Tijdelijk €25 aanbetaling

Het Timmerholt

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Het Timmerholt voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 743 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Bubbelbad
  • Huisdieren toegestaan
Meer vakantiepark info

Voor rustzoekers is Vakantiepark Het Timmerholt bij Westerbork de ideale bestemming. Fanatieke vissers kunnen kiezen voor een huisje direct aan het water. Terwijl de kinderen springen op het springkussen genieten jullie in het restaurant. Maak een fietstocht, bezoek hunebedden in Borger of bezoek het indrukwekkende Kamp Westerbork.

Benieuwd naar de prijzen?

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

743 Reviews over Het Timmerholt

• 9Jos Zwartenbol05-01-2023

Het was zoals altijd fantastisch

Heerlijk genoten super aardige receptie Alles klopte netjes schoon en compleet. Heerlijke sauna en lekker ruim Fantastisch aan het meer prachtig uitzicht.

• 8Activiteiten
  • 8Peter en Marie-José04-01-2023

Top weekend gehad in een heerlijk huis met sauna

We hebben het Oud en Nieuw weekend in Timmerholt doorgebracht met vrienden. Zeer goed bevallen. Prima huis met sauna. Mooie omgeving om te wandelen. Een aanrader is de sprokkelroute! Bij thuiskomst bleek dat we een Rayban zonnebril kwijt waren. We hebben toen naar de receptie van Timmerholt gebeld om dit door te geven. Even later werden we teruggebeld dat de bril was gevonden en opgestuurd wordt. Zeer goede en vriendelijke service dus, zo fijn!

• 8Onderkomen
  • 9Colin30-12-2022

Zeker vaker!

Fantastische accomodatie, mooie plek en vriendelijk personeel! Na een klein probleempje met de kraan, direct gebeld naar de receptie. Nog geen half uur later stond er al iemand om het te fixen. Super service!!

• 8Nicole30-12-2022

Fantastisch verblijf gehad in een heerlijk park.

Ontzettend leuk park midden in de natuur. Veel gelegenheid om te: vissen, fietsen, wandelen en ontspannen.

• 7Onderkomen
  • 9Sander30-12-2022

Heerlijk ontspannen vakantie gehad.

Heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel, net onderkomen en een prachtige omgeving in de natuur.

• 8Activiteiten
  • 9Speelman30-12-2022

Mooi en rustig park.

Geweldige tijd gehad. Mooie visvijver. Vriendelijk personeel.

• 10Activiteiten
  • 2HaJe21-12-2022

NOOIT MEER

Schimmel in badkamer en slaapkamer / Droger doet het niet en de wasmachine deed het na meldingen na 2 dagen / Afzuigkap daar druipt het VET uit, dus je kan niet koken en je moet uit eten of eten bestellen bij Thuisbezorgd . Op het park is nl. helemaal niets. Bank in de kamer is doorgezakt . Huis is aan een hele grote schoonmaak toe en moet opgeknapt worden. Wij hebben helaas 2 ( hele speciale ) paraplu's laten hangen aan de kapstok, deze hingen er nog een kwartiertje voor ons vertrek onder de jassen. Maar helaas hebben we de jas aan gedaan en de paraplu's vergeten. We hadden een nieuw pak Coffeepads neer gezet voor een kopje koffie en een leuk Cadeautje met een kaartje eraan voor de vakantiegasten. Bij thuiskomst hebben wij de auto uitgepakt en toen misten we de paraplu's.
    Gelijk Timmerholt gebeld - we werden teruggebeld dat er NIETS was gevonden. Geen Paraplu's, geen Koffie en geen Cadeautje ! VREEMD !!!

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 10Marcel09-12-2022

Heerlijke buitenspa ! Uniek in Westerbork

5 sterren huis gehuurd op dit vakantiepark. Zie dat vorige reviewer verwijst naar Landal park. Daar hebben ze alleen geen buitenspa's (jacuzzies) maar moet je met een houtkachel zelf een bak water (hottub) opwarmen ! Mag je dus, betreffende wellness luxe, echt niet met elkaar vergelijken. Ik geef een 10 alleen al voor de spa ervaring aan Timmerholt. Wij komen zeker terug. Het verschil in prijs is ook wel echt opvallend natuurlijk.

• 7de Vries27-11-2022

Service uitstekend maar niet de luxe zoals gewend.

Heel goed geholpen tijdens de last minute boeking. Omdat wij pas na 17:00 aan kwamen waren de sleutel en de keykaart voor de slagboom zoals afgesproken al klaar gelegd in het kluisje wat buiten stond bij de receptie. We hadden een luxe bungalow met jacuzzi en sauna. De jacuzzi was bij aankomst warm. Pluspunt! De grote sauna was ook heerlijk. Echter ontbrak de luxe wel qua inrichting in de bungalow. De sfeerhaard die niet werkte, de inrichting die ‘koud’ aanvoelde en waarbij het interieur best een opfrisser zou kunnen gebruiken. Een douche die je eigenlijk niet douche kan noemen en absoluut niet past in het plaatje luxe vakantiewoning. Er waren wat dat betreft best wel veel gebreken, maar we hebben wel genoten van ons verblijf in dit mooie en rustige park. Dit park zal er hard aan moeten trekken om mensen terug te laten komen nu en een Landal park in aanbouw is naast dit park met wel de luxe die beschreven wordt op de website.

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 10René26-11-2022

Heerlijk verblijf.

Rust, ruimte, natuur, vissen..... dat vonden wij allemaal op dit geweldige park. Deze week ook een aantal bezienswaardigheden in de omgeving bezocht. O.a. het grootste hunebed in Borger, het herinneringscentrum kamp Westerbork, het Museum van Papierknipkunst in Westerbork en het museumdorp Orvelte. Al met al weer een heerlijk verblijf gehad.

Vakantiepark Het Timmerholt info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (50)

• CafeNiet beschikbaar
  • BBQ toegestaanBeschikbaar

• Rolstoel toegangBeschikbaar

• BuitenzwembadenNiet beschikbaar
  • BinnenzwembadNiet beschikbaar
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (10)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)

Hygiëne