8.6FantastischScore uit 1237 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 8.6

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Paradise Bay

Paradise Bay

Welkom bij ons eco-hotel met een prachtig zwembadencomplex en toegang tot een zandstrand 'Blue flag beach'. Ontspan in een van de 3 buitenzwembaden of geniet van de vele watersportactiviteiten die worden aangeboden. Met een scala aan sportfaciliteiten en een wellnessgedeelte, is er voor elk wat wils. Laat je culinair verwennen in een van de 3 restaurants of geniet van een verfrissend drankje aan de strandbar. Met een overnachting incl. ontbijt, halfpension en volpension, is er een optie voor elke gast. Kom en geniet van een onvergetelijk verblijf in ons hotel!

De Ligging

Het eco-hotel is gunstig gelegen aan een hoofdstraat in Cirkewwa. Op slechts 30 km afstand ligt de luchthaven Malta International Airport, wat met de auto ongeveer 45 minuten duurt. Het hotel ligt op 6 km afstand van de plaats Mellieha en op 700 m van de aanlegsteiger Fähranleger nach Gozo. Het zandstrand van het hotel is bereikbaar via een ondergrondse doorgang. Gasten kunnen ook gebruikmaken van het openbaar vervoer om de stad en het strand te bereiken.

Het hotel en de faciliteiten

In 2018 gerestaureerd, biedt ons eco-hotel 276 kamers, 16 junior suites, 12 eenpersoons- en 218 tweepersoonskamers. Met meertalig personeel bij de receptie, Wi-Fi in het hele gebouw en diverse voorzieningen voor gehandicapten, streven we naar het comfort van al onze gasten. Geniet van de prachtige tuin, speelplaats en meerdere zwembaden. Voor sportliefhebbers zijn er fitnessfaciliteiten, tennisbanen en diverse watersportactiviteiten. Ontspan in het wellnessgedeelte met sauna en spa. Met 3 restaurants, een koffiehuis en diverse bars, is er een culinaire ervaring voor iedereen.

Eten en drinken

In ons eco-hotel verwennen we onze gasten met een uitgebreid ontbijtbuffet, middagmaaltijd en avondbuffet. Dieetgerechten, glutenvrije maaltijden en vegetarische opties zijn beschikbaar op aanvraag. Geniet van een drankje in de lobbybar of aan de strandbar. Met een all-inclusive verblijf zijn alcoholische en alcoholvrije dranken inbegrepen bij maaltijden. Speciale menu's en snacks zijn ook verkrijgbaar voor gasten die de hele dag door willen genieten van eten en drinken.

Goed om te weten

Bij aankomst in ons eco-hotel accepteren wij alle gebruikelijke creditcards. Onze kamers zijn voorzien van airconditioning, een minibar en Wi-Fi tegen een toeslag. Huisdieren zijn niet toegestaan. Gasten kunnen gebruikmaken van parkeerplekken op het hotelterrein, afhankelijk van beschikbaarheid. Voor evenementen zijn er 3 conferentieruimtes beschikbaar. Laat uw verblijf onvergetelijk worden met onze uitstekende service en faciliteiten.

• Airconditioning

[email protected]

Malta's Northern Tip, MLH 9068

Website

Paradise Bay

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.