Hotel HL Paradise Island

SpanjeLanzarotePlaya Blanca

7.6GoedScore uit 302 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie programma
  • Zwembad
  • Waterpark
Meer hotel info

HL Paradise Island Lanzarote is geschikt voor vakantiegangers met kinderen. Het professionele animatieteam weet precies hoe ze de kinderen moet vermaken en de aanwezigheid van een waterpark, sportveld en minidisco maken het helemaal af. Bezoek het strand op 2 kilometer afstand of wandel de vulkaan op in Park Timanfaya voor een prachtig uitzicht.

Bekijk de beschikbaarheid

302 Reviews over HL Paradise Island

• 10Tim05-08-2022

Prima vakantie

Wij hebben dit hotel speciaal gekozen vanwege het waterpark. Voor de hoge glijbanen moet je min 1,20 zijn wat onze kids gelukkig waren. Eten prima typisch all inclusive. Personeel behulpzaam en kamer (wij hadden 2 slaapkamers) prima voor nos gezin.

Comercial, Eigenaar, 10-08-2022

Beste Tim,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons.

Wij zijn blij te lezen dat jullie een prima vakantie hebben gehad. Ook voor de kleine kinderen hebben we glijbanen in het splash park.

Hopelijk mogen we jullie nogmaals verwelkomen in de toekomst.

• 9Thomas26-07-2022

Prettig verblijf

Paradise is een goed familie hotel. We zitten hier nu een week en bevalt prima. Animatie niet echt iets voor ons. Het personeel over het algemeen aardig. Eten behoorlijk. Dank aan iedereen

• 8Zwembad

Comercial, Eigenaar, 01-08-2022

Beste Thomas,

Hartelijk dank voor je positieve review over ons hotel.

Jammer te lezen dat de animatie niet voor jullie is, maar wij zijn blij dat je ons goed beoordeeld over de faciliteiten en het personeel.

Bedankt voor je review en voor ons te hebben gekozen voor jullie zomer vakantie.

Wij hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen in 1 van onze hotels.

• 9Ríane26-07-2022

Top!!

Heerlijk verblijf gehad. Waterpark top voor de kids, eten prima.

Comercial, Eigenaar, 02-08-2022

Beste Ríane,

Fijn te lezen dat je een goed verblijf hebt gehad bij ons!

Het water park is zeker een extra voor het hotel en gegarandeerd fun voor de kids!

Hopelijk mogen we jullie nog eens verwelkomen!

• 10Daisy18-07-2022

Geweldig!

Fijn hotel! Fijne omgeving, waar ze leuke winkeltjes hebben. Heel mooi waterpark en de animatie is top hier! Erg schoon hotel en de receptie is heel behulpzaam. Het buffet is erg lekker en er zijn veel dingen waaruit je kan kiezen. De kamers zijn groot en erg fijn! Zou hier zeker nog een keer heen gaan en het andere mensen ook zeker aanraden

Comercial, Eigenaar, 19-07-2022

Beste Daisy,,

Hartelijk dank voor je review over je verblijf bij ons in Paradise Island.

Dank je wel over je goede comentaren aangaande de omgeving, het water park, de animatie, het eten en de receptie.

Wij hopen jullie zeker nogmaals te verwelkomen!

• 5Diana de Wit04-05-2022

Mijn zoontje 6jr vond het geweldig maar....

Het is een fantastisch waterpark/hotel voor de kinderen maar daar houd het dan ook bij op. Het Park heeft echt dringend onderhoud nodig ziet er verouderd uit vooral het Dino/waterpark ziet er niet fraai uit zoals roest ( zo zonde ) Eten was vaak hetzelfde, koud ,vage smaak ! Zijn regelmatig ( zoals andere gasten ) uit eten geweest ! Het restaurant personeel zowel koks als bediening waren onderbezet ! Animatie avondprogramma was belabberd. Kamers echt niet goed schoongemaakt en de bedden zijn hard met vele veringen in het bed. Er zijn vele regels in het park zoals geen zonnebedden reserveren, niet eten aan het zwembad ,geen kinderwagens in het restaurant maar werkelijk niemand houd zich daaraan en niemand van het hotel die er dan ook wat van zegt. Door de harde wind lag alle rommel zoals lege borden , bekers , vuilnis van het zwembad etc door het hele park heen ! Ook slecht van de bezoekers ruim het op ! Gewoon echt zonde van het park !

