Vakantiepark Het Timmerholt

NederlandDrentheWesterbork

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Het Timmerholt voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 729 reviews

• Speeltuin
  • Rolstoel toegankelijk
  • Huisdieren toegestaan
Meer vakantiepark info

Voor rustzoekers is Vakantiepark Het Timmerholt bij Westerbork de ideale bestemming. Fanatieke vissers kunnen kiezen voor een huisje direct aan het water. Terwijl de kinderen springen op het springkussen genieten jullie in het restaurant. Maak een fietstocht, bezoek hunebedden in Borger of bezoek het indrukwekkende Kamp Westerbork.

Contact

737 Reviews over Het Timmerholt

• 2Esther Van Daalen01-05-2022

Nooit weer

Dit mag zich geen vakantie (park) noemen!

Restaurant en snackbar permanent gesloten,maar stond nog wel op de plattegrond. Huisje was erg smerig, was al tijden niet schoongemaakt. De sauna begon verschikkelijk te stinken bij eerste gebruik dat we hem niet weer durfde te gebruiken ivm brandgevaar. De oven was 1 grote vet bende,en er was 1 koekenpan voor 6 pers. Er lagen champignons in de wasmachine! Volle asbak op een oud verroeste tuintafel. Voor een bedrag van 700.- voor 4 dagen moet je je schamen. Hier komen wij nooit weer.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Zwembad
    • 1Eetgelegenheden
  • 10Renate30-03-2022

Heerlijk bijgekomen

Het is een mooi verzorgd en rustgevend park. we hebben in de omgeving heerlijk gewandeld en gefietst. We zijn meerdere keren uit eten geweest in Westerbork, meerdere restaurants dus keuze genoeg.

• 8Dini14-03-2022

Heerlijk park en omgeving.

We werden heel erg vriendelijk ontvangen door de receptioniste. Dat voelde gelijk al goed. Het huis zag er prima uit, heerlijk aan het water. In ons huis was alles aanwezig voor een heel aangenaam verblijf. Vanuit de woonkamer konden we genieten van de dieren op het water en het gefluit van de vogels in de buurt van ons huis. We hebben elektrische fietsen gehuurd op het park en de prachtige omgeving verkend en elke avond nog even een rondje gelopen over het park. We hebben geen camping, camperplaatsen of safaritenten gezien. Het bleek dat ze deze allemaal hadden weggehaald. Hier zijn ze nu een ander park aan het bouwen maar wij hebben hier geen last van ondervonden. Het snackloket/restaurant is helaas definitief gesloten maar in Westerbork hebben ze genoeg restaurants waar je heerlijk kunt eten.

Conclusie: wij komen zeker nog een keer terug bij vakantiepark Het Timmerholt en hopelijk genieten we dan weer net zoveel als we nu hebben gedaan.

• 8Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 10Familie de Boer08-03-2022

Aanrader voor iedereen.

We hebben weer erg genoten. De luxe landhuizen liggen rondom een groot eigen, zeer visrijk meer. Deze vakantiehuizen zijn verdeeld in verschillende categorieën en ingericht voor verschillende gezins- of groepsgrootte 4, 6, 8 en 10 persoons huizen met of zonder "eigen" sauna. Ultieme luxe geniet je in hun 5 sterren huizen (4, 6 en 8 personen) waar je naast een sauna ook de beschikking heeft over een sfeerhaard, een buiten spa (jacuzzi) en meestal een zonnebank. Echt een aanrader voor iedereen.

• 10Bo en Tom23-02-2022

Wij komen zeker weten weer terug.

We hebben voor de zoveelste keer erg genoten van onze vakantie op dit erg mooie vakantiepark. Erg mooie omgeving. Er is hier van alles te doen en te zien. We zijn hier echt tot rust gekomen. Graag tot de volgende keer weer!

• 10Nicole21-02-2022

Vanaf dit heerlijke park het mooie Drenthe bezocht. De huizen zijn prachtig gelegen, schoon en goed uitgerust. Alles aanwezig voor een heerlijk verblijf. Wij waren er met een groep en "jong en oud" had het prima naar de zin. Het was een relaxed verblijf. Wij hebben in de winter natuurlijk niet gezwommen maar het strand ziet er uitnodigend uit!

• 9Activiteiten
  • 10Mayke en Floor18-02-2022

Geschikt vakantiehuis voor iedereen.

Vakantie voor iedereen is een slogan die ze hier terecht graag uitdragen, dat is ook de reden dat je op Timmerholt tevens aangepaste huizen vindt voor mensen met een beperking en zelfs huizen die op de begane grond volledig rolstoeltoegankelijk zijn en daarvoor de nodige aanpassingen hebben. Zo fijn! Wij komen hier elk jaar graag weer terug.

• 9Johanna11-02-2022

We hebben ontzettend genoten en komen zeker terug!

We zijn hier al vaker geweest en ook in hetzelfde huis. Weliswaar met zijn tweeën in een 8-persoons huis, maar daar kiezen we bewust voor vanwege de prachtige ligging aan het water in een rustig hoekje op het park. Het park straalt rust en kwaliteit uit met zijn mooie ligging in een prachtig stukje Drenthe en is zeer ruim van opzet, de huizen staan lekker ruim uit elkaar. Ook al zijn er op dit moment bouwactiviteiten bij de buren, het blijft een zalige plek. De inrichting is zeer compleet en buiten staat een zalige en ruime jacuzzi. Juist heel lekker en ontspannend als de buitentemperatuur eigenlijk niet zo aangenaam is. Zeer snel internet en een uitgebreid zenderpakket op de Smart TV. De horeca is thans gesloten, maar dat is geen probleem, je bent zo in Westerbork met een uitgebreide keuze in de horeca. Kortom: we hebben weer volop genoten en komen zeker weer terug. Wellicht dan met kinderen en/of kleinkinderen!

• 9Onderkomen
  • 10Arnoud08-02-2022

Ultieme luxe.

• 8Marrie10-01-2022

Kerstvakantie

Wij zaten in huisje 188. Keurig schoon. Geen vrienden met de open haard. Prachtig gelegen aan de plas. Al met al een hele fijne week gehad.

Vakantiepark Het Timmerholt info

Camping-informatie