Camping Valle de Añisclo

Meer camping info

10 Reviews over Valle de Añisclo

• 10Miep08-08-2019

Fantastisch!

De camping is fantastisch! Ruim, perfect onderhouden, rustig, schoonste toilet gebouw dat we ooit gezien hebben (en we kamperen al een jaar of 40), voldoende schaduw. Relaxt vriendelijk personeel. De camping ligt aan een té leuke rivier; perfect om te zwemmen, van rotsen te springen, te poedelen, langs de kant op de rotsen te zonnen. De natuur in de omgeving is schitterend. Heel veel sportieve activiteiten ook op de camping te boeken. .We verbleven in een blokhut/bungalowtje. Dat is wat verouderd, de bedden ook helaas. Maar de ruimte voor en om het huisje, het terras en de rest van de camping maakt dit meer dan goed.

• 8Piet van 't Veer06-08-2017

Een hele fijne camping.

De campeer plekken zijn diep maar smal. Als je de caravan achteruit erop rijd en je luifel uitdraait staan je pootjes eigenlijk op de andere plek. De camping is goed ingericht. Ook toen de camping echt vol was was het rustig op de camping. De camping ligging is iedeaal als jehet natuurpark wilt bezoeken, wandelen, gieren bekijken etc. De receptie is erg goed. Spreken Engels geven goede adviezen en telefoneren voor je als de andere kant alleen Spaans spreekt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Gretha Houtman16-07-2017

fantastisch

De eigenaarsfamilie is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Prachtige camping, mooie ligging, een echte aanrader!

• 9Franklin06-08-2016

Supercamping, zeer centraal gelegen

Zeer nette, schone, warme, fijne camping. Alle benodigde faciliteiten en het mooiste zwemparadijs wat een kind maar kan wensen: Stromende bergbeekjes, watervalletjes, zwemkommetjes etc direct aan de camping. Na 2400 iedereen stil op de camping, de receptie spreekt Engels, perfect gelegen in de natuur, tussen de bergen, aan de rand van het park Ordessa en dichtbij Sierra la Guera.

Een aanrader!!

• 9Caroline van der Reep- balm15-09-2013

Fantastische Plek.

Voor ons al zo'n 20 jaar een heerlijke plek,als uitgangspunt voor geweldige wandelingen en uitstapjes. Bijvoorbeeld naar het plaatsje Tella, natuurlijk de Anisclo, de stad Ainsa met de antieke bovenstad. En ook natuurlijk voor een dag trip naar de Sierra de Guara met de stad Alquezar is de moeite waard. Na een vakantie in Zuid- of Midden-spanje of Portugal rusten wij altijd graag een weekje uit op deze camping. De vriendelijke familie Broto maakt, dat wij ons daar zo thuis voelen !!

• 9Nans21-04-2013

Prachtig gelegen...

Onze ervaring is dat het sanitair op Spaanse campings altijd meermaals per dag wordt onderhouden, deze camping is geen uitzondering. Na onze doortocht op een (duurdere) Franse camping met splinternieuw maar slecht onderhouden sanitair, was deze kraaknette camping een verademing! De sanitaire blokken blijven ook 's nachts toegankelijk (wat niet overal zo is!) De camping is prachtig gelegen, midden in de natuur, tussen de bergen. Liefhebbers van steden, cultuur en shoppen komen hier niet aan hun trekken, liefhebbers van natuur absoluut! Ook het riviertje naast de camping is schitterend, heerlijk om in te gaan verkoelen. Nog een pluspunt: er is nachtbewaking op de camping zodat je nachtrust gegarandeerd wordt! Wij waren echt aangenaam verrast door deze camping. Als ik minpuntjes heb: we vonden de camping slecht aangegeven en hebben wat moeten zoeken. En de plaatsen zijn niet afgebakend.

• 9wisken02-08-2012

Is een ster meer waard!

De camping heeft geen zwembad maar dat is absoluut niet nodig. Op enkele minuten is er het prachtigste speelparadijs ter wereld: de rivier! Iedere 3 uur wordt het sanitair grondig gereinigd. Plaatsen zijn goed voorzien van schaduw en zijn ruim. Deze camping is beslist 3 sterren waard.

• 6J van Houten04-10-2011

Te vol in hoogseizoen

Camping Valle de Añisclo is mooi aangelegd en kan zeker een mooie camping zijn in het voor- en naseizoen. Wij waren er deze zomer (2011) in het hoogseizoen met onze kinderen van 7 en 9 jaar en vonden de camping overvol. Het motto van de camping leek "gebruik iedere cm". Kleine tenten werden overal tussen gepropt, je mocht niet zelf een plaats uitkiezen. Onze tentharing reikte de tent van de buren. De kinderen konden in de buurt van de tent slechts spelen op de smalle "weggetjes". Bij de receptie is wel een grasveld met een speeltuintje voor kleine kinderen. Een groot pluspunt van de camping is de ligging aan een riviertje met ondiepe zwempoelen en leuke watervalletjes! (Je hebt hierop geen uitzicht vanaf de camping.) In de campingwinkel zijn enkele (wandel)kaarten te koop. In Ainsa zit een soort 'Beversport' waar ze oa goede wandelkaarten verkopen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Linda20-09-2011

Fijne camping

Middelgrote camping vlakbij het park Ordessa en Monte Perdido. Ruime plekken met keuze tussen zon en schaduw. Apart veld voor kampen (jeugd), dus geen overlast hiervan. De camping heeft een winkeltje, restaurant en bar met wifi. Het sanitair wordt vaak schoongemaakt en er zijn veen douches/wc's. Vlakbij de camping is een riviertje waar je lekker in kan baden (niet echt zwemmen) en spelen voor de kinderen. Voor allerlei actieve uitstapjes is dit een goed uitgangspunt. Valle Anisclo en Valle Pineta zijn mooie wandelgebieden. In het dorp Escalona (2km verderop) zijn twee bedrijfjes die excursies verzorgen en fietsen verhuren.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9m van der wielen07-03-2010

erg vriendelijke camping

leuke, groene camping vlak bij het nationaal park. grote ruime percelen. Geweldig restaurant! En spectaculaire rivier, ook om in te zwemmen, ondervangt het gemis van een zwembad. De eigenaren, doen erg hun best om het je naar de zin te maken. wij komen er al jaren en gaan graag terug!

Camping Valle de Añisclo info

Camping-informatie