Hotel Secrets Lanzarote

SpanjeLanzarotePuerto Calero

7.9GoedScore uit 42 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

43 Reviews over Secrets Lanzarote

• 6Sanne25-07-2019

Tevreden !

Hotel is prachtig, personeel wat minder. Zwembad mooi, alleen je hebt bijna nooit een bedje of je moet super vroeg op staan om die te gaan claimen.. eten ging wel. Je hebt er ook nog een super Argentijns restaurantje zitten. Als je naar dit hotel gaat moet je zeker naar dat restaurant is ongeveer 10/15 minuutjes lopen. Voor de rest heb je veel te doen, in het hotel zelf maar ook zeker buiten het hotel, je kan naar andere stadjes met een taxi (helemaal niet prijzig). Dit hotel is ideaal als je zonder kinderen reist. Ik heb erg genoten van mn tijd hier.

• 5Eten
    • 6Zwembad
  • 10EXCELENTE31-03-2019

Excelente resort

Hotel muy bien ubicado para el descansó, habitaciones con vistas preciosas al mar, restaurante y bares de buena calidad y variedad. Calidad precio buena, Spa totalmente recomendable. Volveremos seguro

• 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Zwembad
  • 8Sascha07-07-2018

Heerlijk relax hotel, dichtbij een leuk haventje. Rust, gezelligheid en centraal gelegen.

• 7Eten
    • 10Kamers
  • 1Mirna Bruins21-10-2017

Niet doen!!!

Verschrikkelijk slecht!

• Lang wachten om in te checken
    • Maar 1 te kleine sauna
    • Te druk in alle baden
    • Sfeer van een zwembad
    • Waardeloze ervaring bij de duo facial. 1 dame op 2 personen, aanraking echt meer dan slecht!
    • onvriendelijk personeel

In vergelijking met andere sauna’s een echte teleurstelling!

• 1Eten
    • 1Kamers
    • 1Zwembad
  • 8Vroni Wiggers21-10-2017

Zeer de moeite waard!

Het hotel (Hesperia Lanzarote) was prima, vriendelijk personeel, goede kamer, ruim balkon, diverse grote zwembaden, uitgebreid ontbijt en verschillende mogelijkheden om te eten met o.a. een grandioos toetjesbuffet; leuke verrassing van Submarine Safaris voor mijn verjaardag; niet overdreven toeristisch; leuke eethuisjes op goede loopafstand van het hotel; Puerto Del Carmen goed bereikbaar met waterbus en vervolgens Arrecife met openbaar vervoer goedkoop en snel te bereiken. Leuke excursies gemaakt en veel van dit prachtige eiland gezien. Ook de stranden zagen er goed uit.

• 9Tanya27-05-2017

Het was geweldige vacantie

De plaats, het eten en de kamer waren prima. Rustig gelegen accomodatie, weg van alle drukke winkels en cafe. We hebben genoten en dromen een een terug te keren. Echt een aanrader.

• 9Kamers
  • 8van daele - muylle20-12-2016

leuke reis

mooi hotelcomplex met héél vriendelijk personeel

de beloofde themarestaurants waren niet open...

• 7Eten
    • 7Kamers
  • 7Maarten04-11-2016

Gemiddeld hotel met de nodige verbeterpunten

Om positief te beginnen, de keuken is uitstekend, lekkere gerechten van goede kwaliteit. Het personeel is in het algemeen behulpzaam en vriendelijk en ook voldoende aanwezig. Het hotel ligt schitterend.

De verbeterpunten: - Er hangt continu een rioollucht in het blok waar wij zaten die altijd in wisselende sterktes aanwezig is - Er word niets gedaan aan het handdoekje leggen - De tuin, die prachtig ligt is erg rommelig en er word slecht opgeruimd, papiertjes en rommel liggen er vaak dagen ook in de drukke looplijnen - De verlichting in het hele complex en buiten is slecht, meerdere lampen zijn kapot of schijnen minimaal, erg gevaarlijk - Het gebouw zelf word minimaal onderhouden, ook hier ligt veel rommel en is er achterstallig onderhoud. - De all-in stop echt exact om 12.00 op de laatste dag, andere hotels waar waar wij waren zijn meestal coulant als je later vertrekt, maar hier dus niet. Je mag voor €15,- bijboeken zonder drank. Na een klacht werd onze all-in verlengt tot 16.00 - Ze proberen de luxe van 5 sterren uit te stralen bijv. door 's avonds bonbons uit te delen, echter als je dat maar 3x doet tijdens 2 weken heeft dit geen zin - Wifi is abominabel slecht voor een 5* hotel

Het is dus zeker geen 5* hotel, er is veel potentie maar er zijn nog de nodige verbeterpunten om hier tot te komen.

• 9Eten
    • 7Kamers
  • 5christophe GLAS12-01-2015

absoluut geen 5sterren; eerder 3

We gaan al 20 jaar 3 maal per jaar op reis naar 4 of 5sterrenhotels : dit hotel is zonder meer het slechtste waar we ooit geweest zijn: te weinig personeel aan receptie en bars; te weinig onderhoudspersoneel; slechte buffetten met minderwaardige producten; verouderde kamers; ' dove ' manager ... investeer aub geen euro in dit hotel; alles (zelfs een appartement huren) is beter ! na 2 dagen hebben we onze valiezen genomen en zijn we verhuisd van hotel

• 4Eten
  • 4glas christophe11-01-2015

nooit meer ! absoluut geen 5sterren

totaal geen aanrader; te weinig personeel (waardoor lange wachtrijen aan bar en receptie en kamers niet alle dagen gekuist); eten is slechts 3sterren waard : niet hygiënisch, minderwaardige kwaliteit van voedsel; gaan klagen bij de ' manager ' dewelke ons vertelde dat we de enige klanten met klachten waren terwijl er naast ons nog mensen met klachten stonden, ga niet naar dit hotel: elke euro is weggesmeten geld

• 4Eten

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (6)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (5)

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)