Bed & Breakfast Casa Las Yeseras

• Restaurant
  • Rolstoel toegankelijk
  • Zwembad
  • Huisdieren toegestaan
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

169 Reviews over Casa Las Yeseras

• 10Ben16-02-2020

Een adres om steeds terug naar toe terug te keren.

Fenomenale vakantie met heel lekker eten en drinken aan een eerlijke prijs.

Mooie fietsroutes zowel met mountainbike als met racefiets.

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt voor de mooie review, we kijken er al naar uit om jullie terug te mogen verwelkomen!

• 10Christiane Haverhals16-02-2020

Estupendo

Zeer zeer goed, prachtige ligging, zeer goed verzorgde moderne kamers, mooie tuin met mooi zwembad. Het eten is fenomenaal, culinaire hoogstandjes worden hier met veel liefde geprepareerd door de zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer. Er zijn vele mooie wandelingen in de directe nabijheid. De middellandse zee is niet ver af en het mooie moorse witte dorp Bedar is op wandelafstand, waar je o.a lekkere tapas kan nuttigen. Casa las yeseras is een echte aanrader!!!

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt voor de beoordeling, we kijken al uit naar jullie volgende verblijf bij ons!

• 10Sandra & Wally21-09-2019

Pareltje

Vorig jaar hebben we dit pareltje aan de zuidkust van Spanje ontdekt. Wat een mooie stek! Super nette kamers, heerlijk zwembad, geweldige uitzichten. Maar we zijn teruggekomen voor de gastvrijheid en gezelligheid van Luc en Iris, wat een toppers. Elke avond kun je lekker aanschuiven aan tafel om te genieten van een heerlijk diner. Een aanrader! Wij gaan zeker weer!

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt lieve Sandra vor de mooie review, we kijken alweer uit naar jullie verblijf bij ons! Tot gauw!

• 10Jolien Van den Braembussche03-06-2019

Niet twijfelen, een topadres!

Iris en Luc verwennen je van ‘s morgens tot ‘s avonds. De dag begint met een lekker ontbijtbuffet. ‘s Avonds kan je er heel lekker eten, overdag kan je genieten van een lekkere cocktail! De suite is zeker een aanrader, heel mooie kamer met prachtig uitzicht. Een goed adres om mooie uitstappen te maken. Met de tips van Iris en Luc ontdek je hele mooie plekjes. De streek is prachtig, natuur, cultuur...

Wij komen zeker nog eens terug!

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt Jolien voor deze mooie beoordeling, wij tellen af naar jullie volgende verblijf bij ons. Tot binnenkort!

• 10marleen en gerard03-09-2018

een woord uitmuntend.van smorgens tot avond genot

b .een b&b met een hart.zeer goede nette kamers met airco en ventilator ,inloopdouche en ruim bed.uitgebreid ontbijt met eitje .smiddags snacks en savonds kan je aanschuiven indien gewenst.voor een zeer goede maaltijd door luc en iris met zorg gemaakt.het enige minpuntje zou ik denken aan een trapje in het zwembad vanuit het kinderbad .ik kan me inbeelden dat oudere mensen moeilijkheden kunnen ondervinden om in het zwembad te gaan .anders is deze b&b top .iris en luc jullie zijn topmensen die gemaakt zijn voor het uitbaten van een b&

• 9Zwembad

Iris, eigenaar, 19-02-2020

Bedankt Gerard en Marleen voor de mooie beoordeling, we tellen af naar jullie volgende verblijf bij ons.

• 10Willem15-08-2018

Een grotere vakantieaanrader heb ik niet

De ontvangst, het eten en drinken, de kamers, allemaal super. Heel schappelijke prijzen, prijs kwaliteit een dikke tien. Je hebt natuurlijk wel een huurauto nodig om op de "gele berg" te geraken, maar al bij al geeft je dat ook de nodige vrijheid om een uitstap te maken.

• 9Kamers
  • 10Elly14-08-2018

Bed and breakfast met hotelservice. Heerlijk eten met keuze. Zeer gastvrij. Je voelt je er onmiddellijk thuis. Mooi zwembad. Voor wie graag geniet van lekker eten en rust.

• 10Anja & Geert03-06-2018

Top accomodatie

Een fantastische accommodatie, erg gastvrij. Mooie omgeving, vele stranden op 15 minuten. Een aanrader.

• 10Veerle16-05-2018

Fantastisch!

Luc & Iris, super gastvrij koppel! Prachtige ligging, mooie omgeving, lekker eten, vrijblijvend of je wel of niet mee eet 's avonds. Alles is top, we gaan zeker nog eens terug!!! Geen minpunten!

• 10erik Beveren28-10-2017

Uitstekend adresje

Prachtige ligging op de berg met toch nog zicht op zee , rustige omgeving met prachtig zwembad en mooie rustbanken

• 9Eten

Bed & Breakfast Casa Las Yeseras info