Vakantie in S Agaró

vakanties S Agaró

Reviews over S Agaró

• 8kape09-11-2012

Mooie plek, duurder dan gemiddeld in Spanje

Prima bestemming maar wat beperkt. Prachtige natuur en schitterde kust!

Gereisd met partner in september 2012

• 0Sant Pol12-05-2012

Geweldig mooi plaatsje.

Lekker rustig, geen massa toerisme.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Ylosun08-03-2011

Ongerept Costa Brava

Een schitterend stukje Costa Brava waar het niet te toeristisch is

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Saskia Edelenbosch26-06-2008

Kleine plaats, veel restaurantjes maar weinig cafés of bars. Mooi strand. Goed wandelgebied. Niet heel toeristisch.

Gereisd in juni 2008

• 9fam. namen09-08-2007

sagaro is een erg leuk plaatsje valk bij plaja d`aro op het strand bij dsagaro zijn waterffietsen te huur en is een redingsbrigade met toilet.in een woord super ik ga er zaterdag weer naar toe!:D:D

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Bas & Anita28-06-2007

s' Agaro is gelegen aan een prachtige baai met een zeer prettig zandstrand. Alleen op de weekenddagen is het er druk (in juni beoordeeld). Verder is het een zeer rustig dorpje met voor-namelijk privewoningen en appartementen. Er zijn nauwelijks winkels en slechts een paar terrasjes. Indien je over een auto beschikt, ben je echter in 5 minuten in Playa d'Aro waar 's avonds van alles te doen is, inclusief veel winkels. Wel zijn er een paar goede restaurants. Deze bestemming is een aanrader voor mensen die een rustig plekje aan de Costa Brava zoeken. Als uitvalsbasis voor het verkennen van de streek alsmede een bezoek aan Barcelona, is deze plaats zeer geschikt.

Gereisd met familie in juni 2007

• 9John de Maat23-12-2006

Al 16 jaar gaan we samen of met onze kinderen naar dit rustiek plekje.Het ideale is dat je voor je rust in het dorp zelf of gezellige drukte het vlakbij liggende dorp playa dáro terecht kan.Het strand is werkelijk prachtig voor jong en oud en er zijn adembenemende wandelingen te maken in de paden gemaakt in de bergen/rotsen rondom de baai

Gereisd met familie in oktober 2006

• 8Armand04-08-2006

's-Agaro is een kleinschalige toeristenplaats, gelegen aan een prachtige baai waar de hoogbouw niet allesoverheersend is en de kustlijn verpest. Qua cultuur, uitgaan en goede restaurants is er weinig te beleven, maar in de directe omgeving is dat wel volop aanwezig. De baaien en strandjes in de buurt zijn erg fraai en pittoresk, je kunt geweldige wandelingen maken. Veel Spanjaarden hebben hier een 2e woning of appartement, wat buiten de seizoenen tot een aangenaam rustige omgeving leidt. Wat je absoluut nodig hebt is een auto om toertochten te ondernemen en een (onvermijdelijk!) bezoek aan Barcelona te brengen.

Gereisd in augustus 2006

• 8Gerrit06-05-2006

Ik heb gelogeerd bij een vriend van me in 's Agaró. Heb een fantastische vakantie daar gehad

Gereisd in mei 2006

• 8Cees14-03-2005

Klein stadje in de buurt van Play d'aro. Niet zoveel te beleven, maar gelegen aan een schitterende baai.

Vooral intressant omdat er een wandelweg vertrekt, met galarijen en deels uitgehakt in de rotsen, tot Playa d'aro.Een van de mooiste dingen aan de Costa Brava!!

Gereisd in maart 2005