Hilvarenbeek

Vakantie in Hilvarenbeek

vakanties Hilvarenbeek

Reviews over Hilvarenbeek

• 7Monique30-08-2020

Als het sanitair verbeterd, dan graag nogmaals

Het park en speelland zijn heel erg leuk, zeker een aanrader! Wij verbleven op de camping welke in een mooie omgeving ligt. Onze plek lag zeer centraal door eigen keuze. Door het naseizoen was het op de camping en in speelland heerlijk rustig.

Het sanitair is een ander verhaal. Ik lees bij andere reviews dat ze 3 a 4x per dag worden schoongemaakt...dat betwijfel ik zeer!! Wij zaten direct naast het sanitair gebouw en de enige keer dat er uitgebreid werd schoongemaakt was op vrijdag, blijkbaar een wisseldag. Wij kwamen op maandagmiddag aan en vele toiletten en douche gedeelte was vies! Dit veranderde helaas niet echt. In de 5 dagen dat we er verbleven, waren de handdoekjes vaak leeg evenals de desinfectie. Dat kan echt niet in corona tijd!!

Wat ons zeer verbaasde is dat er geen mogelijkheid is voor kids om zelf hun handen te wassen. Wasbak en zeep staat heel erg hoog!🤔 Onmogelijk voor een kindvriendelijk park.

augustus 2020

• 9Jaco van Beek03-06-2019

Ik denk dat ik er ga wonen

Wat een prachtig, oud, gezellig dorp. Veel te zien, veel te beleven en vooral echt Brabants. Als het dan ook nog eens mooi weer is en je zit op een terras aan De Vrijthof wil je eigenlijk al niet meer weg. Toch, even opgestaan en naar Museumbrouwerij De Roos: Authentiek, leerzaam en bovenal natuurlijk weer oerbrabants. Beter in omgekeerde volgorde doen; Bezoek de toren ! Fantastisch ! En honger ? Geen nood ! Het centrum zit vol met hoog aangeschreven restaurants en ook nog eens niet te duur.

Alleen gereisd in mei 2019

• 8Yvonne van Andel20-05-2019

Gezellig plein met leuke terrasjes

Gezellige terrasjes rond het Vrijthof. Een bezoek aan museumbrouwerij De Roos is de moeite waard. De omgeving biedt veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen door bossen en landerijen. Een leuke natuurcamping in de omgeving is De Buitenhof.

Gereisd met partner in mei 2019

• 7Fernand AMANDELS20-07-2017

fantastisch

heel gunstig gelegen soms zijn hier, of daar vuiligheid te bespeuren

juli 2017

• 9Jan en José30-06-2017

Gemoedelijk gastvrij dorp

Gezellig plein met mooie horeca

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Delva Koen07-01-2017

mooi stadje

Mooi stadje om eventje een fietstocht te maken of te wandelen

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Herriet07-01-2017

Mooie omgeving

Wij waren een midweek op safaripark beekse bergen en hadden de fietsen mee genomen. Mooie tochten kunnen maken. Centrum erg gezellig voor een terrasje.

Gereisd in september 2016

• 10Jack05-11-2015

Leuk dorp

Een heel leuk dorp om uit te gaan en te winkelen te ontspannen en van je vrije tijd te genieten Super

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Dadou03-11-2015

Très chouette coin

Coin avec beaucoup d'espaces naturels tout en restant proche des facilités de la ville

oktober 2015

• 9 Familie Brusselmans 04-08-2015

fantastisch

ideale familiebestemming voor families met grootouders, ouders en kleine kinderen

juli 2015

10 van de 312 reviews gezien