Bed & Breakfast Kuća Bajlo

KroatiëDalmatiëZadar

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Kuća Bajlo voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 469 reviews

Contact

469 Reviews over Kuća Bajlo

• 10Anita14-09-2022

Een pareltje

Wat een pareltje, deze B&B! Griet en Anri zijn hele gastvrije en fijne mensen die het oprecht fijn vinden als je het als gast naar je zin hebt. Het contact is hartelijk en persoonlijk. En alles is prima verzorgd. Er is een heerlijk ontbijt, mooie en schone kamers, de B&B ligt dichtbij de zee en op loopafstand van de oude binnenstad. Griet en Anri kunnen je veel tips geven over Zadar en de omgeving. Soms organiseren ze zelf ook uitjes. Ik had het geluk dat ik mee kon met een zeiltocht langs de Kornati eilanden, een fantastische ervaring! Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving van Zadar, maar het is ook een fijne plek om gewoon te relaxen en te genieten.

• 10Luc en Lieve10-09-2022

Thuiskomen bij Griet en Anri

De ontvangst bij Griet en Anri was heel hartelijk. We kregen een verfrissend drankje en Griet gaf onmiddellijk veel uitleg over Zadar, tips voor uitstappen en adresjes om lekker te gaan eten. Het feit dat we bij een vegetarische b&b geboekt hadden zijn we pas achteraf te weten gekomen, en voor ons was het een verrijking, zeker geen beperking. We hebben gefietst, gewandeld, gevaren, gekajakt, allemaal op advies van Griet en Anri. En we hebben super genoten. Leuk was ook te zien dat Griet en Anri even blij waren als ons, als ze zagen dat wij ons geamuseerd hadden. Want dat is hun doel, hun gasten laten genieten. En daar slagen ze wonderwel in! Als kers op de taart konden we genieten van een vegetarisch diner. Pure verwennerij! De dagen zijn voorbij gevlogen en we kwamen tijd tekort. Dus als de gelegenheid zich voor doet gaan we zeker nog eens terug.

• 9Jan en Eveline09-09-2022

Ideale gezinsvakantie met tieners

Toen het tot onze kinderen doordrong dat we als eerder occasionele vegetariërs naar een veggie B&B onderweg waren, ontstond er wel wat protest. Maar met Anri die altijd paraat staat voor hulp en goede raad en met Griet die in de weer is om de tafel vol lekkere spullen te krijgen, met de schildpadden die zich verstoppen en de groentetuin die op je bord komt, met een heerlijke zee en een zalige zeiltocht, met bergen en watervallen in de buurt en een oude stad om te verkennen, heeft huize Bajlo ons hele gezin makkelijk weten te verleiden en hebben we een heerlijke week gehad in de streek van Zadar. De tips in de infobrochure zijn het volgen meer dan waard en wil je meer weten, dan hoef je dat maar aan Griet en Anri te vragen. Wij waren er in de zomer, maar voor- of najaar lijken ons minstens zo leuk, hopelijk kunnen we dat zelf nog ooit een keer uitproberen.

• 8Kamers
  • 10Wil09-09-2022

UITSTEKEND

Een heel fijn, gastvrij en schoon verblijf. Niet ver van het strand en 20 minuten lopen naar het prachtige historische centrum van Zadar. Het ontbijt is super, met iedere dag een andere gezonde verrassing die Griet zelf maakt. Het ontbreekt hier nergens aan. Ook heel handig dat je er fietsen kunt huren. De vele tips en uitleg over de omgeving hebben wij zeer gewaardeerd. Ook fijn dat er een ophaal-en wegbreng service naar het vliegveld mogelijk is. Kortom: EEN AANRADER. Anri en Griet, super bedankt voor alles in jullie prachtige B&B.

• 9Kamers
  • 9Karine24-08-2022

een gezellige plek met een lekker ontbijt!

Hartelijke ontvangst, iedere dag verschillende homemade lekkernijen (fruittaartjes, eiermuffins, brownies,...) bij het vegetarische ontbijt wat grotendeels ook al homemade is... verschillende confituren, verschillende granola's... mmmm.... lekker! De beste tips om Zader en omgeving te ontdekken krijgen aan de ontbijttafel was ook heel fijn én praktisch. De tienerdochter vond haar eigen 1-persoonskamer natuurlijk top... "eindelijk :-)". Kortom, Kuça Bajlo is zo'n plek waar het gezellig is en waar je het gevoel krijgt dat je bijna bij verre vrienden op bezoek bent.

• 8Kamers
    • 5Zwembad
  • 10Marijke09-08-2022

Fantastisch!

De B&B voelde echt als een home away from home. De vele tips voor een leuk verblijf voor jong én oud, de schattige Elias als speelkameraadje en entertainer, de benodigdheden (fiets, sup, basilicum,…) die altijd van pas kwamen, het heerlijke ontbijt én het full veggie diner, de toffe gasten en familie om mee te verbroederen, de friste in de veranda, ja, ja, zelfs de muggen werden bijna onze vrienden. Fijn om na al die jaren eens mee te maken waarover we mama al jaren horen vertellen. Marijke

• 9Zwembad
  • 10Vanessa27-07-2022

Heaven on earth

Vanaf de eerste moment voelden we ons bijzonder welkom en in de watten gelegd. Niets is te veel moeite om dan nog niet te spreken over het geweldig ontbijt iedere ochtend. Kamers en badkamer zijn heel netjes en ruim. Aanrader voor iedereen.

• 10Peter. Ilse en Marthe14-07-2022

Klein paradijsje in Zadar!

Kuça Bajlo, een klein paradijsje in Zadar!

We beleefden een heerlijke tijd bij 2 heel lieve mensen, Griet en Anri!

Hun gastvrije ontvangst met onmiddellijk een lekker drankje en hapje, het lekkere ontbijt met elke dag iets anders, het zeer lekkere vegetarische diner, dit alles kraakvers uit eigen tuin, waar kan je dit nog vinden...

De locatie, een huis vlakbij zee met koele kamers, een mooie groene tuin en op 2 km van het stadje Zadar, alles binnen wandelafstand.

Griet en Anri kennen de mooiste plekjes in Kroatië en staan altijd klaar om te helpen met het plannen van de uitstappen. Dit bespaart je enorm veel tijd! De tocht met de zeilboot van de neef van Anri, een niet te missen uitstap!! Fietsen op het eiland Ugljan, de uitstap naar de Plitvice meren, het eiland Pag, Nin, de wijndegustatie bij een wijnboer uit de streek, ... allemaal toppers om te doen.

De hulp van Griet en Anri met het reserveren van een auto (Anri brengt je zel

• 10Marian13-07-2022

Fantastische B & B

Direct bij aankomst welkom geheten door een zeer vriendelijk en gastvrij echtpaar. Prachtige, ruime en schone kamer met goede bedden en geweldig uitzicht! Dagelijks uitgebreid ontbijt met zorg klaargemaakt van veelal verse producten. Kortom, zoek niet verder, top verblijf in Zadar!

• 10Veronique en Marc03-07-2022

tot een volgende keer

Het was voor ons de tweede keer dat we hier te gast waren. Weerom een fantastische ervaring. We genoten van de mooie B&B die een prima uitvalsbasis is om de streek rondom Zadar te ontdekken. Je dag start met een heerlijk gezond ontbijt, waarna Griet en Anri je wat tips geven over de dag die jij gepland had. Wij hadden het geluk om ook te kunnen genieten van hun vegetarisch buffet. We komen hier nog terug

Bed & Breakfast Kuća Bajlo info

Het complex