Vakantie in Helmond

vakanties Helmond

Reviews over Helmond

• 1Freijssen09-06-2021

Nooit meer Helmond

Wat een verschrikkelijke stad als je overal kijkt en leest dan staat er bij de VVV en de gemeente niks aangegeven dat de binnenstad verboden is voor honden ! Maar wel 5 euro vragen voor 1.5 uur parkeertijd ! Nooit weer hier naar toe, en dat noemen ze Gastvrij Limburg! we zijn doorgereden naar Deurne daar werden we gastvrij ontvangen met hond en hebben een mooie wandeling door de kern gemaakt daarna heerlijk gegeten bij plein 5 super ontvangst en eten en de hond kreeg een heerlijke bak water en een koekje TOP mensen.

Gereisd met partner in juni 2021

• 7Patricia10-02-2020

Mooie plaats!

Mooie plaats. Goed bereikbaar met het OV. Centrum op loopafstand van het station. Kasteel en Museum Helmond is erg leuk. Ook voor kinderen.

Gereisd met partner in februari 2020

• 8Yolanda19-01-2020

Een stad om terug te komen.

Ik verbleef voor de 3e keer 3 dagen in een hotel. De stad Helmond biedt leuke culturele uitstapjes. In de Cacaofabriek is altijd wat te beleven. Museum, kasteel, kubuswoningen en leuke 2e hands zaak met sixty's muziek, kleding etc. Er zijn diverse winkeltjes en overige gelegenheden. Helmond ligt dicht bij Eindhoven

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Elly18-09-2018

Gewoon gaan!

Wat zeker de moeite waard is , is een bezoekje aan het orgelmuseum in Helmond. Dit is alleen geopend op zaterdag en zondag, is vrij toegankelijk, en wordt gerund door vrijwilligers. Maar wat een passie, ze kunnen je alles vertellen onder het genot van een drankje, en alles laten beluisteren van dansorgel tot pierement. Echt nostalgie! Ik zeg...DOEN!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8Broos Rens Johan30-08-2018

Mooie stad

Helmond is niet zo een grote stad, maar wel een propere stad Brede winkelstraat om rustig te kunnen winkelen Je kan er ook verschillende musea bezoeken

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Thijs23-08-2018

Helemaal geweldig, fantastisch zwaar relaxed.

Heerlijke sauna, goede service envriendelijk personeel. Zeer de moeite waard, ik ga er graag heen. Na mijn dagje sauna hier helemaal zen naar huis.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 9francy17-05-2018

top !

helmond is een gezellige mooie stad met leuke zitjes langs het kanaal , top , en ook de kasteeltuin feesten geweldig ! voor ieder wat wils , en zeer divers.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9sonia11-04-2018

Zeker de moeite waard.

Helmond is een heel gezellige stad met mooie winkels, kasteel en musea. Leuke en stijlvolle bistro's en restaurantjes. Vriendelijke en behulpzame mensen. De natuur is ook niet ver af, wandelen kan in de Grote Peel.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8Sylvia26-02-2018

Helmond is een bezoekje waard.

Gezellig stadje met leuke winkels, leuke restaurantjes en cafeetjes. Vriendelijke medewerkers in de winkels.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 8Frank driessen06-08-2017

Fijne stad om een paar dagen te verblijven.

Ik vond het Helmond een fijne stad om te verblijven. Een gezellig centrum, met veel terrasjes. Mooi kasteel met park. Boscotonde met bioscoop en musea. Grote kerk in de kerkstraat. S avonds terrasje pakken op het havenplein, eten in een van de vele restaurants of bios. Huur een fiets en fiets naar de strabrechtse heide 30 km of rondje Helmond en zie wat Helmond allemaal te bieden heeft 42 km. Zwemmen golfslagbad ook mogelijk bij laco, wel beperkte openingstijden. Buiten zwemmen gratis bij Berckendonck.

Gereisd met vrienden in juli 2017

10 van de 66 reviews gezien