Anguillara Sabazia

Vakantie in Anguillara Sabazia

vakanties Anguillara Sabazia

Reviews over Anguillara Sabazia

• 8Anna09-07-2013

Leuke omgeving om rome te bezoeken

Ideale plek om vakantie te vieren en uitvalsbasis om rome te bezoeken

juli 2013

• 9Sanne10-08-2012

Fantasisch dorpje

Lekker weg van alle toeristen. Je bent hier echt in Italië, dicht bij zeer veel historische bezienswaardigheden. Van Rome tot de Etruskische begraafplaatsen. Echt een aanrader.

• 5Stranden

juli 2001

• 8peter11-11-2009

uitstekende uitvalbasis

ideale plaats om te verblijven en van daaruit bijvoorbeeld Rome, Bracciano,Cerverterri e.d. te bezoeken openbaar vervoer in Italie is goedkoop en ook de restaurants zijn zeer betaalbaar

november 2009

• 10Esther en Hans25-05-2008

Geweldige vakantiebestemming.

Gereisd in mei 2008

• 9esther21-07-2006

Ik ben al 4 keer in Anquillara geweest. Mijn vriendin woont daar. Het uitgaan is anders dan in Rome. Het is en blijft een dorp. De campings zijn goed verzorgd en er zijn ook diverse appartementen en hotels in de omgeving. Op het meer kan gekanoed, gesurfd en gevaren worden. Een ritje met een boot van de ene kant naar het andere kant van het meer is leuk te doen. De echte Italiaans restaurants zijn goed en redelijk van prijs. Mijn vriendin werkt in de info-kiosk op de boulevard. EEn openluchtbioscoop is ook leuk om mee te maken. Genoeg te doen en buiten dat zit je met goede treinverbinding zo in Rome. Ticket trein is goedkoop en je kunt heerlijk shoppen en de cultuur in Rome bekijken. In de buurt van Anguillara is nog een klein meertje met een waterval. Leuk om daar een dagje heen te gaan met de kids en te picknikken. Genieten doe je daar zeker.

Gereisd in juli 2006

• 7Henk Bos02-10-2005

Wij zijn in september 2005 geweest op camping Parco del Lago.Anguillara.

Mooie en goedkope camping. Met de bus en trein is Rome goed bereikbaar. Bus stopt voor de camping.

Een aanrader!

Gereisd in oktober 2005