9FenomenaalScore uit 28 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over ME Ibiza

Dompel je onder in de luxe van ME Ibiza, een paradijselijk toevluchtsoord omgeven door adembenemende natuur en direct aan het schitterende zandstrand. Met zijn verfrissende zwembaden op het dak en een strandbaai binnen handbereik, biedt dit hotel de ultieme ontspanningservaring. De moderne faciliteiten en hoogwaardige service maken je verblijf onvergetelijk.

ME Ibiza

De Ligging

ME Ibiza geniet van een bevoorrechte locatie, direct aan een prachtige zandbaai en omgeven door de geurige pijnbomen typisch voor het eiland. Met het strand op slechts 100 meter afstand en de levendige Punta Arabi Hippie Market op 500 meter, ligt avontuur altijd binnen handbereik. Het centrum van Santa Eulalia, met zijn bruisende sfeer en uitgebreide winkelmogelijkheden, bevindt zich op slechts 2 km afstand. Voor degenen die het eiland willen verkennen, zijn er talrijke restaurants, bars en haltes van het openbaar vervoer in de directe omgeving. De luchthaven van Ibiza ligt op ongeveer 26 km afstand, wat het hotel gemakkelijk bereikbaar maakt voor reizigers.

Het hotel en de faciliteiten

ME Ibiza is een waar paradijs voor vakantiegangers op zoek naar luxe en ontspanning. Met twee zwembaden, waaronder een spectaculair zwembad op het dakterras, vind je altijd een perfect plekje om te genieten van de zon en het verfrissende water. Het hotel beschikt over 200 kamers en biedt faciliteiten zoals WiFi, een was-/strijkservice en een verzorgd buitengedeelte met ligweide en zonneterras. Voor de actieve vakantieganger is er een fitnessruimte en het hotel biedt ook een Thai Room Spa voor wie op zoek is naar ultieme ontspanning. De unieke ligging bij Cala Martina en de hoogwaardige voorzieningen maken ME Ibiza tot een exclusieve bestemming.

Eten en drinken

Bij ME Ibiza zullen vakantiegangers culinair worden verwend met een keuze uit drie restaurants. Of je nu kiest voor het 'Bianco Mare Restaurant', het 'Radio Rooftop Me Ibiza' met zijn terras of het pool restaurant 'Origens', je wordt getrakteerd op heerlijke gerechten in een onvergetelijke setting. Daarnaast beschikt het hotel over twee bars, waaronder een loungebar en een bar op het dak, perfect voor een verfrissende cocktail of een gezellige avond uit. Met beschikbare opties als ontbijt in buffetvorm, is er voor ieder wat wils.

Goed om te weten

Bij ME Ibiza is de receptie 24 uur per dag geopend en is er parkeergelegenheid beschikbaar. Het hotel is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en biedt diverse toegankelijke voorzieningen. Voor de betaling van diensten worden de gangbare creditcards zoals American Express, Visa, Diners Club en MasterCard geaccepteerd. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

Faciliteiten

Adresgegevens

153 Urb. S'Argamassa s/n, E-07840

Website

ME Ibiza

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.