Appartement Relaxia Lanzaplaya

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

8FantastischScore uit 390 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Zwembad
Meer appartement info

Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen is een netjes en verzorgd complex. Hier geniet je van all-inclusive, al moet je voor sommige dingen zoals cocktails wel bijbetalen. ‘s Avonds is er af en toe live-muziek, maar verwacht geen animatie. Zowel het centrum als de stranden en restaurants zijn op enkele minuten lopen van het complex.

Bekijk de beschikbaarheid

395 Reviews over Relaxia Lanzaplaya

• 8Marielle31-07-2022

Heerlijk

Wij hadden een week van te voren geboekt, last minute goed te betalen anders denk ik te duur. Wie niet heel veel wensen heeft kan hier heerlijk verblijven, ruime kamers prima bedden en mooie omgeving. Het appartementen complex ligt vlakbij de boulevard en strand waar het zo prachtig mooi is. Wij waren met z’n 7en (5 kinderen) en wij hadden alleen ontbijt wat perfect is want buiten de deur eten is echt niet duur alles is 30% goedkoper dan in NL. Echt een heerlijke zon zee strand vakantie gehad. Genoeg excursies te doen maar best prijzig voor ons niet te betalen met 7 personen. All inclusieve betwijfel ik of dat het geld waard is wat ik gehoord heb. Excursie naar waterpark (lava) zat bij de prijs inbegrepen bij sunweb wat overigens niet geïnformeerd werd van te voren. Vriendelijk personeel ook staan voor je klaar. Kortom echt de moeite waard voor een 3 sterren appartement.

• 8Kamers
    • 7Eten
    • 8Natuur
  • 8Joke17-09-2021

Prima

Fijn 2 kamer appartement aan het zwembad. Eten in buffetvorm en voor iedereen wel iets. Het zou wat warmer kunnen. Iets te weinig personeel in het restaurant. Ligging ook prima. Strand geen bedden of parasols, dat was jammer. Maar prijs kwaliteit is niets op aan te merken. Leuke week vakantie gehad.

• 8Inrichting
  • 6Yvon15-11-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Leuk aparthotel, enkel jammer dat ze maar 2x per week schone handdoeken brengen, dat houd in dat je 3 soms 4 dagen met dezelfde handdoek moet afdrogen. Zwembaden te koud. Personeel doet gewoon hun werk. Ontbijt perfect, jammer dat je zelf je bestek moet pakken en je tafel moet dekken. Avondeten vaak koud en weinig vlees en soms enkel vis. Veel trappen lopen maar dat stoorde ons niet. Wel praktisch gelegen en dicht bij de boulevard. Het schoonmaken zou 5 x per week zijn, dat blijkt niet zo te zijn. Animatie avonds en de bar is saai .

• 7Leon Dupont10-11-2019

Super

Mooie appartementen complex goed verzorgd

• 7Manon02-09-2019

Geen all inclusieve boeken

All inclusieve zou ik niet voor kiezen. Eten is matig, terwijl wij echt niet moeilijk zijn. Ontbijt is prima. Appartement is ook prima. Bedden aan de harde kant maar de kamer verder prima. Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen. Weinig parkeerplek voor als je een auto hebt gehuurd. Het eiland is wel heerlijk en fijn temperatuurtje.

• 7Zwembad
  • 8wz21-08-2019

Super hotel, heerlijk genieten!!!

Heerlijk en schoon appartement, klein min puntje is dat de airco op de laagste stand veel lawaai maakt, vooral in de nacht is dit erg hinderlijk. Eten is erg goed verzorg, ruime keus en variërende gerechten. Personeel is erg behulpzaam en super vriendelijk. Zwembad is iets wat aan de kleine kant. Avondprogramma is wat eenvoudig maar ze doen hun best om de gasten te vermaken. Dit hotel zouden wij zo weer boeken

• 9Inrichting
    • 7Zwembad
  • 5ericaaatje13-08-2019

Neem geen all inclusief!!!

Ligging perfect vlakbij de gezellige boulevard. Bediening is erg slecht staat er lang te wachten. Helpen anderen mensen eerst terwijl jij langer staat te wachten. 1x 20 min voor 18:00 dat de bar sluit in de rij gaan staan gaan ze eest opruimen en om 18:00 zeggen dat je niks meer krijgt omdat het tijd is. Dus neem geen all inclusief is zonde van je geld. Schoonmaak ik zeer slecht mijn baby kruipt 1x heen en weer is helemaal zwart de dode kakkerlakken liggen op de vloer en als je om nieuwe beddengoed vraagt, omdat je baby boel heeft onder gekost heb je pech 5x maken ze maar schoon.

• 10marjolein pander13-08-2019

fantastich

Net thuis, tjonge wat een top vakantie. Prachtig verblijf, alles aanwezig, perfecte bedden. Ontzettend schoon, en eten uitstekend. Je zit zeer centraal bij supermarkt, zeer gezellige boulevard en strand. Auto huren voor hele dag 40 euro echt een aanrader. Genoeg te doen in omgeving en een super klimaat. Voor ons de eerste keer maar maar was echt top. Touroperator heeft ons zeer goed op de hoogte gehouden over ophalen en tijden. Kortom wij gaan zeker nog een keer naar dit bijzondere, mooie eiland. Echt een aanrader, ontzettend vriendelijke mensen.

• 10Inrichting
    • 10Hoeveelheid ruimte
    • 9Zwembad
  • 7Jaimy11-08-2019

Heerlijk

Net appartement met airco, eten en drinken is prima alleen voor kleine kinderen is er weinig. Zwembad is prima alleen is wel handdoekje leggen... maar waar is dat helaas niet. Het blijft een aanrader

• 6Inrichting
  • 6Snowy29-07-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Het is een zeer rustig hotel met weinig drukte of animatie. Wij zijn hier twee weken gebleven. Personeel zeer onvriendelijk achter receptie sommige en barman ook zeer onvriendelijk terwijl er formulier hangt van smile. Moet hij dan nog hoop van leren. Allinclusive is niet alles voor veel moet betaald worden. Lang wachten bij de bar staat maar eentje achter en maakt geen haast. Kamer is netjes. Eten is redelijk .s middags zou wat meer brood kunnen zijn. Te weinig bedjes bij zwembad handdoekje leggen. Helaas kakkerlakken op de kamer heel vies.Winkels dichtbjj en gezellige boulevard. Wij komen niet meer terug hier.

• 6Inrichting

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden