vakanties Vic

Reviews over Vic

• 8Wilfred09-08-2012

Alleraardigst Catelaans stadje

Een aardig stadje op ongeveer een uur landinwaarts rijden van de costa brava. Een centrum met leuke fleurige winkeltjes. Trekpleister is het grote plein, als het echter markt is zie je hier niet alles van.

juli 2012

• 9Wim21-10-2011

Mooie en historische stad

Vic is een mooi stadje. Op het marktplein "Plaza Major" staan nog veel barokken gebouwen die goed onderhouden zijn. Er zijn bij het plein ook volop terrasjes waar het goed toeven. In het oude gedeelte van Vic zijn veel smalle straatjes met volop winkeltjes. Vic staat ook bekend om zijn vele slagerswinkeltjes, de "Pata Negra" is hier overal te koop. De omgeving van Vic is groen en heuvelachtig, een prachtige natuur

Gereisd met partner in september 2011

• 8Tanja11-09-2007

wij zijn 2 keer in Vic geweest op weg naar de Parador Vic-Sau. Vic is een schattig stadje, heeft een mooie Plaza Mayor. Leuke kleine straatjes. Op zaterdag was er markt, en was het druk en gezellig. We zagen (in september) nauwelijks andere toeristen, terwijl het beslist de moeite waard is. Omgeving is prachtig, groene bergen op zo'n kwartier rijden. (El Collsacabra)

Gereisd in september 2007