7.7GoedScore uit 70 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances

Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances

Welkom bij ons hotel in Benidorm! Geniet van de schitterende wijk Rincon de Loix en ontspan in onze prachtige zwembaden, zowel binnen als buiten. Onze locatie nabij Playa de Levante maakt het de perfecte plek voor strandliefhebbers. Kom tot rust op het zonneterras of geniet van de vele sport- en entertainmentmogelijkheden die wij bieden. Ontdek de culinaire hoogstandjes in onze eetzaal, koffiehuis en bar. Met onze uitgebreide faciliteiten en services zorgen wij voor een onvergetelijk verblijf voor al onze gasten.

De Ligging

Ons hotel ligt in Benidorm, in de wijk Rincon de Loix, op slechts 10 meter van een halte van het openbaar vervoer. De luchthaven ligt op ongeveer 50 km afstand, en met de auto duurt het ongeveer 45 minuten om het hotel te bereiken. Het strand van Playa de Levante bevindt zich op ca. 750 m afstand. Het stadscentrum is ook vlakbij, op ongeveer 500 m afstand. Gasten kunnen gemakkelijk naar het strand en het stadscentrum wandelen of gebruikmaken van het openbaar vervoer.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel beschikt over 299 kamers, 8 junior suites en 290 tweepersoonskamers verdeeld over 10 verdiepingen. De kamers zijn voorzien van airconditioning, balkon, kluis, minibar en Wi-Fi. Gasten kunnen genieten van het zwemcomplex met binnen- en buitenzwembaden, een pierenbadje en een zonneterras. Daarnaast zijn er diverse sport- en entertainmentmogelijkheden, waaronder een fitnessstudio, spa, sauna en diverse indooractiviteiten. Onze culinaire faciliteiten omvatten een eetzaal, koffiehuis en bar, waar gasten kunnen genieten van een uitgebreid buffet en diverse dranken.

Eten en drinken

In ons hotel kunnen gasten genieten van maaltijden in de eetzaal, koffiehuis en bar. We bieden verschillende verzorgingstypes aan, waaronder overnachting incl. ontbijt, halfpension, volpension en all-inclusive. Gasten kunnen genieten van dieetgerechten, glutenvrije maaltijden en vegetarische gerechten op aanvraag. Speciale menu's, picknick en snacks zijn ook beschikbaar. Onze all-inclusive optie omvat een assortiment alcoholische en alcoholvrije dranken.

Goed om te weten

Onze gasten kunnen betalen met Visa en MasterCard. De in- en uitchecktijden zijn 24 uur per dag beschikbaar. Daarnaast bieden we diverse services aan, waaronder een bagagedepot, kluis, wisselkantoor, tourdesk, roomservice, wasservice en fietsverhuur. Voor rolstoelgebruikers zijn er faciliteiten beschikbaar en we hebben ook rolstoelvriendelijke kamers met barrièrevrije badkamer. Gasten kunnen parkeren in de garage of op de parkeerplaats.

• Airconditioning

[email protected]

2 C/ Oslo 2, E-3503

Website

Hotel Benidorm East by Pierre & Vacances

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.