Tijdelijk €25 aanbetaling

Kuća Bajlo

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Kuća Bajlo voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 475 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
Meer bed & breakfast info

Benieuwd naar de prijzen?

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

475 Reviews over Kuća Bajlo

• 10Leo Timmermans30-10-2022

Super!

Een fijne, gastvrije en schone bed & breakfast. Dichtbij het strand en 20 minuten lopen naar het historische centrum van Zadar. Het ontbijt is erg lekker, met iedere dag een andere gezonde verrassing die Griet zelf maakt. Het ontbreekt hier nergens aan. Ook heel handig dat je er fietsen kunt huren. Daarnaast kun je via de gastheer ook een auto huren indien gewenst. De vele tips en uitleg over de omgeving waren erg waardevol. Ook fijn dat er een haal en breng service naar het vliegveld mogelijk is.

Griet en Anri, hartelijk dank voor alles, wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Christel & Leo

• 9Kamers
  • 10Denise & Yvette13-10-2022

Uitzonderlijk goed verblijf!

Voor de derde keer op rij hebben Griet en Anri ons een fijne vakantie bezorgd. Een super accommodatie op een centrale locatie met schone fijne kamers en een goed verzorgd vegetarisch ontbijt als kers op de taart! Niets is voor Griet en Anri te veel, actieve en culturele uitstapjes worden door hen met alle plezier georganiseerd om het maximale uit je vakantie te halen. De mooiste plekjes in omgeving Zadar weten zij aan te wijzen. Wij hebben ons als Nederlandse gasten zeer ons op gemak gevoeld en gingen na een week met een Vlaams accent weer terug naar huis. Salukes!

• 10Davy en Céline08-10-2022

Parel in Kroatië

Lieve Griet en Anri,

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij jullie! Van het warme onthaal en het gevarieerde ontbijt met elke dag een verrassinkje, tot de kamers waar alles ter beschikking is, en de vele tips als we onze plannen voor de dag uit de doeken deden.

Wandelen, fietsen, eilanden verkennen, natuurparken bezoeken, kayakken, zeilen, modderbad nemen,… Werkelijk alles kan je doen in de buurt van Zadar. Meegaan met de zeilboot was veruit onze plezantste dag van onze reis.

Wij raden een verblijf in B&B Kuca Bajlo ten sterkste aan en kijken al uit naar ons volgende verblijf!

Groetjes uit Gent, Davy en Céline

• 10Anita14-09-2022

Een pareltje

Wat een pareltje, deze B&B! Griet en Anri zijn hele gastvrije en fijne mensen die het oprecht fijn vinden als je het als gast naar je zin hebt. Het contact is hartelijk en persoonlijk. En alles is prima verzorgd. Er is een heerlijk ontbijt, mooie en schone kamers, de B&B ligt dichtbij de zee en op loopafstand van de oude binnenstad. Griet en Anri kunnen je veel tips geven over Zadar en de omgeving. Soms organiseren ze zelf ook uitjes. Ik had het geluk dat ik mee kon met een zeiltocht langs de Kornati eilanden, een fantastische ervaring! Er is heel veel te zien en te doen in de omgeving van Zadar, maar het is ook een fijne plek om gewoon te relaxen en te genieten.

• 10Luc en Lieve10-09-2022

Thuiskomen bij Griet en Anri

De ontvangst bij Griet en Anri was heel hartelijk. We kregen een verfrissend drankje en Griet gaf onmiddellijk veel uitleg over Zadar, tips voor uitstappen en adresjes om lekker te gaan eten. Het feit dat we bij een vegetarische b&b geboekt hadden zijn we pas achteraf te weten gekomen, en voor ons was het een verrijking, zeker geen beperking. We hebben gefietst, gewandeld, gevaren, gekajakt, allemaal op advies van Griet en Anri. En we hebben super genoten. Leuk was ook te zien dat Griet en Anri even blij waren als ons, als ze zagen dat wij ons geamuseerd hadden. Want dat is hun doel, hun gasten laten genieten. En daar slagen ze wonderwel in! Als kers op de taart konden we genieten van een vegetarisch diner. Pure verwennerij! De dagen zijn voorbij gevlogen en we kwamen tijd tekort. Dus als de gelegenheid zich voor doet gaan we zeker nog eens terug.

