Cerler

vakanties Cerler

Reviews over Cerler

• 6Karen08-09-2013

Cerler: skigebied en saai

Mooie wandelingen in de omgeving, saai dorpje. Gericht op ski.

augustus 2013

• 2Dirk25-08-2013

Nooit meer in de zomer!

Triestige dorpje... niets te beleven...

augustus 2013

• 1Martine Mees14-08-2013

Cerler is niet leuk.

Geen enkele infrastructuur voor de bergwandelaar en zomertoerist;

Gereisd met partner in januari 2013

• 6koen30-07-2013

Schitterende bergwandelingen

Ideaal voor schitterende en impressionante bergwandelingen . Echter moeten ze dringend wegenwerken starten naar de hotels te Cerler (berglandschap op zich) . Benasque daarentegen is fantastisch .

juli 2013

• 8jannekeprins04-10-2007

Het is een prima skigebied voor beginners en gevorderden en een aardige zwarte.Niet groot maar als je gezellig en rustig wilt skieen vind ik het een aanrader om zeker daar te beginnen en de te lessen.Advies reserveer in het plaatsje benasque voor accommodatie.Het eten en drinken is zeer goed en absoluut betaalbaar.Het is spaans georienteerd.

• 8Skigebied beginners
    • 8Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

Gereisd in oktober 2007

• 8L.15-04-2007

Wij waren februari 2007 met onze 8 jarige dochter in Cerler. De sneeuwcondities waren uitstekend. De piste werd goed in conditie gehouden. Het gebied is voor ervaren skieërs wellicht aan de kleine kant. Maar voor ons, redelijk ervaren maar met een 8 jarig kind erbij, was het zeker groot en gevarieerd genoeg. Het Monte Alba hotel was ook erg goed qua verzorging. Niet overdreven luxe, de kamers zijn zelfs wat gedateerd, maar dit word ruimschoots goed gemaakt door het voortreffelijke eten in dit hotel. Al met al hebben wij er een heerlijke vakantie gehad. Moet ik ook wel bij vermelden dat wij geen apres-skieërs zijn.

• 9Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden