Sluis

vakanties Sluis

Reviews over Sluis

• 9Claudine16-11-2020

Aantrekkelijke winkeltjes, idylische natuurpracht

Centrum : verscheidenheid aan winkels. Praktische en gemakkelijke aangelegde wegen voor fietsers en wandelaars naar het Zwin en Cadzand

Gereisd met vrienden in november 2020

• 9Epjan Kwast09-11-2020

Fantastisch dorp Sluis en prachtige omgeving.

Het verblijf was geweldig en fijne ontvangst en goede begeleiding in het hotel. Hele fijne en begrijpende mensen die daar werken.

Gereisd met vrienden in oktober 2020

• 9michel vandenberghe04-03-2020

zeer goed hotel kamer en eten top

zeer goed hotel juist een min punt op maandag was er niet veel keuze bij het ontbijt niet veel keuze van koffiekoeken op dinsdag morgen dat was dan wel TOP alles erop en eraan .zeer mooie kamen met terras .Eten op resto was echt top zeer lekker .en dan de bar in kelder zeer mooi en gezellig zitten een aan rader gaan zeker nog terug.Hebben al veer hotels van de groep gedaan dat was het beste en het mooiste

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Lia28-01-2020

zal er nog eens heen gaan.

Wilden Sluis eens bezoeken. Wat een mooie stadswallen , verschillende winkels , mooie boetiekjes, veel restaurantjes.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Gerrit Bosch18-01-2020

Leuk plaatsje.

Zeer mooi plaatsje met een riem aanbod aan winkels en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in januari 2020

• 6Timmerman25-12-2019

Nooit meer.

Zeer zeer slechte accommodatie.. Vooral in de bar bistro met een vervelende , arrogante ober. Hij nam eerst geen notitie van ons. Was niet op de hoogte van gemaakte afspraken en reageerde erg intimiderend toen we vragen stelde over de bestelling. We hadden liefst gelijk weggegaan, maar dan hadden we ons geld voor het kerstarangement niet teruggekregen. Wat een teleurstelling!

Gereisd met partner in december 2019

• 8INGE06-11-2019

Sluis is n gezellige bruisende plaats.

Sluis is n super leuk dorpje/stadje. Gezellig met terrasjes en leuke winkeltjes, verschillende leuke winkeltjes voor woninginrichting en snuisterijtjes. Ook op zondag open. Zeker n aanrader. Als je wilt overnachten beter niet naar de dikke van dale of t moet zijn dat je n leuke actie van fletcher hebt. De ligging van t hotel is prima maar je kunt beter ergens anders gaan dineren, mogelijkheden genoeg in sluis. Ontbijt is er wel goed.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Jan B. ter Haar29-05-2019

Steek de Westerschelde over en beleef Z.Vlaanderen

Sfeervolle plaats als de belgen er zijn. Wie van gezellige drukte houd kan zich daar goed vermaken. Eet je buikje rond in een restaurant naar keuze en neem ook plaats op een terras voor een glas groot glas alcohol. Goede uitgangspositie voor fietstochten naar Vlaanderen en natuurlijk naar het Zwin - Cadzand bad. Holland is mooi.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Yvonne28-05-2019

Sluis is een heel leuk plaatsje! Veel leuke winkels en heel veel restaurants en terrasjes. Vanuit Sluis heel leuk fietsen naar Damme en Brugge en ook naar Knokke/Cadzand Bad. Wij hebben 's-avonds gegeten bij Kaai 10, super lekker en leuke bediening.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Ludo05-05-2019

Ontzettend leuke plaats

Erg mooie huizen en goede restaurants. Ook leuke winkels. Kortom erg gezellig.

Gereisd met partner in mei 2019

10 van de 718 reviews gezien