7.2GoedScore uit 104 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over H Top Pineda Palace

Welkom bij ons hotel gelegen in het bruisende Pineda de Mar, direct aan het zandstrand. Geniet van de verfrissende zwembaden en ontspan op het panoramische dakterras. Met een scala aan faciliteiten en een vriendelijk meertalig personeel, staat ons hotel garant voor een onvergetelijk verblijf voor strandliefhebbers en gezinnen.

H Top Pineda Palace

De Ligging

Ons hotel ligt in Pineda de Mar, direct aan het zandstrand en op slechts 5 minuten lopen van het stadscentrum. De luchthaven van Barcelona ligt op ongeveer 68 km afstand, terwijl de luchthaven van Girona op 32 km afstand ligt. Voor vervoer van en naar de luchthavens zijn er transferdiensten beschikbaar. Het strand is slechts 2 minuten lopen van het hotel en in de directe omgeving zijn diverse restaurants, bars en winkels te vinden.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 194 kamers verdeeld over 8 verdiepingen, met voorzieningen zoals airconditioning, balkons en gratis Wi-Fi. Ontspan bij het zoetwaterzwembad op het dakterras of geniet van de fitnessruimte en sauna. Het buffetrestaurant biedt diverse culinaire opties, waaronder all-inclusive arrangementen. Rolstoelvriendelijke faciliteiten en een tourdesk voor excursies zijn beschikbaar. Daarnaast zijn er kinderfaciliteiten zoals een miniclub en minidisco voor de jongere gasten.

Eten en drinken

In ons hotel kunt u genieten van maaltijden in het buffetrestaurant met internationale en mediterrane keuken, inclusief live cooking. Er zijn ook 2 bars, waaronder een zwembadbar, waar u kunt genieten van een breed assortiment alcoholische en alcoholvrije dranken. All-inclusive gasten kunnen genieten van buffetmaaltijden, snacks en geselecteerde dranken gedurende de dag.

Goed om te weten

Ons hotel accepteert creditcards zoals American Express, Visa en MasterCard. Voor praktische informatie kunt u bij de receptie terecht, die 24 uur per dag geopend is. Er is een bagagedepot beschikbaar en rolstoelvriendelijke kamers met aangepaste badkamers kunnen geboekt worden. Check-out tijd is doorgaans rond de middag, maar informeer bij de receptie voor specifieke tijden.

• Airconditioning

[email protected]

9 Paseo Marítimo, S/N, E-08397

Website

H Top Pineda Palace

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.