Vakantie in Altafulla

Dagen regen627774447566

Reviews over Altafulla

• 7Marloes Vlot17-09-2018

Perfecto

Super calma Spaanse plekje mooi strand waar je de rust kan vinden. En de drukte kunt opzoeken van de stad als je wilt

juli 2017

• 8Nadine19-05-2016

Levendig stadje

Een echt spaans stadje met een historisch centrum en een boulevard. Op de boulevard kun je heerlijk eten.

mei 2016

• 6P.kooy16-06-2015

Mooie omgeving schoon

Schoon en verzorgde omgeving Weinig te doen Wel mooie supermarkten

Gereisd met partner in juni 2015

• 1Mike28-04-2015

Mooi

Altafula is een toplocatie met veel bezienswaardigheden!

januari 2015

• 8Sifriyona25-07-2013

Mooie omgeving,maar verder niks te doen

Altafulla is een klein plaatsje,wel leuk om eens door te lopen Verder is er in de buurt helemaal niks,dichts bijzijnde stad is salou of tarragona(wat meer alleen maar industrie is) Wel veel hele mooie campings hier,maar daar is alles mee gezegd

juli 2010

• 9Rik14-07-2012

Het Spanje (nog) zonder massatoerisme

Voor de x-ste keer naar Altafulla geweest, zo rustig zàààààlig ! Wie van een rustige vakantie wil genieten, zonder overspoeld te worden door duizenden toeristen, moet zeker eens naar Altafulla gaan. Reeds meer dan 10 jaar komen we naar hier, in het ons vertrouwde appartement, gelegen vlak tegenover het strand. Voor wie niet op appartement wil, is er een voortreffelijke camping (Camping Tamarit). Hier moet je niet de vele souvenierwinkels zoeken. Daarentegen is er het buurtwinkeltje met voeding, winkel met strandartikkels en een supermarkt. Talrijke restaurantjes en een paar hotelletjes. Wanneer we meer animatie willen, nemen we trein (10 minuutjes stappen) en treken we er op uit naar Tarragona (1 halte), Salou (3 haltes), of naar .......... Tijdens de zomermaanden kan je kijken (en zelfs deelnemen) aan de "castelers", je weet wel die menselijke toren. 's Avonds lekker terrasje doen op de placa dels vents. Wat moet je meer hebben?

Gereisd met partner in september 2010

• 10Tamara01-09-2009

Mijn plek

Hier kom ik al 20 jaar en Altafulla staat nog steeds bekend om haar rust. Geen disco's maar lekker genieten van de stilte en omgeving.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Monique11-08-2009

Mooie vakantiebestemming, gezellig pleintje waar iedereen samenkomt van jong tot oud, kinderen spelen met elkaar uit alle culturen zonder enige vorm van agressie. Voordelige terassen, weinig nederlanders maar veel spanjaarden zoals de vakantie hoort te zijn. Mooie stranden met mooie rotspartijen. Kortom voor ons de ideale bestemming.

juli 2009

• 8Fam. Meijer28-07-2008

Geweldige plaats

We zijn van 24 juni t/m 6 juli in Altafulla geweest in een huis. We hebben op Barcelona gevlogen en zijn met de trein verder gegaan wat er goed te doen was. Je zit een uur in de trein.Het is een geweldige plaats met een heel mooi oud stadsgedeelte wat zeker de meoite waard is om te bekijken. Toen wij er waren was het mooi rustig aan het strand. Alleen in de weekends iets drukker maar nog niet zoals in Salou en zo. Je kunt per trein overal makkelijk komen. We komen zeker terug

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9R Wens, Westmalle20-02-2008

Altafulla is een vriendelijk en historisch dorpje. Het heeft een langgerekt zandstrand. Het is er steeds vrij rustig. Je hebt ook een prachtig uitzicht op het kasteel van Tamarit

Gereisd in februari 2008

10 van de 11 reviews gezien