Santander

Vakantie in Santander

vakanties Santander

Reviews over Santander

• 9Annet12-01-2019

Santander heeft alles voor een heerlijke trip!

Santander is een compacte stad aan zee die alles te bieden heeft: cultuur, natuur, heerlijk eten en luieren aan één van de vele stadsstranden. Vergeet je paraplu niet want er kan regelmatig een buitje vallen. Maar laat je niet weerhouden, het is een aangename stad waar een relaxte sfeer hangt en je ook nog eens prachtige bergwandelingen kunt maken in het nabijgelegen "Picos de Europa National park".

Gereisd met partner in september 2018

• 10Suzy Elliot12-04-2018

Kon ik er maar wonen

Waar moet ik beginnen...Santander de mooiste plek in Spanje, vind ik dan. Het eten is fantastisch en spot goedkoop. De natuur is adembenemend. De mensen zijn geweldig. Het O.V is perfect geregeld. Het winkel aanbod is gevarieerd en de prijzen variëren van spotgoedkoop tot niet te duur. Supermarkten hebben een groot assortiment en zijn 30 tot 50% goedkoper dan hier in Nederland.Op de boulevard van el Sardinero kan je uren verblijven, zo mooi. En je wordt niet onder de voet gelopen door hordes toeristen want die zijn er amper.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Andrea Marcos Gónzalez30-09-2014

Me encanta esta ciudad

Es una de mis ciudades favoritas de España, me encantan sus playas y su bahía pero sin duda lo mejor de todo la gastronomía.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Estefanía Sanz Sánchez26-10-2013

Santander es precioso

Es una ciudad preciosa, se come de lujo y la gente es encantadora.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Marie- Josee en Bert10-01-2013

Santander... een echte aanrader

Hoe je niet van overvolle centra, stranden, overvolle winkelstraatjes... dan moet je echt naar Santander komen.

Het centrum met zijn Cathedral, historisch pand van de Bank van Santander (aan de boulevard) en alle overige historische gebouwen. De echte Spaanse winkelstraatjes met zijn diverse boutieken. Maar ook de kleine gezellige restaurants met echt Spaanse gerechten. Maar ook de prachtige boulevard waar je zo heerlijk kunt flaneren/ wandelen.

Ik kan wel uren doorgaan, maar ik zou zeggen... ga er zelf kijken en zien of het je aanspreekt... mij wel en ik zal er zeker nog eens terug komen.

Zakelijk gereisd in januari 2013

• 9Cornelissen Henri05-10-2012

Mooie en aantrekelijke Stad

Is een uitstekende bestemming voor wie geen massatoerisme wil,zowel de stad als de stranden zijn onderhouden,je vindt et geen papiertje op de grond.Een woordje Spaans spreken kan hier wel nuttg zijn.

Gereisd met partner in september 2012

• 6Joan 24-03-2012

Tegenvallend stadje

Waarschijnlijk een stad waar het 'echte" Spaanse leven te ervaren is, maar niet aantrekkelijk als je geen Spaans spreekt en houdt van een bourgondische sfeer. De Spaanse cafes/restaurants zijn niet voor iedereen aantrekkelijk

Alleen gereisd in maart 2012

• 5Hans Schoones19-03-2012

Stad met weinig flair

Zakelijk enkele dagen in Santander geweest. Weinig kunnen zien van de stad. Is wel een grote stad met veel flats. Veel industrie en een haven. Verder kan ik er weinig zinnigs van zeggen.

• 6Stranden

Zakelijk gereisd in maart 2012

• 9Marjolein27-01-2010

Mooie gezellige stad waar veel te doen is!

Voordat we naar Santander gingen wisten we er eigenlijk weinig van, maar de stad heeft ons positief verrast. Heerlijke stranden, lange boulevards, mooi paleis op een soort eilandje, leuke cafe's, mooie gebouwen, gezellige haven en leuke terrasjes. Hier kun je de echte Spaanse sfeer proeven in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Jacky14-06-2009

Heerlijke stad !!!

Prima bestemming voor degenen die niet persé altijd mooi weer willen maar daarentegen graag nog het echte Spanje gevoel willen beleven. Een verademing vergeleken met de opgepoetste steden welke bekender zijn, hier nog steeds een beetje gezellige chaos niet alles glimmend en spetterend, maar een stad met een hart en een zeer vriendelijke bevolking in een fascinerende entourage.

Gereisd met vrienden in juni 2009

10 van de 25 reviews gezien