Vakantie in Jeréz de la Frontera

vakanties Jeréz de la Frontera

Reviews over Jeréz de la Frontera

• 8Ton26-10-2018

Het echte Spanje

We verbleven in een Tryp hotel, Jerez en heerlijke Spaanse plaats om te verblijven. Hier kun je het echte Spaanse leven opsnuiven, vergeet vooral niet La Taberna Flamenca te bezoeken, een super gave kroeg, met een klein podium waarop elke avond een show wordt gegeven, toegang is gratis! Je kunt ook een klein tafeltje bespreken, dit kost €25 per tafel incl tapas en drankjes! De genuttigde drankjes en tapas worden bijgehouden met een krijtje op de bar. Achter de bar wijn/sherry vaten opgestapeld waaruit de drankjes worden geserveerd. Tegenover het hotel kun je het heerlijke gerecht Rabo del Torro eten.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9mw E de Jonge30-06-2018

Onvergetelijk authentiek Spanje in een bodega.

Tijdens de heilige week (Semana Santa) hebben mijn man en ik gefunctioneerd als hosts van vier appartementen van een goede vriendin. midden in het centrum van Jerez de la frontera! Bij de restauratie zijn de authentieke elementen van de bodega behouden, dit geeft een unieke sfeer en maakt deze woningen (lofts) ideaal voor een heerlijk ontspannen (romantisch) verblijf. De modern uitgeruste keukens bevatten het nodige keukengerei. Handdoeken en lakens zijn uiteraard inbegrepen. Flatscreen, DvD, internet, airco en verwarming. enz. enz,

Wat een ervaring om Spanjaarden Engelsen Italianen te mogen introduceren op deze prachtige plek en deze bijzonder mooie lofts voor weinig geld. er is ruim informatie materiaal aanwezig en het archeologisch museum is om de hoek. Ga sherry drinken tussen de locale bevolking...pleintje om de hoek enz enz.

Zeer aan te bevelen voor mensen die op doorreis zijn Sevilla Malaga enz.

Gereisd met partner in april 2018

• 8Jacques13-06-2018

Al de derde keer

Plaats en oude centrum zijn echt de moeite waard om te ontdekken. De koninklijke paarden rijschool mag je ook niet missen.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 7bert dijkmans19-02-2018

Bezoek de moeite waad. Met name paardenshow en bez

Paardenshow en bodega. Meer hebben we helaas niet kunnen bezoeken

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Michelle26-09-2017

Fantasische plek

Prachtig plaats met veel bezienswasrdigheden. Nostalgische plekjes. Mooie straatjes. Leuke winkels en terrasjes.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Jos16-09-2016

Sherryhoofdstad

Jerez is het centrum van de Sherry productie van Spanje. Talrijke bodega's bevinden zich in het stadscentrum en zijn te bezoeken. Bezoek ook zeker de wereldwijd bekende Andalusische Koninklijke School voor de Paardrijkunst met een prachtige show. Ook genieten van een pure flamencoshow in een authentiek restaurant in de zigeunerwijk. De overdekte vers markt met zijn vele viskramen, o.a. dikke tonijnen. Lekker verse churros (gefrituurde deegstengels) eten op een terrasje, Spaans genieten.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Ana Conde14-03-2015

Pequeño pero precioso

Merece la pena perderse por el centro y hacer la ruta de los tabancos. Yo lo visite por jugar al gol ya que en Jerez esta el mejor campo de España, Montecastillo.

Gereisd met partner in januari 2015

• 6HenkR12-10-2014

Veel mee

Zat in onze rondreis oa voor Sherry Huis Tio Pepe. Plaats viel ons reuze mee, maar verder is er niet zoveel.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 7Geert en Cora11-09-2014

Eigenzinnige stad met aardige bewoners

Wij waren hier maar heel kort maar niets negatiefs te melden

Gereisd met partner in september 2014

• 8peter Van Herbruggen30-07-2014

mooie plek om te bezoeken

1 dag is voldoende, zeker andalusische school voor paardrijkunst bezoeken

Gereisd met partner in juli 2014