Vakantie in Mazagón

vakanties Mazagón

Reviews over Mazagón

• 1Laura26-05-2015

Sitio bueno, personal nefasto

Es una pena que siendo un sitio bueno la gestión del personal sea tan nefasta.

• 7Stranden

april 2015

• 7hana11-06-2014

jednou stačilo

naprosto nevhodné pro klidnou dovolenou, pro zaměstnance školství a pro ty, co by chtěli vidět i víc než bazén a pláž

januari 2014

• 8Els13-10-2013

Mooie, rustige omgeving.

Het stadje Mazagon is echt een dorp: een paar (toeristen-)winkels en een supermercado, een Estanco(Tabac) en ee aantal goeie en leuke restaurantjes, bars en terrassen. Geen uitgaansstadje. Op vrijdagmiddag is er een kleine markt. Met de bus, die voor het hotel stopt, goed bereikbaar(denk aan de siesta). Dichtsbijzijnde grote plaats(per bus ong. een klein uur is Huelva. Beeld van Columbo, verder niet zoveel qua bezichtiging waard....Je reist langs aardbeienvelden(onder plastic en langs petro chemische bedrijven. De paar die nog open zijn verschaffen, naast de groente en fruitteelt, wek aan de bevolking.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Josephine van der Flier29-09-2009

Prima plek.

Gezellig dorp met mooie zandstranden. Echt Spaans, weinig andere toeristen. Leuke restaurantjes o.a. Nino en Refugeo. In de wintermaanden wel behoorlijk uitgestorven doordat veel woningen alleen in de zomermaanden bewoond worden. Verbleven bij onze zoon en schoondochter die er wonen i.v.m. werk.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Eric17-03-2009

INCREIBLE

Si alguien quiere disfrutar de playas virgenes y pueblos con encanto no duden de ir a mazagon. Un lugar fantastico para pasar las vaciones de verano

• 10Stranden

Gereisd met partner in september 2008

• 10Eric13-02-2009

Amazing

Estuvimos en agosto del 2008 en casa de un amigo durante dos semanas. Es uno de los lugares con las mejores playas de toda andalucía y las más salvajes. Recomiendo a todo el mundo que las visite

• 10Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Fam. Guitjens22-07-2007

We zijn zeer regelmatige bezoekers van dit veilige en vriendelijke echt Spaanse dorp.

We bewonen 4 maanden per jaar ons appartement in de 'Torre del Loro' Geen poespas, helemaal Spaans! En de overige 8 maanden? Te huur!

Gereisd in juli 2007

• 8Jef Guitjens27-09-2006

Wij bezoeken Mazagon al 6 jaar; 4x1 maand per jaar. Bschikken daar over eigen appartement in de "Torre de Loro".

Gereisd met partner in oktober 2004