• 9Jan en Eveline09-09-2022

Ideale gezinsvakantie met tieners

Toen het tot onze kinderen doordrong dat we als eerder occasionele vegetariërs naar een veggie B&B onderweg waren, ontstond er wel wat protest. Maar met Anri die altijd paraat staat voor hulp en goede raad en met Griet die in de weer is om de tafel vol lekkere spullen te krijgen, met de schildpadden die zich verstoppen en de groentetuin die op je bord komt, met een heerlijke zee en een zalige zeiltocht, met bergen en watervallen in de buurt en een oude stad om te verkennen, heeft huize Bajlo ons hele gezin makkelijk weten te verleiden en hebben we een heerlijke week gehad in de streek van Zadar. De tips in de infobrochure zijn het volgen meer dan waard en wil je meer weten, dan hoef je dat maar aan Griet en Anri te vragen. Wij waren er in de zomer, maar voor- of najaar lijken ons minstens zo leuk, hopelijk kunnen we dat zelf nog ooit een keer uitproberen.

• 8Kamers
  • 10Wil09-09-2022

UITSTEKEND

Een heel fijn, gastvrij en schoon verblijf. Niet ver van het strand en 20 minuten lopen naar het prachtige historische centrum van Zadar. Het ontbijt is super, met iedere dag een andere gezonde verrassing die Griet zelf maakt. Het ontbreekt hier nergens aan. Ook heel handig dat je er fietsen kunt huren. De vele tips en uitleg over de omgeving hebben wij zeer gewaardeerd. Ook fijn dat er een ophaal-en wegbreng service naar het vliegveld mogelijk is. Kortom: EEN AANRADER. Anri en Griet, super bedankt voor alles in jullie prachtige B&B.

• 9Kamers
  • 9Karine24-08-2022

een gezellige plek met een lekker ontbijt!

Hartelijke ontvangst, iedere dag verschillende homemade lekkernijen (fruittaartjes, eiermuffins, brownies,...) bij het vegetarische ontbijt wat grotendeels ook al homemade is... verschillende confituren, verschillende granola's... mmmm.... lekker! De beste tips om Zader en omgeving te ontdekken krijgen aan de ontbijttafel was ook heel fijn én praktisch. De tienerdochter vond haar eigen 1-persoonskamer natuurlijk top... "eindelijk :-)". Kortom, Kuça Bajlo is zo'n plek waar het gezellig is en waar je het gevoel krijgt dat je bijna bij verre vrienden op bezoek bent.

• 8Kamers
    • 5Zwembad
  • 10Marijke09-08-2022

Fantastisch!

De B&B voelde echt als een home away from home. De vele tips voor een leuk verblijf voor jong én oud, de schattige Elias als speelkameraadje en entertainer, de benodigdheden (fiets, sup, basilicum,…) die altijd van pas kwamen, het heerlijke ontbijt én het full veggie diner, de toffe gasten en familie om mee te verbroederen, de friste in de veranda, ja, ja, zelfs de muggen werden bijna onze vrienden. Fijn om na al die jaren eens mee te maken waarover we mama al jaren horen vertellen. Marijke

• 9Zwembad
  • 10Vanessa27-07-2022

Heaven on earth

Vanaf de eerste moment voelden we ons bijzonder welkom en in de watten gelegd. Niets is te veel moeite om dan nog niet te spreken over het geweldig ontbijt iedere ochtend. Kamers en badkamer zijn heel netjes en ruim. Aanrader voor iedereen.

Bed & Breakfast Kuća Bajlo info

Het complex