Fontanella-Faschina

vakanties Fontanella-Faschina

Reviews over Fontanella-Faschina

• 7Familie Vogels01-01-2018

Compact en overzichtelijk

Faschina is ideaal voor families met jonge kinderen, klein gebied wat erg overzichtelijk is. Rustig gebied, geen rijen bij de liften, mooie pistes en off piste. Winters ligt het skigebied 's middags in de schaduw, geen terras in de zon. Het is een sneeuwzeker gebied en dat op korte afstand van Nederland. Geen skiverbinding naar groter gebied Damüls, maar bussen naar Damüls (elk half uur). Skischool is erg goed. Geen winkels, en een enkel cafe/restaurant, weinig apres ski.

• 9Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden
    • 4Après ski

december 2017

• 9Ina Schoester02-11-2017

Zelfs de kinderen willen terug naar deze mooie omg

Dit is een plek om tot rust te komen in de zomer. Geniet van het uitzicht wat steeds veranderd door de wolken. Je kunt naar de bushalte lopen en gratis met de bus reizen en bijna alle kabelbanen brengen je gratis op mooie hoogtes. Zelfs het zwembad kun je gratis in.

• 10Skigebied gevorderden
    • 8Après ski

augustus 2015

• 8Margreet Asma04-03-2015

Heerlijk gebied voor families

Een knus gebied, overzichtelijk. Voor rustzoekers en families helemaal prima. Wie meer uitdaging wil moet naar Damuls met de skibus of eigen auto. De bus rijdt slechts 1x per uur, en met de auto kan parkeren lastig zijn vanwege drukte.

• 8Skigebied gevorderden
    • 4Après ski

februari 2015

• 7maaike de wit31-12-2012

faschina, klein maar fijn.

Goede uitvalsbasis voor skigebied damüls (2 autominuten)

• 6Skigebied gevorderden
    • 5Après ski

december 2012

• 7Maaike03-01-2008

Super skigebied voor kleine kinderen en om te leren skien. Zeer overzichtelijk omdat het zo klein is. Wij zijn hier jaren heen gegaan toen ik nog klein was, maar inmiddels uitgeweken naar het iets grotere Damuls (ook zeker een aanrader). Doordat je elkaar vaak ziet vanuit de lift of op de piste heerst er een fijne sfeer. Zeker aan te raden voor mensen met kleine kinderen.

• 5Skigebied gevorderden

Gereisd met familie in februari 2007

• 9G. Boonstra27-03-2006

In 2005, van 18-06 tot 02-07, zijn we hier geweest voor een motorvakantie. De omgeving is adembenemend mooi en de wegen en passen zijn geweldig om te rijden. Bij de plaatselijke VVV kun je een pasje halen en hiermee kun je gratis met de bus en in de skiliften en kun je bij veel dingen met korting naar binnen zoals bijv. museums. Wij gaan er dit jaar nog een keert heen omdat we nog lang niet alles hebben gezien. De mensen zijn er zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2005