Bed & Breakfast Casa Sarandy

Meer bed & breakfast info

62 Reviews over Casa Sarandy

• 10Erik Vandenbroecke15-09-2022

"ontspannend"

heerlijk verblijven in alle rust-niet ver van vele bezienswaardigheden-lekker eten gemaakt door gastvrouw Sarah-voor alle inl.kunt u terecht bij gastheer Andy.Gewoon een aanrader.

• 9Siroyt Hilde12-09-2022

Wij willen er zeker terug gaan!

Super vriendelijk en gedienstig niets is hun teveel. Ongelooflijke mooie ligging. Super lekker eten. Mooie kamers met douche en toilet. Mooi en gezellig appartement met alles erop en eraan. Goeie uitleg wat er in de omgeving te zien en te doen is. Mooi zwembad.

• 9Yvan Baetens06-09-2022

Uitstekend!

Super gastvrije mensen met humor. Heel lekker eten. Uitstekend comfort. Betaalbaar. Schitterend uitzicht, ruimte, zeer groot en aangenaam zwembad, lekkere drankjes aan goedkope prijs in de honestybar Vedet.

• 9Willem en Gerna24-08-2022

Thuis in Andalusië

Wij hebben in augustus 2022 vier nachten in Casa Sarandy geslapen. Het is een mooi, groot huis op een heuveltop met een groot zwembad en veel ruimte eromheen. Heerlijk liggen in de schaduw van de sinaaasappelboom. Het ontbijt is heerlijk en wat het verblijf hier extra leuk maakt is dat Sara en Andy erg lekker voor je willen koken. Met alle gezelligheid die daarbij hoort, want ze eten zelf mee en als je een beetje geluk hebt heb je ook nog mooie gesprekken met de andere gasten.

• 8Kamers
  • 9Els & Familie15-08-2022

Wat hebben wij genoten van ons verblijf! Alles was top inorde, de ligging, het eten, de gastvrijheid, kortom een aanrader voor iedereen die tot rust wil komen en ook eens culinair wil genieten. Deze B&B heeft het allemaal!

• 9Michael24-07-2022

Super Hosts

Super leuke vakantie gehad bij Sarah en Andy. Ze staan steeds voor je klaar en gidsen je door alles. Mooi zwembad en verblijf in casita Mayo. Tot volgende keer!

• 9Eten
  • 10Ingrid en Peter01-07-2022

Fantastisch.

Een prachtige BenB en de eigenaren Sara en Andy gaven ons echt een familiegevoel. Je voelt je op je gemak bij hun. Het eten van Sara was om je vingers bij af te likken. Heerlijk. Als ik een 11 kon geven voor t eten, dik verdiend. Je voelt je echt thuis. De uitzichten prachtig. Vooral de eigengemaakte Sangria door Andy is een must om te proberen.

• 10Marie Louise14-06-2022

in één woord perfect

Net alst volgend jaar vorig jaar mocht ik het prettige thuisgevoel ervaren, leuke babbels, lekker eten en goedgeregelde uitstappen, to

• 10Erik&M-Josée13-06-2022

van 30/05-09/O6/22

alles was terug tot in de "topjes" geregeld,weer onbekende streken weest verkennen( met dank aan de gids"Andy" en een pluim voor "Sarah" de meesteres in de keuken.Werkman of bankier,iedereen welkom hier

• 9Erica en Paul20-05-2022

Top wandel arrangement

In één woord, geweldig! We voelden ons meteen thuis bij Andy en Sarah. De wandelingen zijn perfect georganiseerd door Andy, met alle ruimte voor persoonlijke wensen. We konden zelf bepalen hoe laat we wilden vertrekken en ons weer door Andy laten ophalen. Geen tijdsdruk. Heerlijk! De wandelingen zijn goed aangegeven met pijlen. Andy geeft per wandeldag uitgebreide informatie mee over de wandeling. Mocht het nodig zijn, kan hij je tussentijds ophalen. De omgeving waarbinnen je wandelt is elke dag afwisselend. Enige wandelervaring is wel noodzakelijk. Het is genieten van de gerechten die Sarah bereidt. Zowel het ontbijt de lunch als het diner zijn zeer uitgebreid, gevarieerd en vooral heel erg lekker. Hun huis is prachtig gelegen met 360gr super uitzicht op de omgeving. Andy en Sarah zijn erg gastvrij, gezellige mensen die onze vakantie tot een heerlijke tijd hebben gemaakt. Een aanrader voor iedereen die lekker tot rust wil komen.

• 8Kamers

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden