9.9FenomenaalScore uit 209 reviews

Elkenrade 11, 6289 NB

Wat zeggen bezoekers over

Alkenrode

9.9FenomenaalScore uit 209 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Natuur

Meer dan een 10 waard!
Door Marc en Bianca op 02-06-2024
Gereisd met vrienden

Wanneer een dubbele 10 mogelijk was werd deze door ons gegeven Een Fantastische mooie locatie, heel mooi en schoon vakantiehuis, mooie wandel en fietsroutes. De zonsondergang aan het eind van Elkenrade een aanrader om ‘s avonds even te bewonderen. Adembenemend mooi!

Toppie
Door Annemiek op 24-05-2024
Gereisd met partner

Een heerlijke plek om te genieten. Sfeervol ingericht en van alles is aanwezig. Eigenaresse is toegankelijk en open in het contact. Voor herhaling vatbaar en we komen zeker weer terug.

Een eigen thuis in dit huis
Door Paulie Bogers op 21-05-2024
Gereisd met vrienden

Het verblijf wl is ontzettend sfeervol en tot in de meest kleine details ingericht. Aan alles is gedacht. Het staalt warmte en sfeer uit een je ziet dat dit met liefde is bedacht en ingericht. Je kunt er zo intrekken om te wonen. De tuin is prachtig bedacht en ingericht.

Doen‼️Méér dan compleet en super gezellig
Door Suzan bogers op 13-05-2024
Gereisd met vrienden

Alkenrode is een prachtig ruim huis van mergelsteen op een lommerrijke plek, geflankeerd door een rijke thematuin met grote kippenren achterin. Bankjes voor het huis waar het in de zon goed toeven is. Een ruime keuken en een huiskamer, voorzien van een gezellige houtkachel en een groot buitenterras. Boven 2 2-persoons slaapkamers, met daarin heerlijke bedden en een douche met fantastische waterdruk❣️ De auto in de nacht achter een poort👍🏼 Werkelijk NIETS kunnen bedenken wat er niet was!! Ongelofelijk compleet tot in het kleinste detail; wáár in huis dan ook. Nog nooit eerder meegemaakt 🙏🏼‼️ Met recht een dikke 10 voor alle liefde en aandacht waarmee dit huis is gebouwd en ingericht. Ik zeg DOEN‼️ Niet in de laatste plaats: een bijzonder aardige gastvrouw.

geweldig vakantiehuis
Door Pieter op 13-05-2024
Gereisd met vrienden

Wat een geweldige plek. Het huis is perfect. Nog nooit trof ik een zo compleet aanbod. Alles perfect.

Een warm nest
Door Marieke op 27-01-2024
Gereisd met partner

Voor ons is dit thuiskomen, keer op keer. De derde keer verbleven op dit fijne plekje. Meer thuis dan dit vinden we niet. Alle rust en ruimte. Met zo veel liefde, sfeer en compleet ingericht. We kunnen (race)fietsen, wandelen, hardlopen, Maastricht opzoeken, de haard aan zetten, koken, koffietjes drinken, lezen... Echt even bijkomen. Ralph en Hanneke, dank je wel voor jullie warme bad en tot ziens!!

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.