Vakantie in Matalascañas

vakanties Matalascañas

Reviews over Matalascañas

• 7mevrouw Sertons25-10-2012

Appartement aan de oceaan

In oktober is het dorp uitgestorven en is het moeilijk iets te vinden om uit eten te gaan, in de zomer schijnt het heel druk te zijn en zulllen de vele restaurants open zijn. Wel heerlijk gezwommen in de oceaan en de omgeving is prachtig. Sevilla is een uitermate mooie stad!

oktober 2012

• 2Cassandra21-09-2012

Afschuwelijk

Een betonnen dorp uit de grond gestampt. Zonder sfeer, afschuwelijk. Wij kwamen speciaal voor het natuurpark Cota Donana Hadden 5 nachten een hotel geboekt maar checkten na een uur al weer uit en hebben in El Rocio een schattig huisje op een camping geboekt.

• 7Stranden

Gereisd met partner in september 2012

• 10María Rodríguez17-08-2012

Matalascañas, la mejor playa de Andalucía

Es un destino fabuloso si quieres desconectar del trabajo y relajarte, en una de las mejores playas de Andalucía: arena clara, agua transparente y no demasiado fría y a una hora de Sevilla!

• 10Stranden

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Milena21-04-2012

"Bajeczne miejsce"

Cudowme miejsce wakacyjne dla par. Szum oceanu, palmy, poaszczysta plaża i gąrące słońce. Po prostu bajka!

• 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Rob06-12-2008

Rust en ruimte fijne plaats

Plaats zelf alleen om te gaan eten en huishoudelijke boodschappen te doen. Plaatsen in de omgeving zijn mooi. Sevilla - Huelva - Cadiz Prachtig natuurpark met flamingo's en vele overige vogelsoorten.

Gereisd met partner in december 2008

• 9W.W.de Ruiter16-06-2008

Zeer schoon bijgehouden strand,mooie nette huizen en schone straten.mooi natuurgebied De moeite waard,als je de natuur weet te waarderen.Alleen voor mensen die slecht ter been zijn is het veel klimwerk veel trappen en steile hellingen.

Gereisd in juni 2008

• 9mat en ron04-03-2008

echt om te rusten en prachtige wandelingen langs het strand. strand zeker properder dan aan costa del sol. lange wandeldijk met enkele restaurantjes maar tot maart is het daar overal zeer stil en weinig open.

• 8Stranden

Gereisd in maart 2008

• 7Jerry31-07-2007

Geen discotheek, zeer weinig goede restaurants en zeker niet op een mooie locatie; te weinig watersport mogelijkheden

• 8Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7Marianne de Zeeuw-Bak13-07-2006

Heel mooie omgeving, totaal nog onbekend met tourisme.

Gereisd met partner in juni 2006

• 6Anita Soons18-03-2006

Wij waren voor het eerst in Spanje en ik moet zeggen het heeft en enorme indruk op mij gemaakt. Vooral de verschillende culturen in een kleine omgeving. Het Hotel was geweldig Tierra Mar Golf. Het enige nadeel vond ik als je ergens naar toe wilde moest je een ellendig stuk rijden voor je op plaats bestemming was. Een aanrader is El Rocio daar is de tijd stil blijven staan en waan je jezelf nog in het wilde westen.

• 7Stranden

Gereisd met partner in maart 2006