Bed & Breakfast Kuća Bajlo

KroatiëDalmatiëZadar

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Kuća Bajlo voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 447 reviews

• 9.6Kindvriendelijk

Bed & Breakfast info

• Airconditioning
  • Animatie programma
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

Contact

436 Reviews over Kuća Bajlo

• 10Dirk en An Descamps-Verbeest31-10-2021

Een absolute aanrader voor actieve genieters!

Wij hebben een zeer druk beroepsleven, wat ervoor zorgt dat wij nauwelijks tijd hebben om een vakantie voor te bereiden. De B&B van Griet en Anri is hiervoor een schitterende bestemming. Met de auto naar de luchthaven, vliegtuig op, anderhalf uur vliegen, vliegtuig af, auto huren aan de luchthaven van Zadar en al voor de vierde keer te gast bij Griet en Anri in hun mooie B & B op 100 meter van de zee, met zicht op het eiland Ugljan. De ontvangst is altijd hartelijk en het is voor ons als thuiskomen in een prachtig land. Griet en Anri zorgen er steeds voor dat wij de mooiste plaatsjes van Kroatië kunnen bewonderen en dat elke dag een superdag is. Zon of regen, Griet en Anri weten altijd wel een leuke activiteit te verzinnen, die ze dan ook al dan niet begeleiden. We staan ook steeds in volle bewondering voor het vegetarisch ontbijt en de picknicks die Griet te voorschijn tovert. Super bedankt voor alles en tot volgend jaar.

• 9Marina Magnus31-10-2021

Griet&Andre

Het was zeer aangenaam bij jullie te verblijven in jullie mooie B&B. We hebben genoten van het zeer lekker ontbijt elke dag iets anders keek er elke morgen naar uit. Ook de gastvrijheid was top heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie tips gekregen van plekjes die we anders niet zouden vinden. Nog eens bedankt dat ons kinderen op jullie domein mochten staan . Ik wens jullie nog veel geluk 🍀 doe zo verder .

Groetjes Marc&Marina

• 9Kamers
    • 9Eten
  • 7Mariëtte Bork30-10-2021

Erg fijn top plek

Liefde voor de natuur, de mensen, het land en alle mooie momenten. Er is bijna niets toe te voegen aan de reviews die hieronder staan. Mede daardoor gekozen voor dit B en B !! Wat een passie hebben Griet en Anri. Er is nog zoveel moois op de wereld. Deze parel hebben we gelukkig al gevonden.

• 8Kamers
    • 8Eten
  • 10Paul en Chris18-10-2021

Ons tweede verblijf bij Griet en Anri was echt een beetje thuiskomen. We werden weer zorgeloos opgehaald aan de luchthaven door Anri, en vriendelijk onthaald met een drankje door Griet. Wat hebben we nu ook weer elke morgen kunnen genieten van het veelzijdige gezonde en superlekkere ontbijt. En van het gezellige samenzijn met de andere gasten. Gevolg: om 10u zaten we dikwijls nog rond de tafel te kletsen. Ondertussen werden de uitstappen gepland en gedocumentarieerd door Griet. Prachtige wandelingen gedaan. Onze fysieke grenzen weer wat herlegd.  En met Anri en Griet als gids kom je op plaatsen waar men zelf nooit zou komen. Het weer viel een paar dagen tegen door regen, en koude "bura" wind. Maar geen nood. Ook dan weten Anri en Griet ons te vermaken met bvb een lokale wijndegustatie of een bezoek aan het Illusion museum.

Zadar zelf is gemakkelijk te voet te bezoeken. Veel heerlijke restaurantjes en gezellige terrasjes.

• 9Nicole en Johan01-10-2021

Thuisvoelen in Kroatië

Door de coronaperikelen ons verblijf in B&B Kuça Bajlo tot 3x toe moeten uitstellen. Telkens waren Griet en Anri steeds correct en begripvol. Uiteindelijk waren wij aan de beurt. Maar wat hebben wij genoten ! ! Mooi weer. Zeer mooie locatie, mooie kamers, lekker ontbijt, zéér lekkere vegetarische avond bij héél fijne mensen. Wat je ook wil ondernemen, zij staan altijd klaar met info, plannetjes, culinair advies, bellen voor een huurwagen, fietsen,... niets is hun teveel. Leuke medegasten leren kennen. Kortom een klein stukje Vlaanderen in Kroatië, waar wij ons thuisvoelden. Een zwembad is er niet, maar zwemmen in de zee is zoveel leuker. Tot volgende keer.

• 10Erwin en Peggy28-09-2021

Opnieuw schitterend

Voor de 2é maal te gast in Kuca Bajlo en het was opnieuw schitterend. Je voelt je onmiddelijk thuis bij Griet en Anri die je met open armen ontvangen en voorzien van de nodige tips om mooie uitstappen te maken. Zoals steeds een lekker en verzorgd ontbijt en de gezellige vegetarische avond samen met de andere gasten blijft een topper. Wandeling langs de Krupa rivier met Griet als gids moet je zeker gedaan hebben maar er zijn nog veel meer mooie uitstappen die we enkel maar kunnen aanraden. Er is nog heel wat in de omgeving wat we nog niet hebben gezien en komen met veel plezier nog een derde keer terug.

• 9Willem20-09-2021

Super ervaring

Een B&B die werkt op vegetarische basis. Er wordt veel moeite gestoken in de activiteiten die je kan ondernemen. Griet en Anri geven je alle info over fantastische wandeltochten, leuke fiets uitstapjes, een kayak tocht op de Zrmanja of een dagtrip met de zeilboot. Een aantal van die activiteiten organiseren ze zelf, en als het kan vergezellen ze je.

• 9Kamers
  • 10Liesje10-08-2021

Voor herhaling vatbaar :-)

Het was een buitenkansje, niet eens zo lang op voorhand gepland. Maar wat een zaligheid om hier te vertoeven. Ik vond actie en rust, gezelschap en tijd voor mezelf, de schoonheid van de natuur was soms adembenemend en service van opperste klasse.

• 8Kamers
  • 10chantal blancquaert10-08-2021

Fantastisch!

Juni 2021....eindelijk een paar daagjes weg met het vliegtuig in deze zotte c-tijden ... last minute vertrokken: bestemming Kroatïe naar www.bajlo.comen waaaaaaaw!!!! ik belandde in een paradijs....Heaven must be missing 2 angels, Griet en Anri.Wat een ontvangst! Wat een lieve mensen! steeds staan ze voor jou klaar met een warm hart en een tedere bezorgdheid, met de leukste tips en trips.Ik moet zeker terug gaan, want het vegetarisch buffet en de zeiltocht heb ik gemist...en ik wil ook nog de begeleide wandelingen meemaken met Griet en Anri.Kroatïe was voor mij nieuw, maar wat een mooi land met prachtige ongerepte natuur.Tot gauw! en een dikke dank je wel om zo te mogen thuis zijn in jullie huis 💖Van harte, Chantalitta 😘

• 10Xania Wear09-08-2021

Inspiring

Wonderful hosts, truly amazing Vegan breakfast and a very well thought out accommodation in a lovely part of Zadar. We will return!

Bed & Breakfast Kuća Bajlo info

Facilities