Vakantie in Espot

vakanties Espot

Reviews over Espot

• 6Jolanda08-08-2018

Skigebied

Espot is een saai dorp waar weinig gebeurd. Het is een super mooi gebied om te wandelen, fietsen, raften, canyoning etc maar er zijn geen gezellige dorpjes om doorheen te slenteren of om naar de markt te gaan. Het lijkt meer een ski gebied waar toevallig ook in de zomer allerlei activiteiten worden georganiseerd.

juli 2018

• 9Montserrat18-06-2018

Una estancia fantastica.Para repetir seguro

En esta ocasión cogimos un bungalow.Perfecto para nuestra estancia, muy bien equipado ,destacar que tiene lavavajillas y su cafetera nespresso.El entorno muy tranquilo y en esta epoca muy bonito..Se pueden hacer excursiones fantasticas,destacar que a pocos km esta el Parque Nacional De Aiguestortes merece la pena la visita.

april 2018

• 7Wiersma05-09-2017

Toeristisch, wintersport, in de zomer wandeldorp

Alles is er voor de toerist. Vanuit Espot kun je prima met een Landrovertaxi naar startpunten voor wandeltochten worden gebracht. . Het grenst aan een Nationaal Park. Dat is ook meteen het nadeel.Erg masaal en toeristisch en de landrovers vliegen met zware diesels heen en weer.

augustus 2017

• 9Rick20-08-2016

Voor wandelaars en natuurliefhebbers

Wij willen nog een keer terugkomen om een tocht verder het park in te maken door refugio te boeken. Die waren nu in hoogseizoen volgeboekt. In het park veel meren, watervallen, bloemen en beestjes te zien. Er zijn een paar restaurantjes als je zelf niet wilt koken. Reken op 18 euro pp

juli 2016

• 8Regine04-08-2014

Leuk, gezellig (wintersport)dorpje

Gezellig dorpje met een aantal restaurantjes. Een restaurantje met terras aan de doorgaande weg heeft een lekker keuzemenu voor € 17,00 (voor- hoofd- en nagerecht incl. fles wijn). Zie foto met stoofpotje van wild zwijn. In de omgeving veel vertier. Watervalroute, Congost de Montrebei in Tremp. Staat bijna nergens beschreven maar deze is spectaculairder dan de Gorges du Verdon. ZIE FOTO'S.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Wentzel22-07-2014

Ideaal voor wandelaars en natuurliefhebbers

Alhoewel ik geen uitgelezen wandeltype ben en ik hier een beetje bij toeval terecht kwam, had ik al snel in de gaten dat dit een geweldig mooi natuurgebied is. Als je het temperamentvolle zuiden wilt combineren met een verblijf in de bergen, dan kun je hier prime naar toe. Goedkoper dan Frankrijk en de route ernaar toe is veel sneller. Je rijdt via Toulouse en op Parijs na, is het voor de rest een rustige reis, in tegenstelling tot de route de soleil. Dus geen zwarte Zaterdagen. Bergen tot 3000 meter hoogte en een geweldig uitzicht. Een perfect beheert natuurreservaat met veel mogelijkheden tot wandelen en bergbeklimmen. Je kunt naar wens met landrovers naar boven gebracht worden en terug lopen (sportief hé) Het kan ook andersom natuurlijk. Voor ieder wat wils dus.

juli 2014

• 8Peter van Oirschot09-09-2013

Leuk klein dorpje

Klein dorpje in de bergen met goede restaurants en wat kleine winkeltjes en supermercados...

• 7Mimy-6409-08-2013

Rustig dorp in prachtige omgeving!

Rustig dorp in prachtige omgeving. Wat eettentjes (Juquim aanrader!) Verder kleine shops. 2 zeer kleine supermarktjes.

• 7Plaat21-07-2013

Wandelaars oord in zomer, jong en oud.

Espot is erg klein en de dorpen er omheen ook. Je vindt er net een supermarkt,paar restaurants en meer niet. De natuur is waanzinnig mooi. Je kan met jong en oud iedere dag wandelen ( wel met hoogteverschillen, dus conditie en goede schoenen...). Vanuit dorp taxi jeep naar lake Maurice (EUR 5 pppk) en dan variatie aan routes, mooie natuur, meren, verschillend, aardige mensen, wij hebben in de sneeuw gestaan in juli! In llavaorsi, een stad dichtbij hebben we geraftt ( ook onze docht er van 9) echt gaaf en veilig om te doen. Ri. Esterri is een recreatie weiland waar je kan wat ervoeren, kajakken en zonnen ook leuk! Goed gebied voor sportieve, actieve vakantie. Wij hadden overdag 28 graden en zon en daarna regen en onweer.... 7 dagen max. Met een gezin, denk ik. Er is verder niets te zien nl. Soms in espot regen, en verderop zonnig (in lager gezeggen dorpen).

• 8Baas09-08-2012

Mooie plek

Voor natuurliefhebbers en sportactiviteiten. Leuke kleine dorpjes.

juli 2012

10 van de 13 reviews gezien