• 4Kamers
    • 4Eten
    • 4Zwembad

Beste Diana,

Hartelijke dank voor je review.

Wij vinden het fijn te lezen dat je ons fantastisch beoordeeld voor kinderen, daar wij een familie hotel zijn is dit erg belangrijk.

Het dino park is afgelopen jaar volledig gerenoveerd en geschilderd (behalve de grote glijbanen) dus dit is niet verouderd.

Wat betreft het eten, wij vinden het jammer te horen dat dit niet goed bevallen is, wij zullen dit intern bespreken en waar nodig aanpassen.

Voor de bedden hebben wij ook matras toppers deze kunnen bij de receptie worden aangevraagd.

Hopelijk kunnen we je wellicht in 1 van onze andere hotels verwelkomen in de toekomst.

• 4Thienpont Yvette22-04-2022

Voor ons NOOIT MEER

Zijn net terug van een vakantie in Paradise Island Playa Blanca Lanzarote.Alhoewel er aan de receptie een bord hing met Zooverbeoordeling van 8.8 was het buitengewoon slecht.Vanwaar dus deze beoordeling.Er zat een kakkerlak in het glas op de kamer, gelukkig op tijd gezien en niet van gedronken.Badkamer zeer vies en op de 14 dagen verblijf nauwelijks gekuist.Restaurant heel smerig.Kinderen, meestal van Engelse ouders, gingen zelf alles van buffet halen en morsten soms hun volledige bord op de grond. Aan- gezien er niet direct opgekuist werd, werd alles opengetrapt met alle gevolgen van dien, plakkerige, glibberige bedoening.Bij de ijscrème was het water om de schepper in te stellen ronduit smerig, werd niet ververst.Ook de ijscème was vies, kinderen met schepper van ene pot in andere, chocopot smerig, wist niet hoe men lepel nog kon vastnemen. Was volledig besmeurd. Bediening was vriendelijk, maar onderbemand. Voor ons een 2 sterren.

• 2Kamers
    • 5Eten
    • 7Zwembad

Beste Yvette,

Hartelijk dank voor de review over je verblijf bij ons in HL Paradise Island.

Helaas heb je geen leuke vakantie bij ons gehad.

Wellicht is ons hotel HL Suitehotel Playa del Inglés een goed alternatief, dit is een hotel voor adults only :-)

• 6Thienpont Franky11-04-2022

Nooit meer

Smerig, je voeten plakken aan de grond, Kamer stinkt naar de riool, bedden zeer slecht, ben rugpatient maar moet noodgedwongen op zetel slapen, deze is van hardschuim echter met kunstleer overtrokken en ben nat van het zweet, dien bad handdoek onder me te plaatsen. Geen all inn te noemen, voor iets van smaak ga je bijbetalen, geen wifi n huisjes geen bruisend water in restaurant. Wil je een ijsje dan ga je betalen, de lokale zgn dranken eng vrten zich te pletter en hun kinderen zitten overal in en aan, wat leidt tot een vuile boel met her en der etensresten, vuile borden ja zelfs vers uit hun vaatwasser. 4 sterren volgens Zoover. Volgens ons allen 2 sterren met 2 zeester en erbij. Voor ons nooit meer. Positief: het park op zich is een paradijs voor kinderen, het eten behoorlijk, en personeel vriendelijk maar onder bemand en men laat er gewoon een vuile boel van maken door de vele kinderen met hun onverantwoorde ( vooral Engelse) ouders

• 6Kamers
    • 8Eten
    • 9Zwembad

Beste Franky,

Hartelijk voor je review over het verblijf in HL Paradise Island.

Wij vinden het jammer te lezen dat je niet van je verblijf hebt genoten. Onze nieuwe matrassen kunnen hard gevonden worden maar als dit met ons was gecommuniceerd hadden wij een matrastopper erop kunnen leggen.

Wat betreft bruisend water en ijsjes, deze zijn inbegrepen in all inclusive. Merkdrank + merk ijsjes echter niet dit is ook aangegeven op de informatie pagina van het hotel.

Goed te lezen dat het waterpark en ons personeel goed beoordeeld wordt.

• 7Jan te Winkel06-03-2022

Met twee gezinnen en aanhang in 7 app.

