Bed & Breakfast Kuća Bajlo

KroatiëDalmatiëZadar

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Kuća Bajlo voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 454 reviews

Contact

443 Reviews over Kuća Bajlo

• 10Mia17-05-2022

Blij weerzien!

Het aantal keren dat wij te gast waren bij Griet en Anri is niet op één hand te tellen. Voor ons voelt het dus zeker aan als thuiskomen! De eerste keer wel niet in volle seizoen, maar in de maand mei. Heerlijk!! Het hoogtepunt van elke dag is voor ons zonder twijfel het gezonde en gevarieerde ontbijt. Er is keuze in overvloed, met telkens iets verrassends. Van warme crumble met appel tot een feestelijk glaasje van havermout en fruit. Tijdens het ontbijt zijn er ook de fijne contacten met de andere gasten, iets wat in andere B&B’s toch minder gebeurt. De wandelingen samen met Griet en Anri zijn een echte aanrader! Je komt op plekken waar je alleen nooit zou komen. Zelfs een regendagje hield ons niet tegen! Nog steeds hebben wij het gevoel niet alles van Zadar en omgeving gezien te hebben. We komen dus zeker en vast terug!!

• 10Christel & Philippe13-05-2022

Heerlijk verblijf met super service!

Voor de 3de maal waren wij te gast bij Griet en Anri, en zoals steeds was ons verblijf fantastisch. Griet en Anri zijn bijzonder gastvrije en attente gastheren, die je met open armen ontvangen en er alles aan doen om je te verwennen:

• de hartelijke ontvangst met een drankje en zelfgemaakte hapjes
    • de ruime kraaknette kamers
    • het uitgebreide, gezonde ontbijt met verse smoothie, fruitsap, verse fruitsla, yoghurt, zelfgemaakte granola, lekker brood, confituren van Kuça Bajlo, lekkere kaas, thee van kruiden uit de tuin en nog veel vegetarische extra’s zoals zelfgemaakte cake,...
    • het heerlijke vegetarische diner met lekkere groenten en bloemen uit de moestuin van Anri (ook een pareltje!): een waar festijn en een streling voor het oog en de tong
    • de vele tips van Griet en Anri voor uitstappen zoals een fietstocht op het eiland Ugljan, de zeiltocht naar de Kornati-eilanden... Kortom: Kuça Bajlo is een aanrader, wij komen terug!
  • 10Ros and Russell Salton03-05-2022

Wonderful stay!

From Anri’s warm welcome at the airport to a farewell hug, Griet and Anri were perfect hosts. The breakfast was fully vegetarian - with many home-made products including herbs and other items from their garden - and included plenty vegan options. Breakfast is an opportunity to meet fellow guests and discuss plans for the day. Griet and Anri have an extensive library and are full of ideas on where to go and what to do (they have bikes for hire). And they organise expeditions (with packed lunches) which took us to places we would not have discovered. Weekly evening dinners are relaxed and happy affairs where Griet and Anri can really show their culinary talents. On other evenings good restaurants are nearby, or you can use the kitchen facilities (a shared fridge is very helpful). The rooms are very comfortable with plenty of space and each has its own private bathroom in the hall. Wi-fi is free. We had a superb stay at Kuća Bajlo.

• 10Arnold Schweren02-05-2022

Doen jullie goed!

We waren met veel plezier een week te gast bij Anri & Griet Zadar. Heerlijk, hoe jullie dat doen. VERWENNEN met hoofdletters. En mooie interactie met de andere gasten. Doen jullie goed!

Arnold & Hilde

• 10Marina Laforce02-05-2022

fantastisch

Een hele aangename plek , lieve mensen die alles doen voor hun gasten. heel lekker,gezond eten, ook het vegetarisch diner op vrijdag was super lekker en tot in de puntjes afgewerkt. kortom lekker lekker lekker. TOP

• 10Marloes30-04-2022

Genieten!

Wat een heerlijk verblijf heb ik hier gehad! In deze B&B voelt iedereen zich thuis. Bij aankomst door Anri opgepikt van de bushalte en door Griet ontvangen met een glaasje sap en versgemaakt lekkers. Ook het ontbijt was genieten iedere ochtend. Ik hoop snel een keer terug te komen voor vakantie in plaats van werk. Griet en Anri, bedankt voor alles!

• 9Lotte, Pieter-Jan & Renée13-04-2022

Op en top vakantiegevoel

Tien jaar geleden te gast bij Griet en Anri als tiener, nu zoveel jaar later nog steeds even warm en hartelijk onthaald in deze mooie B&B met onze dochter van 2,5 jaar. Het lekker en vers ontbijt, een beschikbare keuken, een prachtige tuin en moestuin, het enthousiasme van Griet en Anri, de kennis van Zadar en omstreken, de liefde voor mens en natuur, de kindvriendelijkheid, de locatie, de beschikbare fietsen, etc. maken van Kuca Bajlo een heerlijke plek. Het was voor ons jong gezin een moment van rust en thuiskomen; een echt vakantiegevoel. Het zal nu geen tien jaar meer duren vooraleer we er terug zullen landen!

Groetjes, Lotte, Pieter-Jan & Renée

• 10Dirk en An Descamps-Verbeest31-10-2021

Een absolute aanrader voor actieve genieters!

Wij hebben een zeer druk beroepsleven, wat ervoor zorgt dat wij nauwelijks tijd hebben om een vakantie voor te bereiden. De B&B van Griet en Anri is hiervoor een schitterende bestemming. Met de auto naar de luchthaven, vliegtuig op, anderhalf uur vliegen, vliegtuig af, auto huren aan de luchthaven van Zadar en al voor de vierde keer te gast bij Griet en Anri in hun mooie B & B op 100 meter van de zee, met zicht op het eiland Ugljan. De ontvangst is altijd hartelijk en het is voor ons als thuiskomen in een prachtig land. Griet en Anri zorgen er steeds voor dat wij de mooiste plaatsjes van Kroatië kunnen bewonderen en dat elke dag een superdag is. Zon of regen, Griet en Anri weten altijd wel een leuke activiteit te verzinnen, die ze dan ook al dan niet begeleiden. We staan ook steeds in volle bewondering voor het vegetarisch ontbijt en de picknicks die Griet te voorschijn tovert. Super bedankt voor alles en tot volgend jaar.

• 9Marina Magnus31-10-2021

Griet&Andre

Het was zeer aangenaam bij jullie te verblijven in jullie mooie B&B. We hebben genoten van het zeer lekker ontbijt elke dag iets anders keek er elke morgen naar uit. Ook de gastvrijheid was top heel vriendelijk en behulpzaam. Mooie tips gekregen van plekjes die we anders niet zouden vinden. Nog eens bedankt dat ons kinderen op jullie domein mochten staan . Ik wens jullie nog veel geluk 🍀 doe zo verder .

Groetjes Marc&Marina

• 9Eten
  • 7Mariëtte Bork30-10-2021

Erg fijn top plek

Liefde voor de natuur, de mensen, het land en alle mooie momenten. Er is bijna niets toe te voegen aan de reviews die hieronder staan. Mede daardoor gekozen voor dit B en B !! Wat een passie hebben Griet en Anri. Er is nog zoveel moois op de wereld. Deze parel hebben we gelukkig al gevonden.

• 8Kamers
    • 8Eten