Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Rosolina

Vakantie in Rosolina

vakanties Rosolina

Reviews over Rosolina

• 9H. ten Kate28-07-2012

Geweldige vakantie

Met 2 meiden van 9 en 11 geweest, goed verzorgd en zeer vriendelijk personeel, heel attent en zeer enthousiast. Goede accommodatie alleen wat jammer dat ze een beetje verouderd is. Een echte aanrader ook om eens terug te komen. Het eten is helemaal geweldig op het park en erg betaalbaar evenals de drankjes trouwens. De animatie is erg goed en zeer oprecht, de mensen daar zijn echt begaan met hun werk. Op het strans is het eveneens goed toeven en erg betaalbaar. Jammer van de muggen s'avonds.

juli 2012

• 8frieda19-05-2012

Leuk plaatsje

De markten zijn leuk en niet duur ook hier veel muggen je word echt gestoken bij het leven dus goed smeren verder heel gezellig!!!

juli 2011

• 9twente07-01-2011

erg gezellig

heel gezellig, veel restaurants, goeie clubs en uitgaansmogelijkheid, gamehall, veel ijscozaken, bank, markt, mini kermis Onze dochters hebben zich prima vermaakt. strand goed verzorgt, ( als je vakantiepark tizé gaat; je hebt een privestrand met bedden wat super geregeld is, en er gaat een treintje heen)

augustus 2010

• 8E.J Gooij11-08-2010

Leuke kleine vakantie plaats

Wij zaten op camping Rosapineta Nord, een vrij grootte camping. Wij hadden via internet geboekt, en kreeg ook een plaats waar wij om hadden gevraagt. Je wordt van de receptie naar je plaats begeleid (prima service).Toilet gebouwen worden goed schoongehouden.Strand is op loopafstand, en de camping heeft 2 zwembaden(badmuts verplicht). Campingwinkel en supermarkt in de plaats zelf zijn duur.Maar ga je richtring Ravenna, dan is daar een hele grote supermarkt tegen betaalbare prijzen. Animatie is vooral voor Italianen (duits en engels word er ook wel gesproken) maar voor nederlandse kinderen niet geschikt, behalve dan de kinderdisco. Wij hebben er 2 weken gestaan en waren met caravan-stroom-2 volwassenen-1 kind, iets meer als € 400,- kwijt, dus betaalbaar.

juli 2010

• 9Tize :)14-05-2010

Tize Village 2009, geiler Urlaub, tolle Menschen

Tize ist echt toll. Man hat viel Spaß mit den Animateuren! Viele dort können Deutsch sprechen aber mit English kommt man sicher weiter! Da sehr viele deutsche Touristen in Tize Urlaub machen lernt man schnell Leute kennen. Gute Pizza und gutes Eis! Sandstrand. Warmes Meer! In Tize selber gibt es gerade für junge Leute oder Jugendliche viel Sportmöglichkeiten! Kostenloses Minigolf,Trampulin, Fußball, Beachvolleyball, Wasserball, Basketball, Tischtennis, Kostenpflichtig: Tennis, Bogenschießen und Reiten. Wird aber oft auch mit Animatören zusammen kostenlos am Mittag angeboten. Werde 2010 wieder Tize besuchen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 6Pierre09-09-2009

Center Parcs in het kwadraat

Het gaat hier om een kunstmatig dorp, het is een schiereiland volgebouwd met vakantiewoningen. Het sterf er van de italianen en hun bambino's. Dit als waarschuwing. De stranden zijn prachtig, ook de gratis stranden. Muggen zijn er veel dus je kan beter kaarsen mee nemen. In het 'dorpje'zelf was niet veel een paar supermarkten wat marktkraampjes en restaurants, wel gezellig en alles op loopafstand. Wij hebben veel dachttochten gemaakt, naar Padova(Giotto)(wel vooraf reserveren via internet anders vol), Bologna ook heel mooi. En natuurlijk Venetie, 45 minuten rijden, geparkeerd op piazzale roma(gereserveerd via intenernet, maar was nog plaats(juli)) vandaar enkele reis vaparetto 1 naar San Marcoplein , prachtige tocht van uur voor 6,50pp. Dineren hebben we ook bij in de buurt van de parking gedaan, hele gewone italiaanse prijzen daar. Vooral voor mensen met kleine kinderen die houden van strand lijkt me dit een leuke plaats voor ons diende het meer als uitvalsbasis.

• 10Stranden

Gereisd met partner in juli 2009

• 6r beurskens16-08-2009

niet een park om terug te komen

sterk verouderde appertementen,smerig en erg klein. ongemotiveerd personeel in de receptie en de bediening, uitstekend animatie team en mooi zwembad met het nadeel dat de badmuts verplicht is. het verhaal over muggen is sterk overdreven

augustus 2009

• 8Fam. Pinshot08-08-2009

Een aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jr

Wij (gezin met 2 kinderen 5 en 7) hebben ons in Tize Village Rosolina Mare prima vermaakt. Het park heeft kleine maar goede appartementen. Een prima zwembad dat iedere avond schoongemaakt wordt (helaas ook hier badmuts verplicht). Er is een leuk animatieteam die allen zeer enthousiast zijn en dat ook echt uitstralen.

Tize village heeft eigenlijk maar 2 nadelen en dat is dat het personeel achter de bar bij het zwembad iets aardiger en klantvriendelijker mogen en moeten zijn en de muggen. Wij waren nu voorbereid op de muggen omdat wij hier eerder zijn geweest en het was dan ook prima te doen met de muggen.

Het plaatsje Rosolina Mare is klein maar gezellig. Alles is op loop afstand (binen 5 a 10 minuten.

Wij vinden het dan ook een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

augustus 2009

• 8auke03-10-2008

een zeer goede en mooie camping

heel mooi, veel te doen voor de kleintjes alleen jammer van de taal ,gezellig, en heeeeel vriedelijk allemaal, van badmeester tot bar.....een aan rader voor ieder

Gereisd met familie in oktober 2008

• 5agnieszka28-08-2008

Niezbyt dobrze:(

Brudna woda, brudne , male plaze, wszechobecne wieczorem komary.I obowiazkowe czepki na basenach- to straszna porazka, wszyscy wygladaja okropnie.Toalety i prysznice stare, czesto pourywane wieszaki, pólki, ale w miare czyste.

• 2Stranden

Gereisd met familie in augustus 2008