Vakantie in La Pineda (bij Salou)

vakanties La Pineda (bij Salou)

Weer & Klimaat La Pineda (bij Salou)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. ()13°13°16°17°21°25°27°27°25°21°16°13°
Min. temp. ()10°13°17°20°20°18°14°10°
Zonuren5h7h7h8h8h10h11h9h8h7h5h5h
Zeewatertemp ()14°14°14°15°17°22°24°26°24°22°19°15°
Dagen regen627774447566

Reviews over La Pineda (bij Salou)

• 9Manuel23-07-2019

Fantastico

Lugar idóneo para pasar unas buenas vacaciones,buen ambiente,tanto diurno como ncturno,una gran playa,en general todo perfecto.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Carla31-05-2019

Leuke plaats

Ben hier 40 jaar geleden voor het laats geweest, wat is La Pineda veranderd het is dat de rotspunt er aan einde van de boulevard nog is anders loop je zo naar Salou, wel een hele gezellige plaats voor jong en oud .

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Geovanna Sinke21-04-2019

Fantastisch.

Er zijn hele goede en mooie hotels,wij weten alleen dat Golden Donaire Beach. 5sterren heeft en heel erg goed is. La Pineda zelf heeft niet zo veel terrasjes maar je kunt er wel heerlijk wandelen en dan kom je ook nog leuke winkeltjes tegen.En wie weet komen wij jullie dan ook nog tegen. Fijne vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Van Helvert21-04-2019

Een fantastisch plaatsje!

La Pineda is een rustig, maar toch bedrijvig dorpje. Er is een kleine boulevard met diverse bars en winkeltjes en de grote discotheek Pacha. Verder ligt salou op loop afstand. In 15 á 20 min ben je te voet in salou. Je kunt er ook met de bus naar toe. Verder kun je met de bus naar de stad Tarragona. Dit is 15 minuten met de bus. Hier heb je verschillende bezienswaardigheden in het oud gedeelte van de stad. Zoals een mooie kathedraal. Er is in Tarragona ook een groot overdekt winkelcentrum. Op zaterdag is een grote markt, waar je gezellig over kunt lopen. Ook is er in La Pineda een groot waterpark. Aangezien het dorpje niet zo heel groot is zit je altijd dicht bij zee met je hotel. Meestal de weg oversteken en je bent er. En het strand is gezellig druk, maar niet zo druk als in Salou waardoor je alle ruimte hebt om te liggen.

juli 2018

• 9J E Visch21-04-2019

Wij zijn 2 keer geweest in mei en augustus .Wij blijven in Hotel eten omdat ik gehandicapt ben en wij lekker dichtbij strand zitten .Wij gaan om bij te komen van alles ,hier lekker naar ons zin entertainment is er ,strand goed eten wat willen we nog meer.heerlijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Timmermanns15-03-2019

Zeker weer een x gaan

Heerlijk verblijf voor heel weinig geld Eten super

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10HJGM Horstik31-12-2018

liefst twee maal per jaar.

klimaat, voor de rust chronisch hartpatient. maanden op teren geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Yvonne01-12-2018

Gezellig

Gezellig plaatsje met leuke terrasjes en winkels. En mooi strand met wandel boulevard

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Sina Kemmerling15-09-2018

La Pineda is een gezellig plaatsje.

La Pineda is een leuk plaatsje.Met een gezellige boulevard en veel winkeltjes en restaurantjes en het Aqua-Waterpretpark.La Pineda heeft een mooi strand,die bestaat uit fijn zandstrand die loopt langzaam af in zee waar je vrij ver in kan lopen en dan is het zeewater nog tot je knieën.Ideaal voor kinderen.Er zijn veel hotels in La Pineda.La Pineda ligt 4 km van Salou af.8km van Cambrils,10km van Tarragona.De Plana bus rijdt naar deze plaatsen.Wij rijden meestal met de taxi naar b.v Salou.Dan zijn wij meestal nog net geen 10 euro kwijt.Dat is niet duur voor 3 personen.Voor de jongeren is er discotheek La Pacha.Voor invaliden is op het strand een vlonderpad.Zodat zij ook op het strand kunnen komen.Op het strand zijn ligbedden te huur voor maar 5 euro,inclusief een drankje.De winkels op de boulevard zijn 's avonds nog laat(tot 22.00uur) open.Op vrijdag is er markt op de parkeerplaats van het Aqua-Waterpretpark.Van 10-12.30 uur.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 8pbos12-08-2018

fantastisch

naar salou is voor mensen die slecht ter been niet telopen

Gereisd met vrienden in juni 2018

10 van de 136 reviews gezien