je alleen met je partner of samen met je gezin? Wij hebben verschillende hotels in Playa del Inglés voor jou geselecteerd zodat je makkelijker je ideale hotel kunt kiezen.

hotels Playa del Inglés

Over Playa del Inglés

Soorten hotels in Playa Del Inglés

Hotel Atlantic View (Sunprime)

ligt op loopafstand van Shopping Centre Yumbo en wordt geprezen om haar uitgebreide ontbijt en prachtige zwembad. Hou je van rust en ben je niet zo van de animatie dan zit je in dit adult only hotel helemaal goed.

Hotels voor het gezin in Playa del Inglés

Bij Aparthotel Sol Barbacán is het puur genieten met het hele gezin. Met een enthousiast animatieteam en heerlijke zwembaden hebben de kinderen de tijd van hun leven. Sol Barbacan is een accommodatie waar veel gezinnen met jonge kinderen komen, maar ook oudere jeugd. Kortom: een familiepark waar iedereen op z'n plek is.

Hotels aan het strand in Playa del Inglés

Op maar vijf minuutjes lopen van het strand ligt Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess. Een van de luxere hotels in Playa del Inglés waar je vanaf dag één in de watten wordt gelegd. Je start je dag met een schitterend uitzicht op zee om vervolgens aan te schuiven aan het luxe ontbijtbuffet met verse jus. Voor een beautybehandeling of ontspannende massage kun je terecht in het sfeervolle wellness center van het hotel. Het is een mooi, net gerenoveerd hotel, personeel is zonder uitzondering vriendelijk. De schoonmaak van de kamers is goed, evenals het eten. De buffetten zijn vers en gevarieerd.

Weer & Klimaat Playa del Inglés

Zeewatertemp ()20°20°19°19°19°20°21°22°24°24°23°21°
Dagen regen12367131136119

Reviews over Playa del Inglés

• 8Jan en Dora Pelders28-01-2021

Goed weer gehad door de pandemie toch veel gedaan

Door de Corona is het anders als de andere jaren nadeel was dat er veel migranten zaten veel winkels en restaurants zaten dicht maar ook veel open en erg rustig heel bizar want we komen er al 18 jaar hier . Hoop dat het eind dit jaar beter is en dat we met ons allen meer vrijheid hebben .

Gereisd met partner in december 2020

• 6Eveline15-08-2020

rustiger dan normaal maar genoten

Cocktailbar Tipsy Hamcock is een aanrader. We kwamen hier vooral om uit te rusten en hebben verder niks ondenomen.

• 6Stranden

augustus 2020

• 7Roel Versmissen04-08-2020

Prima!

Tsja...het is een standaard toeristenomgeving...veel hotels en restaurantjes...wel een ideale plek om uitstapjes te maken....en met zongarantie :-) En wel een heerlijk strand!

juli 2020

• 8Rob van Pul06-02-2020

altijd lekker en simpel in playa del ingles.

Playa del ingles heeft veel verval en dat is duidelijk te zien, maar dat neemt niet weg dat het een prima locatie is om te relaxen, dicht bij het strand en goede en snelle uitvalswegen, winkels zijn allemaal hetzelfde, en ik ga altijd met de huurauto naar Las Palmas, naar shoppingcenter Alisios of las Arenas of El Muelle, of naar de nieuwe mall in Puerto Rico, dus niet in Playa del Ingles.

• 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Henmar5330-01-2020

Omgeving loopt helaas terug , jammer

Boulevard is aan het verpauperen, veel eet/drink tentjes niet echt uitnodigend(voor ons) Kasbah Shopping Center begint in verval te geraken met gesloten winkels etc. (betaald)parkeren nabij hotel (Dunamar)met huurauto zelfs in januari druk,

• 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Christa27-01-2020

Heerlijk!

Playa del Ingles, is erg vervallen,het is jammer dat de winkelcentrums slecht onderhouden worden,het mooie lange strand is perfect,heerlijk lopen over het strand naar Maspalomas! Na zovele jaren,gaat dit nog steeds niet vervelen!!!

• 8Tinus Hoogenberg08-01-2020

heel tevreden ik kom er al 24 jaar

Een tour over het eiland,Porte Mogan met de bus heen en dan een stuk terug met de boot naar Porte rico en dan weer met de bus terug,er zijn veel mogelijkheden om iets te ondernemen,prachtige stranden, dansen op de kasbah en kijken geen entree, Bij Pedro(la terassa}zie Google, een prachtig zon vacantie bestemming,en relax

• 9Stranden

Alleen gereisd in december 2019

• 6Albert29-12-2019

Verpaupering, vervuiling, constant lastiggevallen

Strand is mooi, centra verpauperen. Vooral in weekenden veel smerigheid op straat. Verder wordt je overal lastig gevallen, op strand opdringerige “masseurs”, op boulevard en in uitgaanscentra veel verkopers en mensen die je restaurants en bars binnen willen praten. Sommigen zijn daarbij erg vervelend en onplezierig. Personeel in bepaalde supermarkten erg onvriendelijk. Ik ervaar de vakanties daar steeds minder ontspannend.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Klaas20-12-2019

Leuk en gezellig maar winkelen is niet verl meer

Beetje gedateert en de meeste winkelcentra zijn oud. Maar net buiten playa zijn grote winkelcentrums makkelijk bereikbaar met de bus

• 6Ingrid & Ruud15-12-2019

Verouderd, druk, maar er heerst een relaxte sfeer

Playa del Ingles is verouderd! Er moet een hoop opgeknapt worden en dat is wel te zien. Met name de shoppingcenters zijn aan een renovatie toe. Je kunt wel eindeloos over de boulevard en het strand wandelen en dat doen dan ook veel toeristen hier. De sfeer is relaxed (wij waren hier in december). De wandeltocht naar de vuurtoren van Maspalomas is een aanrader. Verder vinden wij San Agustin wat rustiger en mooier.

10 van de 2777 reviews gezien