Goed nieuws! Boek je vakantie met geldteruggarantie: meer informatie

Voorhout

Vakantie in Voorhout

vakantie Voorhout

Reviews over Voorhout

• 8Iwan08-11-2016

centraal gelegen

Op korte fietsafstand van strand en vele bollenvelden. Diverse gezellige horeca in de compacte winkelstraat. Voor uitgebreider winkelen/bioscoop liggen Lisse, Leiden en Noordwijk om de hoek.

april 2016

• 10Robert05-11-2012

Kocham Voorhout

super miejsce :) jeszcze na pewno kiedyś tam pojadę !

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10M. van Koten23-02-2009

Wat een gezellig knus dorpje

Wij hebben dit dorp in de bollentijd, het voorjaar, bezocht. De bollen kwamen net uit en het was een kleurrijk geheel. De stranden zijn niet aanwezig in dit dorp, maar op een kwartier rijden liggen de stranden van Noordwijk en Katwijk. Er zijn een aantal kroegen in het dorp, waar je ook goed kan eten. De culturele activiteiten zijn Panorame Tulipland, De Ruine van Teylingen en De Boerhaave-tuin. Wij hebben de eerste twee bezocht. We zijn niet toegekomen aan de Boerhaave-tuin. De mensen zijn vriendelijk. Als je de weg zoekt, helpen ze je graag. Een aanrader en dan vooral tijdens de bloemencorso!!

februari 2009

• 8Peter02-09-2008

Helemaal super

Echt een leuk en gezellig dorp. Lekker dichtbij alles.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 1Harry04-06-2008

Wat een enorm saai dorp zeg. Sfeerloos, bijna geen normale winkels en het uitgaansleven is super slecht. Door de winkelstraat loopt de drukste weg van het dorp, waar de hele dag aut's doorheen rijden

Alleen gereisd in mei 2008

• 10Jan19-06-2007

Voorhout is the best!!!! Je kan hier doen wat je wil. Lekker uitgaan en genieten met je vrienden. En ze hebben de beste basketbal club in nl

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 8gerrit18-05-2006

Wat een geweldig dorp tussen de bollenvelden. Een zeer actief verenigingsleven waar altijd wel wat gebeurt. De plaatselijke Oranje Vereniging organiseert naast de koninginnedag heel veel andere activiteiten zoals het grootste luchtkussenfestival van Nederland op 21 mei 2006, op 24 en 25 mei komen er 8 modelspoorbanen in de sporthal en niet te vergeten de geweldige feestweek van 10 t/m 16 september. Op vrijdagmiddag 15 september is er zelfs het wereldkampioenschap buikschuiven met een baan van 60 meter. Voor mij is VOORHOUT een absolute aanrader.

Gereisd met partner in mei 2006