Vakantie in El Gastor

vakanties El Gastor

Reviews over El Gastor

• 6Lisa Herron29-06-2015

Small Village Very Quiet

Of all the two or three times we went into El Gastor village we felt as if we were being stared at by locals who were very unhelpful when it came to showing us any directions. We avoided the place preferring nearby Zahara.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Hans05-06-2015

Fantastische plek!

Mooi wit dorp met mooie uitzichten en wandelmogelijkheden.

mei 2015

• 9Johan van der Burgh18-04-2015

Prachtig natuurgebied

Groot stuwmeer op 2 km waar je kan zwemmen en kano's huren.

Gereisd met partner in april 2015

• 8Wil Kuiten04-10-2014

Sfeervol wit bergdorpje

El Gastor is een mooi wit bergdorpje met hele steile smalle straatjes. Dit bepaalt voor een groot deel ook de sfeer. Rust een eenvoud. De basisvoorzieningen zijn aanwezig. Supermarkt, bakker, slager, barretjes, eetcafe, pinatomaat en tankstation.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Jacques Tromp07-07-2014

Gezellig wit dorp

Veel bars en restaurantjes. 2 supermarktjes, bakker, slager, medische post en bank. Bijna alles is er. Voor grotere zaken naar Ronda op 25 km

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Natasha18-06-2014

Stijle straatjes

Wit dorpje zoals vele anderen. Veel stijle weggetjes...

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Ingeborg07-10-2013

Goed bedacht, mooi uitgevoerd, prachtige omgeving

Het idee van een aantal kleine huisjes met 1 slaapkamer en een badkamer, met (bijna) alles erop en eraan, én met zwembad is goed bedacht en mooi uitgevoerd. De inrichting van de huisjes is eenvoudig, maar prima voor een vakantie. De bedden hebben goede matrassen. Er zijn twee zwembaden, één voor carramolo 1, 2 en 3 en de ander voor carramolo 4 en 5. De huisjes liggen mooi en hebben een prachtig uitzicht. De omgeving is erg geschikt voor wandeltochten, bijvooerbeeld in de Sierra Grazalema. Verder zijn dagtrips mogelijk naar verschillende steden. Wij vonden vooral Ronda, Sevilla (95 km) en Cádiz (100 km) qua afstand goed bereikbaar. Omdat El Gastor in de bergen ligt is de temperatuur vaak een paar graden lager dan bijvoorbeeld in Málaga.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Netty van Laar06-08-2013

Schattig Andalusisch dorpje

Klein, leuk en wit. Alles is er; bank, 2 supermarkten, medische post, dagelijkse markt en bars en restaurants met terras en tapas. Strategische uitvalsbasis om de omgeving tot en met Sevilla, Granada, Cádiz en Córdoba te bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10JOUBERT23-07-2013

Un si charmant village...

" Luxe, calme et volupté "... Des maisons blanches et des ruelles où se promènent des habitants si peu pressés, des commerces accueillants et des terrasses de café propres à vous laisser rêver sans bousculade...

Gereisd met partner in juni 2013

• 9H.P.Vosselman-Jansen16-06-2013

Om niet snel te vergeten! Prachtig uitzicht.

Carramollo. Een geweldige plek. Hartelijke ontvangst. De bedden waren zelfs al opgemaakt! Leuke accommodatie. Rustig, de kipjes scharrelen met de haan om de huisjes. Prima om van uit deze plek tochtjes te ondernemen. Wij waren er eind mei begin juni, hebben het Corpus Cristi meegemaakt in het dorpje. Geen tot weinig toeristen, iets wat wij heerlijk vonden. Vriendelijke bevolking. En... Geweldige begeleiding en adviezen van Hollandalus. Als je daar 2 weken verblijft leer je de mogelijkheden van het dorp steeds beter kennen. Een oord dat wij niet snel zullen vergeten.

Gereisd met partner in mei 2013

10 van de 15 reviews gezien