Slaapkamer prima. Wel rioolgeur op de badkamer. Animatie matig en veel te koud ‘s avonds in de halve buitenlucht. Weinig sfeer, en misschien had dit iets met Corona te maken, want er is wèl een theater vlgs ons. Free Wifi in zeer beperkte ruimte, en functioneert zeer matig. Dit hotel is geschikt voor gezinnen met kinderen (veel glijbanen). Eten is op zich goed, maar weinig goede vis. Wèl variatie in vlees, was goed. Te veel eten was lauw en niet heet ( vaker het geval bij all-inclusive). Ontbijt prima in orde! Had het idee dat ook hier sprake was van personeelstekort, want rond de etensbakken was het nogalbeens een zootje (kinderen die dat zelf mogen opscheppen vd ouders). Hotel Floreste op Lanzarote was voor ons meer geschikt (3 jr. geleden)

• 8Kamers
    • 7Eten
    • 6Zwembad

Beste Jan,

Hartelijk voor je review over je verblijf bij ons.

Wij zijn blij te lezen dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Voor families met jonge kinderen zijn we inderdaad goed geschikt i.v.m. het waterpark.

Wij hebben inderdaad een indoor theater waar normaal de animatie plaats vindt, maar door de Corona maatregelen (nu niet meer van toepassing) vond dit inderdaad buiten plaats.

Hopelijk mogen we jullie nogmaal verwelkomen.

• 8Arda v d Ende04-03-2022

Fantastische vakantie met de hele familie gehad. Leuke appartementen Heerlijk eten heel gevarieerd en echt van alles wat, veel verschillende soorten vlees, vis, verse pizza's pasta's volop groente, hamburgers, toetjes, ijs, echt teveel om op te noemen, het is ongelooflijk dat mensen hierover kunnen zeuren, er was de hele dag van alles te krijgen, jammer voor de tieners dat de disco dicht was, maar niet echt gemist. Enige minpuntje er staat verboden bedjes te reserveren bij het zwembad maar s'ochtends om 8 uur liggen de handdoeken al op de bedjes, en is er verder de eerste uren niemand bij te bekennen, vindt dat het hotel hier beter op moet letten, door die handdoeken weg te leggen, maar verder echte aanrader dit hotel.

• 8Kamers
    • 9Zwembad

Beste Arla.,

Hartelijk dank voor je goede review over je verblijf bij ons!

Wij zijn blij te lezen dat de hele familie een fantastische vakantie heeft gehad!

Wat betreft de handdoeken, dit klopt inderdaad, in het geval er geen bedje gevonden kan worden kan onze lifeguard altijd bedjes vrij maken.

Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst weer verwelkomen!

• 8J.m05-09-2021

Een heerlijke vakantie gehad

Wij hebben een leuke tijd gehad Eten was goed,een leuk aquapark en de kamer was voor ons goed. De mensen die er werken doen echt hun best om je te helpen en het was ook wel fijn dat je met je korte broek de eetzaal in kon met 35 graden. Dingen die eventueel voor sommige mensen onprettig ervaren kunnen worden zijn de afstand naar centrum met de taxi nog geen 4 euro. Handdoekje leggen bij het zwembad (tip: gewoon ook in de Avond en nacht laten liggen dat doet bijna iedereen) Tijdens onze vakantie waren de gasten 80% brits animatie vonden wij niet best En je biertje tappen in een kartonnen bekertje was een beetje jammer(bij de supermarkt plastic bekers kopen dan smaakt tie beter of in de lobby een glas pakken) voor ons zou het absoluut geen straf zijn om terug te komen in dit hotel

• 8Eten
    • 9Kamers
    • 8Zwembad

Beste J.M.,

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over jullie verblijf bij ons in HL Paradise Island.

Wij zijn blij te lezen dat je hebben genoten van het waterpark en de kamer.

Wij beschikken ook over een gratis bus die je naar het strand brengt en op 5 minuten lopen naar het centrum en de haven mocht een taxi geen optie zijn.

Wat betreft de plastic bekertjes, deze hebben we inmiddels aangevuld met plastic herbruik glazen.

Nogmaals hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen en wij hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen in HL Paradise Island.

Met hartelijke groeten,

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskNiet beschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (3)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubNiet beschikbaar
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • CasinoNiet beschikbaar
  • SpelletjeskamerNiet beschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (2)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (3)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenNiet beschikbaar
  • Beach volleybalNiet beschikbaar
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)