Tijdelijk €25 aanbetaling

BEST WESTERN Museumhotels Delft

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben de beste aanbieders voor Hotel BEST WESTERN Museumhotels Delft voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 85 reviews

8.8FantastischScore uit 85 reviews
  • 8.8Service
  • 7.9Eten
  • 8.7Kamers
  • 7.9Hygiëne

Hotel info

Meer hotel info

Benieuwd naar de prijzen?

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

85 Reviews over BEST WESTERN Museumhotels Delft

• 9Stel uit Amsterdam08-06-2021

Wij waren aangenaam verrast

Wij zijn ervaren hotel bezoekers (via veilingsites). Wij vertrokken enigszins beducht naar Delft, n.a.v. waarschuwingen in andere commentaren. Over bijvoorbeeld een kamer die aan het steegje grenst en winden die je hoort laten in andere kamers Onze bevindingen zijn echter zeer goed. Wij hadden een kamer op de begane grond in annex ''De Residence'' (kamer 25). Die heeft twee aparte matrassen ( bed is goed ! ) en grenst aan een binnenplaatsje. Kamer is daardoor enigszins donker. Ook moesten we het raam even openzetten, wegens muf. Maar wij waren er reuze gelukkig mee. Lekker rustig (geen verkeer en zo). Hoog plafond. Ruimer dan menige kamer in andere hotels. De kamer heeft een bad (terwijl wij de basic room geboekt hadden). Mogelijk is dit eigenlijk een comfort room. Hotel ligt op loopafstand van het NS station en is gehuisvest in drie historische gebouwen. Gelegen naast museum Prinsenhof. Ontbijt goedkoop bijgeboekt via de veilingsite.

• 8Eten
  • 8Scheerman14-07-2019

Redelijk

Pluspunt: heel vriendelijk en behulpzaam personeel tijdens het ontbijt in het Residence gebouw. Redelijk standaard ontbijtbuffet, beetje jammer van de uitgedroogde plakjes komkommer de tweede ochtend. Topligging in het centrum. Kijk uit als je de deur uitloopt (middelste gebouw): je komt uit in een steeg die doorrijroute is voor heel veel fietsers. Oh ja, en jongelui die 's nachts luidruchtig door de steeg lopen. Raam dicht was geen optie, erg benauwd op de kamer en het was echt geen zomerweer. Badkamer super, vast onlangs opgeknapt. Bedden top. Groot minpunt van kamer 126: ligt boven één van de toegangsdeuren van het Residence gebouw. Deur gaat automatisch dicht met een harde klap. Niet zo best geslapen dus. Tip: vraag om een andere kamer.

• 7Eten
  • 7Iris29-06-2019

Netjes hotel voor verblijf in Delft goed!

Mooie locatie midden in het centrum!! Wel wat last van de kerkklok die elk uur slaat... Kamer groot en netjes. Ontbijt was voldoende. De ontbijtruimte kan sfeervoller.

• 7Eten
    • 8Kamers
  • 10H.W.Evers03-03-2018

Uitstekend hotel

Goeie bedden. Ruime kamer met koffie en thee voorziening. Ruime badkamer. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer op de begane grond.alsde boven buren in hun kamer liepen kraakte de vloer nogal. Maar ja het is een oud museum.

• 10Eten
  • 9J van Galen07-01-2018

Prima hote op mooie locatie.

Een prima hotel op een zeer gunstige locatie in Delft. Kamer netjes en schoon, ontbijt zalig, personeel erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar. Alleen het parkeren in Delft is zeer kostbaar, overweeg de trein, station is goed bereikbaar.

• 9Eten
    • 8Kamers
  • 9Marion25-01-2017

Bijzonder hotel in hartje Delft

Knus hotel. Prima ontbijt. Kamer was klein, maar netjes en schoon. Ligt in het centrum dus ideaal als uitvalsbasis om het oude Delft te ontdekken. Twee lampen waren kapot, na het melden is het gelijk gemaakt.

• 9Eten
    • 7Kamers
  • 4Nina09-08-2016

Nooit meer

De ligging van dit hotel is heel goed. De kamer was mooi en schoon. Tot zover het positieve. Wij zijn absoluut geen klagers, maar bij dit hotel gaat een hoop mis. Toen we aankwamen konden we nog niet inchecken. Vervolgens konden we onze bagage achterlaten: in de gang! Iedereen kon binnenlopen en zo iets meenemen. Toen we later terugkwamen om in te checken duurde het allemaal heel erg lang en werd al pijnlijk duidelijk dat er bij andere gasten vanalles mis ging en het personeel hier onbekaam mee omging. Het ontbijt was heel basic. De kamer was heel warm en erg gehorig (je hoort de buurman scheten laten). In verband met insecten hadden wij alle ramen gesloten toen wij 's ochtends op pad gingen. Bij terugkomst had de huidhoudelijke dienst alles wagenwijd opengezet. De volgende dag bleek een eyeliner te zijn gestolen. Dit en de daarop volgende reactie van het hotel (ontkenning & geen oplossing bieden) was bij ons de druppel. Delft is overigens een super leuke stad! Maar niet dit hotel.

• 6Eten
    • 6Kamers
  • 9marleen04-10-2015

charmant

ruime familiekamer met aparte wc, personeel supervriendelijk, ontbijt keuze genoeg (warm en koud) proper, enkel garage ontbreekt en maakt je verblijf wel duur (18 euro voor 1 nacht) ,

• 8Eten
    • 10Kamers
  • 8ferry11-09-2015

Mooie plek

Het hotel is mooi alleen niet erg logisch ingedeeld. Personeel gewoon onvriendelijk. Kregen geen goedemorgen en lopend zwijgend door de eetruimte.

• 3Eten
    • 7Kamers
  • 8Johan29-08-2014

Grappig hotel met veel kunst

Prima hotel in het centrum van Delft. Alleen jammer dat de drie gebouwen niet met elkaar verbonden zijn. Ook was het warm op de kamer, de airco werkte niet. We hebben gebruik gemaakt van een ventilator. Ontbijt prima, personeel zeer vriendelijk. Wij komen terug.

Hotel BEST WESTERN Museumhotels Delft info

• AirconditioningNiet beschikbaar