Vakantie in Oviedo

vakanties Oviedo

Reviews over Oviedo

• 9Javier27-06-2014

Muy bueno

El motivo del viaje fue acudir al Teatro Campoamor para la ultima ópera de la temporada, el hotel está a 10' caminando.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Klaudia15-07-2012

Świetne miejsce

Jest to jedno z piękniejszych miejsc w jakim byłam

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Ewelina13-07-2012

ok

Miasto mnie jakoś specjalnie nie porwało.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Marina19-06-2011

Leuke sfeer in deze stad.

Ook hier een bijna echt Spaans groot stadje. Prachtig vonden we Oviedo. Toen we er aankwamen was er een 1 of ander feest aan de gang met echt Asturie's ambachten. Erg leuk. We hebben ons hier vermaakt. Lekker slenteren. Wijntje drinken. Het enigste nadeel is dat je hier pas laat kan eten niet voor 21 uur. Ga dan op zoek naar een tapasbar,meestal kun je daar al om 20 uur eten. We wilde zo vroeg omdat we ook daarna naar Llanes wilde waar ons hotel was. Gelukkig is het ons gelukt om wat tapas te kunnen eten.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Dennis17-01-2011

Mooie stad

De geboortestad van mijn moeder. ik kom er regelmatig en vermaak me er altijd! Een mooie stad voor wie houdt van cultuur, kunst en geschiedenis.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Paul07-07-2010

Er is altijd wat te zien of te doen

Gezellige stad met prachtige terrasjes en Sidrerias (2,5 euro per fles). In het weekend bruist het hier van de activiteiten. Er is altijd wat te beleven voor jong en oud. Mooie oude gebouwen en pleintjes. Eten is de kleine restaurantjes is een must. Kaas met bijhorende confituren, Favada, enz.. zijn hier de specialiteiten.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8jazzy.b08-11-2009

Super Ulaub

Oviedo und allgemein Asturien sind ein traum. Mal ein ganz anderes Spanien.Die Landschaft ist so atemberaubend.Alles sehr grün und fruchtbar.An der Küste kann man schöne,naturbelassende Strände finden. Alles weitgehend vom Massentourismus verschont.

Die Stadt Oviedo ist sehr schön und sauber.Tagsüber kann man sich viel anschauen und die tolle Architektur bewundern.Abends und Nachts geht es rund.In den zahlreichen Bars wird bis in die späten Morgenstunden gefeiert.

In der Umgebung kann man viele Ausflüge machen.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 10javi10-03-2009

Fantástica

Una de las más maravillosas ciudades donde yo haya estado!!! :D

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9Javier04-02-2009

Distinto al resto de España

Un aciudad muy agradable, justo entre las montañas y el mar, buenas comunicaciones y servicios. Muy interesante actividad cultural, gastronomía excelente. En zonas próximas hay posibilidad de muchas actividades deportivas o tiempo libre. El clima es agradable. Ciudad ideal para utilizarla como base desde la que conocer el norte de España.

augustus 2008

• 7MJ07-07-2008

Gemoedelijk Oviedo

Aangezien we een beetje verliefd zijn op het authentieke spaanse leven, bezoeken we elk jaar 1 á 2 spaanse steden. In 2007 waren Logrono en Oviedo aan de beurt. Oviedo:een gemoedelijke, mijnen-stad, waar we neerstrijken om niet alleen de stad maar ook zijn prachtige omgeving te gaan bezoeken. We verbleven er 3 dagen. We hebben een prachtige rondrit in de het gebergte Picos de Europa gemaakt, bezochten Rianno, midden in de Picos. Dagje geshopt en de prachtige kathedraal en het museum in de aan het plein grenzende straat bezocht. De stad kent veel beeldende kunst in de straten en pleinen, heeft een mooi park en vele ciderbars. We planden ook een dag naar Covadonga, de bedevaarts-oort, maar zijn door de drukte maar verder gegaan. Tip: Heerlijke tapas/diner in de moderne wijnbar op het plein van de kathedraal. Kies de wijn en laat de baas en zijn koks er een heerlijke maaltijd omheen verzorgen. Wij waren om!

Gereisd met partner in augustus 2007

10 van de 12 reviews gezien