Vakantie in Priego de Córdoba

vakanties Priego de Córdoba

Reviews over Priego de Córdoba

• 1Carlos Miguel Sánchez Gómez07-01-2020

Onwaardig 4 sterren hotel

Dit hotel is geen 4 sterren waard. 150 euro per nacht betaald maar onmogelijk om een omelet bij het ontbijt te kregen. Geen nacht personeel, de gehele nacht worden de gasten aan hun lot overgelaten in het hotel, geen service, geen personeel, geen begeleiding. Klacht ingediend ontrent de slechte service kwaliteit prijsverhouding en werd ik door de jongeman achter de bar uitgescholden uitgelachen en uitgejouwd waar andere hotelgasten erbij waren ook werd me verteld dat voortaan goedkoper was om hostel Rafi te boeken, een eenvoudig hostel een paar straten verderop. Schandalig!!!! Ongekend gedrag in de horeca

Gereisd met partner in januari 2020

• 6anna_maria4327-05-2015

aardige stad

Aardige stad. Niet bijzonder indrukwekkend. Lastig om parkeerplek te vinden in centrum.

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Rinus27-03-2012

Schilderachtig

Priëgo de Cordoba is een stadje in het mooie binnenland van Andalusië er heerst een levendige sfeer in de smalle straatjes, er zijn aardig wat bezienswaardigheden, op de Place de la Conception staat het fraaie stadhuis en wat verderop de ruïne van het kasteel. In het centrum ligt een klein, maar verrassend mooi park met fonteinen, standbeelden en veel palmbomen. Op Plaza St. Anna liggen veel gezellige terrasjes, hier is ook de entree naar de fraaie Moorse wijk El Barrio de la Villa, witte huizen flankeren hier de smalle steegjes en de gevels zijn versierd met kleurige bloembakken. In het centrum ligt voorts nog een monumentale fontein, de Fuente del Rey, men kan op een verkenningstocht door dit schilderachtige stadje heel wat moois ontdekken.

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 0Hans Van Der Looven29-12-2011

aangename provinciestad

middelgrote Andalousische stad. Vrij druk in het commercieel centrum, rustig en heel mooi in de barrio

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Nico 30-05-2010

mooie stad tussen olijfgaarden

Priego is een mooi plaats met een aantal indrukwekkende monumenten. We hebben er het huis van de president van de tweede spaanse republiek Niceto Alcala-Zamora bezocht.De trappen van de ruïne van het castillo beklommen en van het uitzicht vanaf het balcon van de adarve genoten.Ook de indrukwekkende fontein Fuente del Rey was het bezoek meer dan waard. Verder zijn er voldoende horecagelegenheden en veel leuke winkeltjes.

Gereisd met partner in april 2010

• 6Remy20-09-2009

Niet bijzonder

Op onze reis van Granada naar Cordoba zijn we via Priego gereden. Weinig te beleven en weinig bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in september 2009

• 9denil greta24-02-2008

Indien je met de wagen bent en Cordoba bezoekt, is El Priego een aanrader om langs te gaan. Zeer lief en goed verzorgd stadje.

Gereisd met partner in april 2007