Bed & Breakfast Casa Sarandy

Meer bed & breakfast info

53 Reviews over Casa Sarandy

• 9Erica en Paul20-05-2022

Top wandel arrangement

In één woord, geweldig! We voelden ons meteen thuis bij Andy en Sarah. De wandelingen zijn perfect georganiseerd door Andy, met alle ruimte voor persoonlijke wensen. We konden zelf bepalen hoe laat we wilden vertrekken en ons weer door Andy laten ophalen. Geen tijdsdruk. Heerlijk! De wandelingen zijn goed aangegeven met pijlen. Andy geeft per wandeldag uitgebreide informatie mee over de wandeling. Mocht het nodig zijn, kan hij je tussentijds ophalen. De omgeving waarbinnen je wandelt is elke dag afwisselend. Enige wandelervaring is wel noodzakelijk. Het is genieten van de gerechten die Sarah bereidt. Zowel het ontbijt de lunch als het diner zijn zeer uitgebreid, gevarieerd en vooral heel erg lekker. Hun huis is prachtig gelegen met 360gr super uitzicht op de omgeving. Andy en Sarah zijn erg gastvrij, gezellige mensen die onze vakantie tot een heerlijke tijd hebben gemaakt. Een aanrader voor iedereen die lekker tot rust wil komen.

• 8Kamers
  • 10Sofie en Koen08-05-2022

Een top B&B met een goede prijs/kwaliteit !

Deze centraal gelegen B&B bied de mogelijkheid om verschillende hoogtepunten van Andalusië te bezoeken.

Een oase van rust en een magisch decor van bergen elke morgen krijg je er gewoon bij, zalig wakker worden.

Wat te doen in en rond Casa Sarandy? Andy geeft uitgebreid info over uitstapjes,  genieten van Sara's voortreffelijk keuken of lekker niets doen aan het zwembad,  het kan allemaal.

• 10Ginka Slavova02-05-2022

Mooie omgeving en zeer vriendlijke ontvangst

We hadden een week vol geniet - lekkere ontbijt en avondmaal. De kamer is komfortabel en ruim genoeg, voorzien van alle nodige benodigheiden voor een week verblijf. Sarah en Andy hebben met veel attentie ons geholpen de interessante plekken in de buurt te ontdekken. Samen in gezelschap alle dagen buiten op terras of binnen in de dineer ruimte - wat beter als dit ☺️ Prachtige uitzicht van de casa, mooie kronkellende banen en ademnemende zichten terwijl naar de verblijf toe rijden.

• 10Sandra24-04-2022

Een onvergetelijk verblijf!

We hebben een zalige tijd gehad. De B&B is rustig gelegen en biedt een machtig uitzicht. Alles was prima onderhouden, en Sarah kan geweldig goed koken! Andy is de perfecte host en geeft je alle tips en insights die je nodig hebt om de omgeving te verkennen. We hebben keihard genoten en raden iedereen aan om hier naartoe te gaan. Wij komen zeker terug!

• 10Erik&M-Josée03-03-2022

we komen terug en nog dit jaar

het was terug super er te verblijven-alles was aanwezig om er terug een weekje tussen uit te knijpen-

• 9Volker23-12-2021

Mooie B&B, vriendelijke mensen, hartelijk onthaal.

Mooie B&B, vriendelijke mensen, hartelijk onthaal. Ontbijt is zalig, op het terras bij het zwembad met een prachtig onbetaalbaar uitzicht. Andy geeft ook heel wat mogelijkheden voor uitstappen in de buurt rekening houdend met onze wensen, sportief of cultureel. De gezellige bar is juist naast het zwembad! Ook het eten van Sarah s’avonds is heerlijk.

• 9Kenny23-12-2021

Een aanrader om zeker nog eens terug te keren.

We hebben 1 week Andy en Sarah verbleven. Deze B&B is ideaal om Malaga en de ruime regio te verkennen (Ronda, cordoba, granada zijn bv. op een goed uur rijden). Deze sympathieke eigenaars staan ook altijd klaar met advies en tips en bieden voor het afreizen ook al veel nuttige info en aanraders aan. Kom je na je uitstap terug aan, bevind je je in een rustige omgeving met prachtige vergezichten en mooie paadjes om een wandeling te maken in de natuur. Verder was er ook niets aan te merken op drank en eten - alles is zeer verzorgd en lekker. Kortom een aanrader en een adres om zeker nog eens terug te keren als we in Andalusië zijn.

• 9Marianne18-11-2021

Zalige vakantie !

Bij Casa Sarandy ga je op vakantie als je van rust houd.
    Hun B&B is gelegen op een berg met prachtig 360° uitzicht. De eigenaren Sarah en Andy zijn super vriendelijke mensen die klaar staan met info over de streek en steeds willen helpen met het zoeken naar toffe tripjes (bv Quad, Vespa, Jeep avonturen). Een mega pluspunt is de super kookkunsten van Sarah. Casa Sarandy is een top B&B voor een prachtige trip naar Spanje Andalucia.

• 9Katrien, Kenneth, Anouk, Nico25-10-2021

Fantastische ligging in de bergen! Mooi uitzicht

Het was een verrassingsreis voor 1 van ons die 40 werd. Andy & Sarah stelden zelf voor of ze bij die verrassing met iets konden helpen. Het was voor hen dan ook geen enkele moeite om voor de jarige het gevraagde cadeau te halen en deze dan nog eens gepimpt als verwelkoming in de Casita te voorzien. Verder kan Sarah subliem koken en Andy geeft de perfecte tips waar je oa kan parkeren tijdens een uitstap naar Málaga, Torremolinos, ... Alsook kregen we enkele adresjes waar er leuke restaurants te vinden zijn,... Heel leuk en handig dat we dit tijdens ons kort verblijf (5 dagen) niet zelf moesten uitzoeken. Op die manier hebben we veel tijd gewonnen en alles uit onze dagen kunnen halen. Bedankt!

• 8Kamers
    • 8Zwembad
  • 9Luc Moreels21-10-2021

toplokatie om Andalousië te ontdekken

Schitterend gelegen in de bergen van Malaga, rustig midden de natuur Heel goeie ontvangst en veel hulp van de gastheer en vrouw ivm de bezoeken Lekker eten

Bed & Breakfast Casa Sarandy info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden