Hotel THe Volcán Lanzarote

SpanjeLanzarotePlaya Blanca

8.1FantastischScore uit 44 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer hotel info

Bekijk de beschikbaarheid

44 Reviews over THe Volcán Lanzarote

• 9ed02-10-2016

Hotel met veel ruimte rond de zwembaden

De gemiddelde leeftijd was vrij hoog en het aantal kinderen dus heel klein. Heerlijk als je eens rustig wilt lezen en niet constant kindergeschreeuw om je heen wilt. In de vakantieperiodes kan dat overigens anders zijn an dan heb je nog de keuze voor de Volcan Club. In de Club is het Adults only en heb je nog een aantal privileges

• 7Eten
    • 10Zwembad
  • 6Rosalie29-12-2015

4 sterren hotel absoluut geen 5 sterren waardig

Wij komen vaak in mooie 5 sterren hotels, maar de Volcan is een goed 4 sterren hotel, maar absoluut geen 5 sterren waard. Er is geen wifi op de kamer. Dit kan echt niet meer in 2015. De kamer met zeezicht was ok. Geen enkele extra service zoals 's avonds extra roomservice. Het ontbijt was ok. Geen animatie. Het avondeten zeer eenvoudig en sober. Voor zo'n groot hotel maar een kok die een soort vis of vlees ter plaatse klaarmaakte. Kwaliteit en variëteit van het eten onder de maat. Geen diverse restaurants zoals in de informatie genoemd om te eten in het hotel. Wel in de directe nabijheid bij het gezellige haventje Marina Rubicon. Playa Blanca is verreweg het mooiste plaats van Lanzarote! Volgende keer toch maar weer naar hotel Yaiza, al is dat ook geen top 5 sterren hotel.......

• 4Eten
    • 6Zwembad
  • 4Jos en Daisy10-07-2014

Dit niet meer

Dit hotel is zijn sterren echt niet waard, we logeren in de club Volcan en betaalde een fikse meerprijs. De club is goed, het gedeelte is afgesloten van de rest van het hotel. we krijgen het ontbijt is de club geserveerd en dit is goed. Het avond eten is in het gewone gedeelte van het hotel te nuttigen. Dit is voor een 5 sterren hotel ondermaats: elke dag het zelfde, geen afwisseling. animatie in het hotel is er niet. Het wordt wel aangekondigd, alleen er is niets in de Jameos Fun Club. In de aanprijzing van het hotel staan "eten in verschillende restaurants mogelijk, er is maar 1 open echt geen aanrader. Na gesprek met het management: we zijn van de problemen op de hoogte. Maar ik kan u alleen aanraden dit op tripadvisor te melden, dan wordt er in de toekomst misschien rekening mee gehouden. een fles wijn als compensatie was het resultaat???? Vorig jaar in 4 sterren in de geburen geweest en was top. Dit hotel is amper 3 sterren waard.

• 4Eten
    • 8Kamers
  • 9Marc15-02-2014

Zeer aangenaam hotel

Het hotel is groot waardoor het de eerste dagen wat zoeken is om alles te vinden. Origineel qua opzet en architectuur: de kapel waar je doorheen moet op weg naar de receptie; de vulkaan waarin de receptie zich bevindt is ook bepaald origineel. Wij verbleven in het Clubgedeelte (18+) en vonden dit zijn meerprijs waard. Heel mooie kamer met uitzicht op zee, balkon, ... Wij verbleven in K+O. Het ontbijt wordt in een apart restaurant geserveerd. Hier kan je ook terecht voor afternoontea (16-18u) en free aperobar (18-21u). Enige opmerking: deze ruimte heeft geen uitzicht waardoor bv buiten ontbijten niet mogelijk is. Voor onsgeen probleem (verblijf in wintermaand) maar bij echt schitterend weer moet het toch aangenamer zijn bv ook de apero buiten te kunnen nuttigen. Hebben geen dinner genomen in hotel. Er zijn wel heel goede restaurants op wandelafstand van hotel in Rubiconharbour (in sommigen kan je rekening op kamer laten zetten). Goed gerund hotel op mooiste plaats Plata Blanca

• 8Eten
  • 7Kim01-05-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Net terug van een weekje in dit hotel. enorm teleurgesteld. Voor een 5*Lux mag je toch iets meer verwachten. Ik heb de hele tijd het gevoel gehad dat de crisis hier heel hard heeft toegeslagen en dat er op alles bespaard moest worden. De kamers waren netjes en ruim, we hadden prachtig zicht, maar toch enkele tekortkomingen: de minibar is gevuld met slechts 2 flesjes water, die niet vervangen zijn in de loop van de week. Waterkoker op de kamer was stuk, geen badjassen op de kamer (kamer naast ons wel, dus wsl gewoon niet genoeg badjassen voor alle kamers). Nog een minpuntje waren de keiharde matrassen. Er was in het hele hotel geen enkele echt gezellige bar: 1 bar in de lobby waar het stikt van de zakenmensen die hun mails checken, 1 bar beneden die opengaat wanneer de andere sluit, terwijl ze eigenlijk allebei open zouden moeten zijn tot middernacht. Na middernacht geen enkele mogelijkheid om nog iets te consumeren (room service stopt ook om 12u). Zwembaden ijskoud. Eten middelmatig.

• 6Eten
  • 6Ordeman21-08-2010

Royal Service is niet zo koninklijk...

We hebben dit hotel enkele malen eerder bezocht. Nu kozen we Royal Service. Ter plaatse is ons gebleken dat er eigenlijk geen enkel verschil is tussen de Royal Service en het "gewone" hotel, en dat je dus honderden euro's per persoon meer betaalt voor niets meer behalve een extra toegangspoortje waar je met je sleutel door moet. De Royal Service wordt bevolkt door duizenden mieren in de suites. De vermelde butlerservice bestaat niet. De aparte receptie is onbemand. Ontbijt is soberder dan in gewone hotelgedeelte. Zwembad is klein en ondiep en onverwarmd. Het is er druk door kinderen die de buitenjacuzzi als kinderbadje bezet houden. Eten is matig. Gratis internet werkt niet binnen, alleen buiten in de zon. Bij vertrek zelf koffers (200 meter) naar de taxi slepen, geen personeel beschikbaar zeggen ze. Deze Royal Service biedt geen meerwaarde maar is wel veel duurder.

• 5Eten
  • 9john en dany03-12-2009

Fantastisch hotel

We zijn er voor een weekje geweest in november en we hebben een schitterende vakantie beleefd. Het hotel is echt mooi en ruim en oogt heel modern +afgewerkt met smaakvolle materialen .We konder altijd buiten eten (ontbijt, middag, avond) en het eten was super lekker met aandacht voor de canarische specialiteiten. Zeer groot (zout) zwembad. Aangename pianobar 's avonds. Debiele animatie (bingo, mister pool etc...) maar ja dit is bijna overal zo. de gewone all in voldoet prima. We zijn goede hotels gewoon en begrijpen de kritiek van sommige zeurkousen hier echt niet.

• 9Eten
  • 9versavel15-11-2009

heel goed hotel

mooi, verzorgd hotel. het centrum van playa blanca is misschien wat ver, maar zeker haalbaar. vlak bij de mooie rustige promenade voor veel wandelplezier en in de directe omgeving bars en winkeltjes. Openbaar vervoer vlak voor hotel (om de 30 min bus naar centrum), prijs van taxi's vallen ook mee. Eten was lekker, all-in is misschien beperkt maar voldoende. Wij hebben de privilege service geboekt en dat is zeker de moeite, dan kan je alles kiezen van de kaart (alle coctails, cola in flesjes, lekkere wijn,...) en eet je rustig in het à la carte restaurant als je dat wil. Indien je dit boekt krijg je een zwart bandje. Informeer voldoende in het reisbureau over deze service want bij ons en andere gasten was er onduidelijkheid.

• 8Eten
  • 8R13-11-2009

prima hotel, geen 5 sterren.

wij waren hier in het laagseizoen (mid november 2009) en maakten gebruik van het Royal Service arrangement. Dit was de toeslag absoluut niet waard, de eigen receptie was gesloten, pool bar en bediening bij het "eigen" (zeer kleine) zwembad slechts beperkt open en van de in de brochures aangeprezen bijzondere service, was derhalve weinig te merken, sterker nog wij moesten verder voor een drankje lopen dan iedereen anders in het hotel. Het ontbijt was wel beter, met verse jus en goede koffie in plaats van de gebruikelijke kannen bocht. Hotel zelf is prachtig. direct aan leuke jachthaven met daaromheen verschillende leuke en gedifferentieerde restaurants. Het zal zeker met onze vakantieperiode te maken hebben gehad, maar het hotel is erg rustig en er is geen hinderlijke animatie overdag, te luide muziek en lawaaiige medebewoners.

• 7Kamers
  • 5boemba boemboela01-09-2009

ok maar

properheid keuken niet al te best. ver van alles afgelegen. de omgeving is mooi maar op 2 dagen heb je het gezien. een proper strand is ver weg ?geen bus van het hotel wel lijnbus. ok als je niet veel gewoon bent. personeel is vriendelijk.dit maakt veel goed. sport slecht onderhouden. ik blijf er weg na schimmel op hot dogbroodje. warm harde wind op een bepaald moment vlogen de zware ligstoelen zelfs weg op de duur vervelend.

• 6Eten

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (4)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)